Pękacz- druga kombinacja i mała prośba :)

Witajcie ;) 
Wczorajsze popołudnie spędziłam w towarzystwie Sylwka i Agusi. Nastrajałyśmy się między innymi na dzisiejszy przyjazd dziewczyn :) nie mogę uwierzyć, że wreszcie się spotkamy! Świetnie, że w końcu wszystko udało się zorganizować- planowałyśmy to w końcu od roku. Chcę już godzinę 17:00! ;)

Wczoraj, z małą pomocą Shiny (dziękuję! :)) udało mi się zarejestrować na stronę NetSales.pl. Może część z Was już o niej słyszała- jest to strona dla osób, które chcą zarabiać na swojej stronie poprzez wyświetlanie reklam czy konkursów. Pomyślałam, że to bardzo ciekawa sprawa :) moje zgłoszenie zostało zaakceptowane (z czego bardzo się cieszę) i od wczoraj na moim blogu wyświetlają się 3 bannery reklamowe (widoczne są pod nagłówkiem). 

Tutaj pojawia się moja prośba do Was. Chciałabym, abyście pomogły mi w zarobieniu pierwszych kilku złotych i (co dla Was pewnie ważniejsze :)) wzięły udział w kilku konkursach: do wygrania są zakupy ze stylistą w jednej z wybranych europejskich (i nie tylko) stolic mody, ekspres do kawy, bony na 500 zł do wybranych restauracji, a także stroje kąpielowe!
Kliknięcie w te bannery na moim blogu i wypełnienie krótkiego formularza (w jednym z przypadków jeszcze kliknięcie w link aktywacyjny w e-mailu) zajmie Wam może 2 minutki. Musicie podać swoje dane, ale zostaną one wykorzystane tylko wtedy, kiedy uda Wam się wygrać. Naprawdę bardzo mi na tym zależy, dlatego liczę na Was- pomóżcie mi i dajcie sobie szansę na zwycięstwo, może akurat do którejś z Was los się uśmiechnie!  

Po każdej wypełnionej ankiecie na moim koncie w statystyce zmienia się liczba tzw. lead'ów- czyli właśnie tych wypełnionych ankiet ;)
Z góry bardzo serdecznie dziękuję i obiecuję, że się odwdzięczę, jeśli któraś z Was będzie potrzebowała pomocy :*

        

Muszę Wam powiedzieć, że bez pamięci zakochałam się w moim białym, pękającym lakierze. Wczoraj postanowiłam wypróbować do na innym kolorze- tym razem na turkusie. Uznałam, że kontrast będzie większy, niż w pierwszym przypadku (na pomarańczowym). Jak Wam się podoba takie połączenie?

Nie zwracajcie uwagi na źle powycinane skórki, zawsze miałam z nimi problem.

Już we wtorek zabieramy się z Sylwią, Agą i Izami do Międzyzdrojów na 5 dni. Mam nadzieję, że ten wyjazd będzie niezapomniany. Nie, ja to wiem :) Przez najbliższe 2 tygodnie prawdopodobnie nie będę tutaj nic dodawać (chociaż kto wie, może nagle mnie coś zainspiruje i naprawdę będę chciała to Wam pokazać, poza tym znam swoją słabość do blogowania ;)). Wszystkie zaległości nadrobię po powrocie, spodziewajcie się kilku recenzji i mnóstwa zdjęć! 

I tak, żeby jeszcze bardziej nastroić się na wyjazd, wrzucę kilka inspiracji związanych z morzem- obyśmy i my miały taką pogodę, jak na ostatnim zdjęciu (no i falami bym nie pogardziła :)) :









Wam życzę także miło spędzonego czasu z przyjaciółmi, do napisania! :* 
Dziękuję za wszystko :)

Zapraszam także tutaj:

CONVERSATION

103 komentarze:

  1. Lakier pękający:D jak widzę, dziala:) kliknęłam! wypełniłam chcę wygrać:P :**

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam sobie te lakiery:) ciekawe jak mi wyjdą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne inspiracje:)
    Zazdroszczę wypadu nad morze:)
    Bawcie się dobrze i żeby Wam pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie piękne!
    Mam nadzieję, że mi pogoda nad morzem dopisze!

