Pękający lakier :)

Hej :) 
Dziś po raz kolejny wyjrzałam za okno, a tam... ehh, nieważne, nie chce mi się pisać już o pogodzie, szkoda na nią słów. Wstałam ok. 10:30, umyłam się, ogarnęłam i zjadłam śniadanie. Wczorajsza impreza była naprawdę udana. Bawiłam się z Asią, Kasią, Zosią i Kubą w klubie Coyote- byliśmy tam pierwszy raz, a skusiła nas ciekawa promocja- do 23:00 dziewczyny miały drinki za darmo :) w klubie byłyśmy ok 22:00, więc miałyśmy okazję załapać się na kilka. Smaczne i nie były mocne, w końcu pewnie by zbankrutowali, gdyby tylu laskom musieli dawać "prawdziwej miary" drinki :D
Kiedy siedziałyśmy w loży, podszedł do nas fotograf imprezy i zapytał czy nie chciałybyśmy wziąć udziału w sesji zdjęciowej i konkursie na twarz klubu- pomyślałyśmy, że to może być nawet ciekawe, więc się zgodziłyśmy. W środku imprezy nas znalazł i poszłyśmy robić zdjęcia- nic niezwykłego, zwykłe pozowanie przed obiektywem ;D właściwie to nawet mi na tym konkursie nie zależy, bo nie chciałabym być na plakatach w klubie, bardziej chodziło mi o to, że będę miała ciekawe, profesjonalne zdjęcia. Mówił, że prześle je nam na maila i zapewnił, że nie znajdą się na stronie klubu, a jedynie tego konkursu. Jak je dostanę, to coś wrzucę tutaj :) 
Muzyka mi się bardzo podobała, wystrój również na plus. Leciały i starsze i nowsze przeboje, od Beatles'ów do Pitbull'a czy Inny. Kiedy DJ puścił mieszankę największych przebojów Michaela Jacksona, oszalałam i nawet ból nóg nie przeszkadzał mi w tańcu ;)
Z samej imprezy zdjęcia mają nasze koleżanki, które tam spotkałyśmy, więc jak tylko się skontaktuję z nimi, to coś wstawię :) 

A teraz- do tematu notki. Kiedy 12 marca pisałam o pękających lakierach do paznokci, nie spodziewałam się, że nastąpi na nie taki boom. Wówczas mało kto o nich słyszał. Później z zazdrością patrzyłam, kiedy dziewczyny na blogach wrzucały zdjęcia popękanych pazurków- a ja albo nie mam kasy na lakier za 20- parę zł, albo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Teraz sama mogę pochwalić się moim cudeńkiem :) 
Wczoraj w Rossmannie, kiedy odchodziłam od stoiska z lakierami (już myślałam, że tym razem uda mi się nie oprzeć pokusie kupienia kolejnego koloru :)) usłyszałam za swoimi plecami głosy ekspedientek: "popatrz, przyszły te pękające lakiery do paznokci". Wróciłam i zobaczyłam cenę- 6.99 zł- powiedziałam głośne "WOOOW" i zabrałam z półki biały- chyba najbardziej będzie pasował mi do tych lakierów, które mam już w domu. Od wczoraj paraduję z biało- pomarańczowych paznokciach, oceńcie:



Wyczaiłam między innymi, że im cieńsza warstwa, tym pęknięcia są drobniejsze, im grubsza- większe.
Będę kombinować z różnymi opcjami :) i jestem pewna, że to nie będzie jedyny pękacz w mojej kolekcji. Jakie kolory polecacie?



Lovely Magic Cracking, Rossmann, 6.99 zł.

Przepraszam za jakość zdjęć. 
Plan na dziś? Na razie skromny- posprzątam (i zrobię to zdjęcie pokoju, o które kilka osób mnie prosiło), a także zrobię sobie domowe "SPA"- a raczej uboższy jego odpowiednik- moim stopom przydałaby się jakaś pielęgnacja, a cera potrzebuje natychmiastowej kuracji, bo pojawiły się na niej podejrzane "szkodniki" w postaci lekkiego trądziku- którego jednak praktycznie nie miałam... może pomoże glinka Synesis? ;)

Trzymajcie się! 

