Trochę zdjęć :)

Cześć ;) dziś piątek, a piątek oznacza, że jutro sobota- a to oznacza, że zaczyna się weekend! W prawdzie sam ten fakt nie jest dla mnie niczym szczególnym w trakcie wakacji, ale ta sobota niesie ze sobą wiele pozytywów- przyjeżdżają do mnie moje przyjaciółki :) nie widziałam ich rok, więc czeka nas mnóstwo ogromnych emocji :) we wtorek jedziemy na kilka dni nad morze- tym bardziej pragnę poprawy pogody... Tak czy inaczej, w takim towarzystwie na pewno nie będzie nudno, czas zorganizujemy sobie nawet w trakcie deszczu. Co nie zmienia faktu, że i tak bym go nie chciała ;) 

Nie wiem czy zauważyłyście, ale po lewej stronie bloga pojawił się kolejny banner- tym razem firmy Close2you. Tak, nawiązałam z nimi współpracę. Już za kilka dni będę mogła cieszyć się testowaniem zapachów tej marki, które oczywiście tutaj zrecenzuję. Nie wiem tylko czy recenzja pojawi się w najbliższym czasie czy już po powrocie z wakacji, czyli za ponad 2 tygodnie. Ale postaram się coś jeszcze dodać tutaj w chwili wolnego czasu ;)  

Wczoraj wieczorem otrzymałam od koleżanki zdjęcia z przedwczorajszej imprezy, więc kilka tu wrzucę. Jeśli dostanę zdjęcia z tej "sesji", o której wczoraj pisałam, także się nimi podzielę, na razie wrzucam takie nasze:


Powiedzcie, że nie jesteśmy z Asią podobne- większość ludzi uważa, że tak :p 
Co to dla mnie ;DD




Większość zdjęć jest czarno- biała, bo dziewczyny z którymi siedziałyśmy stwierdziły, że inaczej wychodzą prześwietlone i robiły w takich barwach :p


Na dziś to tyle :) muszę skoczyć na zakupy, jednak w taką pogodę jest to ciężka przeprawa... 
Trzymajcie się ;* 

I jeśli macie ochotę:

CONVERSATION

85 komentarze:

  1. jesteście z Asią bardzo podobne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, przytulny pokoik;) Widzę że spotkanie się udało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia super pokój udanych wakacji z przyjaciółkami Anulka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że dajesz ostatnio tyle zdjęć :)

    uwaga uwaga! nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award :) nie mogło Cię zabraknąć na mojej liście!

    http://martiliciousblog.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie jak tak:).
    Wiesz na zdjęciach wygląda lepiej niż było w rzeczywistości.. ale z idealnym żółtym jeszcze się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :) i jaka podusia extra :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanej zabawy ;)
    Pamiętam jak do mnie przyjechała dawno nie widziana przyjaciółka..
    Bałam się, że nie będziemy miały o czym rozmawiać po 3 latach, a rozmawiałyśmy jakbyśmy nie widziały się z 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.:)
    Ekstra jest ta poduszka twoja.:]
    Nie wiem czy jesteście podobne. Hmm... Ta twoja Asia to mi przypomina trochę moją kuzynkę Agatę.;P

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteście podobne i to bardzo! ;) a pokój ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No z tą Asią bardzo.Chciałam zapytać aż czy to jakaś rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imprezowiczka :D Miłego weekend`u :*

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych wakacji ;) a ja mam mnóstwo jakiś porcelanowych figurek bo kiedyś zbierałam i teraz nie mam gdzie ich stawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Babskie imprezki to jest to! ;)

    + do obserwowanych

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać zabawa sę udała :)
    Już piątek ? ;o szybko leci..
    a w pokoju fajnie masz, milutko.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobny monitor ;)


    jak mozesz i masz czas zachecam cie do kliknięcia na witryne na mojej stronie głownej z konkursem i szybkie wypełnienie formularzu. mi zajeło to niecałą minutkę . pytanie jest łatwe : jak wyobrazasz sobie wymarżone wakcje .