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia inspiracji. :)
    Bawcie się dobrze! Udanego pobytu! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne inspiracje<3 bardzo ładny blog:) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  7. hihii ja zamierzam się zarejestrować jak tylko wrócę w czwartek do domu bo jestem u taty:D też mam zamiar zarobić trochę na tym, może to nie cuda ale parę drobnych na konto wpłynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanych wakacji, no i żeby pogoda dopisała :) A zdjęcia są naprawdę ładne, aż chciałoby się pojechać nad morze, gdyby jeszcze świeciło słońce to byłaby bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypełniłam jedną ankietę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. taka pogoda przydałaby się również mnie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki , żeby pogoda dopisała ; ]

    Zapraszam do siebie - nowy post . ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wyjeżdżam w środę także nad morze .. i obawiam się tej pogody. No ale życzę aby wam pogoda dopisała , czekam na masę zdjęć . :**

    OdpowiedzUsuń
  13. miłej zabawy czekam na relacje recenzje kosmetyków i zdjęcia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygląda ten lakier :) mój czarny fajnie wygląda w połączeniu z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Morze, morze. Ach, super te foty.
    Lakier pękający.. Bardzo fajny efekt. !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pisałam to dzisiaj, muszę zainwestować w ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  17. dziś właśnie kupiłam taki w pobliskim kiosku :D efekt cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paznokcie :))

    Zapraszam do mnie ;

    http://aleksandra-i-love-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie, to znaczy jak przeczytam jakąś książkę i chce ją opisać na blogu to ją po prostu opisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam zle przeczytałam komentarz ;)a o jaka książke chdzi .?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny ;) .

    Bardzo fajnyblog ;) . Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne inspiracje, uwielbiam pękające lakiery! :)
    życzę udanych wakacji, a przde wwszystkim dobrej pogody! serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowy post liczę na Twoją wypowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwierz mi,że ja tez nie moge sie doczekac:D
    jasne,ze pomogę!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny ten pękacz :D powodzenia w zarabianiu :*

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wygląda ten biały lakier pękający na turkusowym :)
    życzę Ci zatem pięknej pogody, niezapomnianych wrażeń i czekam na zdjęcia z wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam kciuki za pogodę, żeby udała się wam i w sumie wszystkim :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę udanego pobytu nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. co do reklam, kuszą mnie, bo fajnie byłoby zarabiać na blogu, jednak strach zwycięża ;D
    może jak skończę osiemnastkę to spróbuję .

    a jak to jest u ciebie dostajesz coś za klikniecie? czy żeby dostać trzeba wypełnić formularz? I przy okazji można w danej chwili z tego zrezygnować, bez ponoszenie kosztów? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. boskie zdjęcia. ;DD
    Żeby wyjazd Ci się udał :)c

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana nic im nie płacisz . samo to ,że masz reklame jakies firmy konkursu itp to oni zarabiają ,że kto.ś wchodzi na to . a ty masz jakiś procent tego

    OdpowiedzUsuń
  31. marzy mi się taka pogoda jak na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. miłych wakacji, a co do lakieru to jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog;)

    zapraszam do nas ;) new;)

    fashion-ache.blogspot.com
    K&M

    OdpowiedzUsuń
  34. no ja za tym Dragonem nie zbyt przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. biały pękacz podoba mi się o wiele bardziej niż kolorowe! ;)
    piękne zdjęcia, juz tęsknie za morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaa , pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Liczę, że pogoda Wam dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O jak ci fajnie te pazurki wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny blog ;) ;* obserwuje.

    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  41. i tak nic nie wygram lae se kliklam :D ta kombinacja kolorystyczna jakos bardziej mi sie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. przynajmniej ten plus, że można zrezygnować. :D

    poklikałam u ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z turkusem ten lakier jeszcze bardziej mi się podoba. Muszę sobie kupić tego 'pękacza' :) Śliczne zdjęcia też bym pojechała nad marze. Życzę udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  44. no to nie wiem, teraz też kliknęłam, w te które są u góry :D

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne inspiracje,pękacz z tym lakierem podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. dziewczyna z inspriacji ma cudowną kokardkę we włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Boskie inspiracje ;) Ja właśnie zastanawiam się nad NetSales ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny ten lakier ;)

    I fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę sobie kupić ten lakier bo naprawdę fajnie wygląda!