Zapraszam również tutaj:
formspring.me/katsuumi17

PS. Dziękuję za kolejne nominacje do One Lovely Blog Award! :) Bawiłam się w tę zabawę już tutaj:
 http://katsuumi.blogspot.com/2011/07/zara-jesien-11.html
I tam też są podziękowania dla Was ;* 

CONVERSATION

111 komentarze:

  1. sliczne ! jaa tez mam bialyy ;p ;)
    zapraszam do siebie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. na imprezie musiało być fajne. :D a te darmowe drinki są fajne . nie raz słyszałam o nich od siostry.. , albo o zdjęciach , a potem tylko czekała , aż się pojawią na tronie hihi ;D jestem ciekawa jak wyszła ta sesja .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. To cieszę się,że impreza udana! ;) Ja mam czarnego pękacza od Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę go właśnie kupić , ale nie mogę go nigdzie dostać .. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa , zapomniałam dodać , świetnie to wygląda ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie to wygląda na paznokciach.

    rossmann mówisz, będę musiała chyba przedzwonić do mamy, która jest w pobliżu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda ten pękający lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam już kilka dni temu o tych lakierach w rossmanie, nie podobają mi się za bardzo tego typu "efekty specjalne" na paznokciach, no ale może się skuszę na jeden kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety trafiłam na ostatni pękacz z Vipery. Kolor fioletowy co też niezbyt mi odpowiadał, może się na te lovely skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 6.99 zł ?
    To ja chyba też sobie kupię ;)
    Czekam z zaciekawieniem na te zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha..., no a jak to inaczej nazwac ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że mimo że obecnie twe lakiery są bardzo na topie i wszyscy się nimi zachwycają to mi osobiście nie przypadły do gustu:( Sama nie wiem czemu ale ogólnie nie podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję : )
    Mi się jakoś pękający lakier nie podoba, miałam go raz i nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na zdjęcia z imprezy ;)
    super ci wyszły paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  15. te lakiery są boskie ;) u mnie za to w nocy była straszna ulewa ale burzy nie słyszałam a dzisiaj już jest słonko ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, czarne pękacze świetnie wyglądają z wyrazistymi barwami ;) Ja próbowałam z różowym,czerwonym,niebieskim i wychodziło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam biały i czarny ale nie jestem z nich zbytnio zadowolona...może to zalezy od firmy;p

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiesznie wygląda to na Twoich paznokciach ;D hihihi jak muchomor ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  19. No pewnie, że tak;) Oczywiście nie krytykuje negatywnie tego, że innym to się podoba, nie chciałabym byś tak to odeprała. Mam nadzieję, że cię nie uraziłam w żaden sposób, jeśli tak to przepraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zakupiłam bazę i lakier pękający z essence i narazie podoba mi sie efekt, twój biały tez fajny:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. białego jeszcze nie widziałam, ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. N0o ja też muszę zakupić sb ten lakier ; d

    OdpowiedzUsuń
  23. Tani ten lakier! musze sobie kupić! ;P
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. mój lakieroholizm się odzywa... muszę mieć ten pękający lakier :o ale ja chyba wybiorę czarny :)
    czekam na zdjęcia z klubu :)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  25. znam. już parę osób mi to mówiło. :pp
    nie używałam jeszcze takiego lakieru, ale efekt jest świetny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. super ;)! W końcu upolowałaś swojego pękacza ;)!

    OdpowiedzUsuń
  27. aaa no to impreza udana :D
    musze się wybrac do rossmanna bo naprawde jest tani...ja widziałam za 15 zł z Vipery a za 30 zl z Inglot :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem fanką pękania, ale biały faktycznie fajny :D obserwuję Cię :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tam tego nie lubie jakos, wole tradycyjne XD

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie to wyglada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi najbardziej podoba się czarny pękacz bo do każdego lakieru pasuje:)
    Ja mam z Vipery, a z jakiej firmy jest Twój? Może sprawię sobie następny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. otak, tipsow tez nie lubie! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kolor. Anulka. Kiedy dostaniesz następny kosmetyk do testowania? Miłego dnia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  34. Anulka- dzis mi mieli wyslac ;) za pare dni dojdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za info :*

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja tam nie mogę przekonać się do pękających lakierów. Nie mam zbyt dużego wyboru kolorów, bo mama uwielbia takie delikatne, perłowe lakiery i tylko ich mamy wiele. Bardziej szalonych kolorów jest tylko kilka ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. pogoda latem w Polsce to niezły żart .. najlepiej jak jest upał w maju kiedy trzeba się uczyć, a gdy przychodzą wakacje żegnamy słońce eh. świetny lakier, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. trafiła się rzeczywiście fajna okazja bo widzę że naprawdę tani :) podoba mi się efekt na Twoich paznokciach :) ja niestety nie mam tego lakieru ale bardzo chciałabym mieć. może następnym razem poszukaj czarnego, wiele osób go chwali i jest z niego zadowolona bo pasuje chyba do każdego koloru ^.^ tak słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. idę jutro po taki lakier. Dzięki za info. A jakie jeszcze kolorki były ?