    zachęcam . mam nadzieję ,że ta minutka cię nie zbawi . :) pozdrawiam i będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  16. przesłodka ta poduszka z żyrafkami :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Asia to Twoja siostra? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteście podobne i tak - śmiałam się z tamtego zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Julka- tak :) to moja siostra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wchodzisz na stronę http://www.netsales.pl/ rejestrujesz sie i wybierasz program (reklamę) ktora chcesz umiescic . czekasz na zatwierdzenie nawet 24h . w dni robocze jedynie.
    następnie wybierasz format i kompozycje.
    i umieszczasz na bloga. orientujesz sie ile i co musisz zoribc by zarobic. czy osoby klikajac tylko dadja ci zarobic czy rowniez wypelnic formularz albo jeszcze wiecej . sa rozne reklamy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję kolejnej współpracy, przytulny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie wakacje to kompletnie inny świat... jedynie fakt, że znowu widzę przyjaciół podtrzymuje mnie w dobrym humorze.

    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mhm. podobne jesteście . :* na początku myślałam , że to twoja siostra . :) oby pogoda tylko wam dopisała. :) ja także wybieram się nad morze. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. tak ? haha . ; * no to pozytywnie . ♥
    a więc nie dziwię się dlaczego jesteście tak podobne. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tego w formularzu nie miałam . gdzie to jest ??? jak sie rejestrujesz wybierasz proggram pisz.e :zapisz się do programu. nastepnie czekasz na akceptacje. a potem tylko wybierasz jak ta reklama ma mied format i kopiujesz adrss html :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kats pogromczyni drinków ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetneee :D
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne wesołe zdjęcia :))

    Pozdrawiam!
    http://journeytoyourdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. w końcu zdjęcia pokoju! aaa przytulny masz pokoik, fajne zdjęcia :) szczególnie 6 :D a od soboty ma być cieplej :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny pokoik masz ;) Fajne zdjęcia z imprezki ;) Miłych wakacji! ;) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna poduszka :D
    A z tą Asią to jesteście podobne, to twoja siostra?

    Ładne zdjęcia i fajny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widac ze swietnie sie bawilyscie
    :D czekam na zdj z tej sesji :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia z imprezy!Pokój jest baaardzo ładny.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  34. o tak. ja te z mam takie marzenie, że kiedyś sama urządzę sobie mieszkanko. ^^ na pewno pojawią się akcenty wschodu. :] świetne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Monitor masz z BENQ ? ;D .

    Fajnie ;) . Udanego spotkania Wam życze .

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny pokój ;) ja w swoim też mam czarne akcenty ;P
    co do warkoczy- rzeczywiście kłosy są pracochłonne, można je zrobić też szybko ale wtedy efekt jest nijaki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :) Hmm ja nie widzę za bardzo podobieństwa między Wami ;) Może troszkę macie podobne rysy twarzy. ;D Masz bardzo przytulny pokoik :D Najbardziej podoba mi się firanka, poduszka i te rzeczy na półkach. ^.^ Udanego wypadu z przyjaciółkami. Mam nadzieję że pogoda Wam dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o tak pokój przytulny :) obserwuję zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna nazwa bloga! Oczywiście że dodaję! I dziękuję za komentarz. :* No i zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też mam normalną deskorolkę :) Ale nie robię na niej żadnych tricków bo nie umiem i nie ma mnie kto nauczyć ;) Jeżdżę tak tylko, odpycham się nogą. Albo do przemieszczania się ale musi być gładka powierzchnia np. asfalt, beton. Spróbuj może chociaż tak jeszcze pojeździć, tylko poodpychać się nogą. Może Ci się akurat spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sprawa tak nawiązać współpracę z jakaś firmą :D Mogę wiedzieć w jaki sposób Ci się to udało?