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję :) tak naprawdę nie jestem jego miłośniczką, ale jakoś ostatnio mam coraz więcej ubrań w tym kolorze :)

    super efekt z tymi paznokciami, muszę w końcu sama spróbować! :D

    zapraszam,
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam na mojego bloga:www.gabriela-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś na mnie nie robi sensacji ten lakier, wrecz mi sie nei podoba. Wole tradycyjne pastele. :) Dobry blog :) POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy efekt, cały czas próbuje kupic ten lakier tylko jakos nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. jeśli masz ochotę to zapraszam ciebie na mojego bloga http://veronicamariana.wordpress.com
    jeśli możesz informuj mnie o nowych u cb

    OdpowiedzUsuń
  45. Z początku wydawał mi się to fajna nowość, zaraz nastepnego dnia jak to zobaczyłam u jednej z bloggerek - poleciałam kupić pękający z Essence. Paznokcie te przestały mnie czarować tak smao szybko jak i zaczęły. Essence marnuje sie w moim koszyczku z lakierami i nie wiem czy kiedykolwiek go jeszcze użyję. Chciałam mieć jakąś nowość na półce, coś innego niż wszyscy, a teraz dzięki temu, że Inglot ma całą gamę tych lakierów a i pojawiają się takie tańsze - jak własnie w Rossmanie - takie paznokcie to nic oryginalnego. Dzis jestem zdecydowanie na nie, co do tego specyfiku.

    H.

    OdpowiedzUsuń
  46. nie przepadam za tymi lakierami, nie podoba mi się to, wolę klasyczne kolory bez żadnych dodatków ;p
    dodaję do obserwujących i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. muszę sobie ten lakier kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę u siebie w Rossmannie poszukać pękacza.

    OdpowiedzUsuń
  49. Pogoda jest dobijająca, choć ja właśnie cieszę się kilkoma promyczkami słońca wpadającymi do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Już od dawna zamierzam taki kupić, ale nigdzie nie mogę znaleźć :c Jak znajdę to zdecyduję się na na biały (:

    turquoise-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. to udana zabawa i ciekawe wspomnienia! A co do lakieru to świetna okazja z tym pękającym,nawet nie wiedziałam,że są w rossmanie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie podoba mi się biały pękacz - przynajmniej do teraz nie znalazłam takiego wykonania, które by mnie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jaki tani lakier! Ja do tej pory widziałam je po jakieś 14 zł, ale się na żaden nie skusiłam. Myślę jednak, że wkrótce pękacze zagoszczą w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. super zapraszam http://mi-lena99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie,że impreza udana:)na pewno zdjęcia będą megaczadowe!Podoba mi się trend z pękającymi lakierami.Co do pytania to dostałam przez maila propozycję współpracy i oczywiście zgodziłam się.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wygląda ten lakier, no i cena <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi się to strasznie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  58. to czekam na kolejną recenzje Anulka

    OdpowiedzUsuń
  59. Też posiadam biały ale nie podoba mi się. Wymyslilysmy z mama ze kupimy pekajacy czarny a pod spod tylko inne kolory i chyba tak jestnajlepiej, a posiadam jeszcze rozowy i tez fajny

    OdpowiedzUsuń
  60. Też mam biały, ale z Isadory.. i kupiłam go dawno, dawno temu, kiedy ledwo pojawiły się na rynku ;) zapłaciłam za niego 35 zł. totalnie niewart swej ceny! w ogóle to nie przepadam za pękaczami - u kogoś ładnie wygląda, ale na moich paznokciach.. mam wrażenie, że to wygląda nieestetycznie :<

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne są te lakiery, ja jeszcze sobie nie sprawiłam, bo nie mogę wyczaić, ale planuję w najbliższej przyszłości ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. ha! ja też na taki lakier poluję! I chyba się wybiorę do rossmanna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Hi! I like this post so much, this nail polish is really great, so original!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ciekawy efekt, chociaż ja raczej wolę gładkie pazurki ;) ale cena dobra, bo z tego co pamiętam, na wiosnę widziałam te lakiery po 30 zł i drożej ;o

    OdpowiedzUsuń
  65. Udanego relaksu SPA:)

    OdpowiedzUsuń
  66. fakt, pierwsze które weszły na nasz rynek kosztowały ponad 40zł (Pupa) i ciężko było je znaleźć... daj znać jak się trzyma ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  67. ach, domowe SPA . to jest to . :*
    pozyczyłam sobie od kumpeli niebieski pękający. bardzo ładnie wyglądał i w sumie trzymał się "kurczowo" 3 dni , po czym go zmyłam. ale gdy zmywałam to całe paznokcie zrobiły się niebieskie. po 3 razie zmywania udało się zmyć cały lakier i nie mieć niebieskich palców. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajna te lakiery, widziałam je :)
    tez sobie muszę jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  69. lakier od razu wpadł mi w oko, aczkolwiek nigdzie go jak na razie nie szukałam. muszę zacząć ;d