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję nawiązania współpracy. Masz bardzo ładny pokoik. :D a do mebli pewnie masz też sentyment, skoro wykonał je Twój tata kilkanaście lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  43. masz ładne włosy;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę miłych wakacji, przede wszystkim bez deszczu :) A pokoik przytulny

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) DO wygrania dużo kosmetyków :*

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję! :)

    jesteś bardzo ładna :)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny pokoik! Też mam pełno rzeczy na szafkach :P

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuje za komentarz i miłe słowa, fajnie tu u Ciebie

    pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  49. Najważniejsze to to by w pokoju się dobrze czuć.;)

    OdpowiedzUsuń
  50. przytulnie ;D
    fajny blog ;D

    zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy ??;>

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteście podobne! Ja również tak uważam :p. Bardzo ładne fotki, wszystkie:).
    Ach, morze.. zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niezła musiała byc imprezka ;D Podobają mi się twoje oczy ;)
    Masz przytulny pokój ;D
    Życzę dobrej pogody przy wyjeździe nad morze ;*
    Dodaję oczywiście do obserwowanych ;*
    lifeofadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. masz piękne włosy kochana:D ze mną synesis chcieli przedłużyć współpracę, jednak widzę że wizaz na to nie pozwala:P

    OdpowiedzUsuń
  54. oo impreza musiała być bardzo udana ! ^^ i fakt, jesteście bardzo do siebie podobne! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli ma się dobre towarzystwo, to niezależnie od pogody bd się świetnie bawić :)
    Bardzo ładny pokoik.

    Dodaję do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję nawiązania kolejnej współpracy .:D czekam na recenzję , życzę udanych chwil w gronie przyjaciół i wakacji nad morzem .:d

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia :)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny pokoik, taki przytulny i cieplutki :) Ja mojego pokoju tez nie remontowalam odkad sie wprowadzilam i tez mi sie nie spieszy, podoba mi sie tak jak jest :) I dodalam do obserwowanych :)
    A gdzie mi sie bardziej podoba? Hmm, ciezkie pytanie. Do Niemiec przyjezdzam w wakacje i ferie, mam tutaj duzy dom z wielkim ogrodem, jest piekny rynek, sa swietni ludzie, konie i w ogole :) Ale nie znam dobrze jezyka. A na codzien mieszkam w Polsce, gdzie mam Mame, cudowny pokoj, mieszkanie w bloku, ukochana Babcie i Dziadka, cudownego psa, wspanialych przyjaciol.. :) Takze nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  59. widzę, że imprezka się udała ;]
    fajny masz pokoik, taki zadbany. nie tak jak u mnie ciągle bałagan ;D

    pozdrawiam i zachęcam wzięcia udziału w ankiecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładne rzeczy !
    Zapraszam na konkurs:
    http://mint-saturday-fashion.blogspot.com/2011/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo przytulny pokój! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ale się czaisz zza tych kieliszków! :D gratuluję close2you, koniecznie napisz co ci się najbardziej spodobało bo szukam jakichś ładnych! buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. jesteś podobna do siostry;D

    OdpowiedzUsuń
  64. swietne zdjecia z imprezy i gratuluje nawiazania wspolpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajnie, że spotykasz się z przyjaciółkami, ja mam jedną taką swoją najlepszą przyjaciółkę i nie widzę jej już od początku lipca, a tęsknie jak cholera, dzisiaj na szczęście przyjeżdża z koloni.

    OdpowiedzUsuń
  66. uderzające podobieństwo ;)


    A na moim blogu pojawiła się już notka w, której można typować swoje ulubione modelki do tytułu "month model of August".
    Zglaszać swoje faworytki można tutaj: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type.html
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Też mam meble, które muszę "zapełniać".
    A co do siostry to tak jesteście do siebie podobne( nawet bardzo).

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale laski z Was <33
    Świetne i ciekawe zdjęcia : )
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  69. w stylu orientalnym? mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  70. od 100 zł będziesz mogła wypłacić . tak to brutto. niestety . ale chociaz praktycznie za darmo kasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. fajna kombinacja z pękaczem :) i strasznie przytulny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Też będę musiała pomyśleć o wypadzie z koleżankami, bo patrząc na zdjęcia zatęskniłam za nimi. Pokój przytulny. Fajnie masz, że komputer koło okna:-).

    OdpowiedzUsuń
  73. nie ma to jak przyjaciółki1 wszytskie pieknie sie prezentujecie ;*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top