    OdpowiedzUsuń
  70. też mam pękający lakier <3 ale czarno różowy :D ;p Ale biały wygląda tak ślicznie, że chyba zainwestuję w następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. ten lakier to istne cacko.:]
    a tak wgl ciekawy sposób na promocję klubu :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Paznokcie wyszły Ci świetnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi się kompletnie te pękacze nie podobają. :< Nie podzielam tego zachwytu nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  74. skusiłaś mnie na taki lakier tymi zdjęciami, chyba kupię sobie taki w ramach prezentu urodzinowego. :d
    zapraszam do siebie, prowadzimy blogi o podobnej tematyce. :p

    OdpowiedzUsuń
  75. O cudowne :) Też miałam kupić, ale były po 20 zł. Muszę się przejść do rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  76. ciekawie to wygląda :))
    u mnie dziś było słonecznie, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzięki też tak sądzę ;D a zareklamujesz mój blog w następnej Notce? Będę bardzo wdzięczna i zrobie dyplomik ;)
    http://mi-lena99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. A ja się chyba w czterech rossmanach pytałam i nie mieli!!!!!:) ale muszę się pochwalić też mam:) dzisiaj za kupiłam za 9.99

    OdpowiedzUsuń
  79. nie ma czego, do Ciebie pewnie tez niedługo wróci słońce ;))

    OdpowiedzUsuń
  80. pisalam w poscie ile mam wzrostu, a same nogi jak mierze to maja ponad metr ; p

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam takie kolory lakierów ~!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  82. Oj coś mi się wydaję, że niedługo polecę do rosmanna szukać tego lakieru:D Szukałam właśnie jakiegoś pękającego w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  83. wow!fantastyczny ten lakier!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. ps.czekam z niecierpliwoscia na zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  85. mnie pękające paznokcie nie kręcą, w sumie ogólnie nie przepadam za malowaniem paznokci, więc może dlatego xD
    ale na kimś to zawsze lepiej niż na mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  86. Mi się podoba. Mam dwa pękacze, biały i czarny, biały jest matowy - co nie zbyt mi odpowiada, a czarny jest śliski i błyszczący - a zarazem jest moim ulubionym :) Jeśli chcesz zobaczyć jak to wygląda na moich pazurkach - zapraszam do siebie walentines.blogspot.com

    + obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny jest ten lakier :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Dzięki za odpowiedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Wow, tylko 6,99? U nas są po 30 zł. Gdy tylko zobaczę w takiej cenie, sama kupię parę kolorów. Naprawdę świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  90. musze kupić te lakiery! bo nie wytrzymam;p

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej hej, jeśli jeszcze nie brałaś udziału to zapraszam: http://hellesalvo.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    jeżeli brałaś w tym udział to wiedz, że gdybym była otagowana wcześniej, to też bym Cię otagowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką lakieru pękającego.: ) I jestem z niego bardzo bardzo zadowolona.;D

    OdpowiedzUsuń
  93. Miło słyszeć że impreza się udała ;)
    a'propo lakierów widziałam gdzieś modrakowy, który wyglądał megaśnie. Może Tobie też się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. paznokcie fajne :D


    Zmieniłam nazwę bloga na:
    http://andziksen.blogspot.com/
    + Nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  95. no teraz to już wszyscy go mają, kurcze może czas i na mnie? zobaczymy, Rose i tak zawsze robi to co chce, inaczej niż reszta ^^ bardzo ładne połączenie z pomarańczem! :D

    OdpowiedzUsuń
  96. śliczny ten biaały i faktycznie taniocha :D ja kupiłam mój za 10zł w h&m więc też niedrogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. tak , to są muffinki :D zjadłabym takie :D mniaam

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz. ( ;
    Co do lakierów to zdecydowanie nie przypadły mi do gustu..wolę tradycyjne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Te pekajace lakiery zrobily furore faktycznie! Calkiem fajnie wygladaja wedlug mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Podobają mi się te lakiery, jak pojadę do rossmanna i będą jeszcze te za 6.99 to sobie kupię ;) Najlepszy według mnie czarny i biały, takie do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  101. bardzo ładny ten lakier hah xD
    pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  102. świetny blog :)


    zapraszam do mnie, robie rozdanie mam nadzieje, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  103. 6.99 zł? To masakrycznie tanio jak na pękający lakier czas wybrać się do rossmana, ale tak czy siak teraz jestem na minusie

    OdpowiedzUsuń
  104. Nigy nie moge trafić na te lakiery...
    Średnio mi się podoba efekt jaki dają, ale biały bym wypróbowała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top