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  50. Super ten pękacz - ja na razie kupiłam czarny z Vipery, ale zastanawiam się nad białym.

    OdpowiedzUsuń
  51. Pękające lakiery świetnie wyglądają :)
    Zdjęcia są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  52. dobry pomysł z tymi reklamami.
    miły lakier. : D
    ja pod koniec miesiąca również wybieram się do Międzyzdrojów.
    udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba się.. Uwielbiam pękacze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. o ten kolorek też piękny! widze, że znalazłyśmy identyczne zdjęcie, hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne paznockie ^^.
    Udanego wyjadzdu :D.

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny jest ten pękacz :)
    udanej zabawy i pogody ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. ooo na turkusie fajniejszy! :D miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. lakier pękający jest super ;)
    zapraszam ;
    http://scarlett-tomorrow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. dobra wysłałam, mów Czy zarobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  61. Pękacze są świetne.:)
    Mam pytanie bo też bym chciała włączyć reklamy ale typu pusta piska czy coś. Ale nie potrafię ustawić tak by była taka jak ja chcę. Wiesz może jak to zrobić?
    I życzę udanych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu.
    lifeofadiary.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. lakiery pękające - świetna sprawa :)
    zapraszam :
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. eh, morze ! <33 miłego wypadu. efekt 'pękacza' jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  65. ale świetnie wygląda ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny ten lakier! <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Lakier świetny. Musze wypróbować.
    Życzę miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuje za komantarz i zapraszam na mojego bloga, już są zdjęcia z clubu . :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Lakier wygląda świetnie z tym połączeniem.
    Uwielbiam kolor turkusowy!

    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ładne paznokcie. :D
    mam pytanie odnośnie reklam. masz konto w banku?;.> bo chyba w taki sposób przelewają pieniądze, tak?
    aberracjewsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ach niech Ci pogoda dopisze ;) :* i świetny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  72. ja ciągle nie mogę się przekonać do pękaczy... może to po prostu nie dla mnie:) na tobie wygląda ślicznie

    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. życzę wspaniałej pogody i niezapomnianych przeżyć!! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. odpisalam ci na email :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hejka! fajny blog ;) strasznie inspirujący wchodze tu codziennie. :D Mogłabyś wpaść na http://just-imagined.bloog.pl/ ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję wszystkim, nie mam jak odpisać wam wszystkim z osobna, ale wchodzę codziennie jak mam chwilkę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Hi! I like this post so much, your nails look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award :) na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kocham morze!!!
    Mam szczęście, że jestem z Gdyni ;) :*
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Miłego wyjazdu :D
    A jeśli chodzi o skórki.. (nie mogę się powstrzymać, paznokcie to moja mania ^^) Jeśli masz miękkie i rosnące powoli to wystarczy, że kupisz sobie preparat zmiękczający i je odsuniesz patyczkiem i wtedy będą ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  81. A. No i zapomniałam ^^
    W reklamę zaraz kliknę.
    W ogóle to jak to działa?
    Jak Ci nikt nie będzie klikał, to nie ma problemów?
    Ty musisz coś za to płacić, czy nie?
    Może być tak, że to sobie po prostu jest i tyle, nawet jeśli nikt w to nie klika?
    I jak dostajesz kasę z tego?

    OdpowiedzUsuń
  82. :-). Ja mam czarny pękający i właśnie wczoraj połączyłam go z turkusem. Zauważyłam, że wielkość tych pękających części nie zależy od grubości warstwy tylko od lakieru podkładowego.

    OdpowiedzUsuń
  83. Na moim blogu pojawiła się już sonda w, której możesz wybrać modelkę, która zostanie sierpniową "month model" :)
    Więcej informacji w tej notce:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type-cd.html
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  84. ładne zdjęcia, miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  85. Na turkusowym faktycznie wygląda ładniej choć nie jestem fanką pękających lakierów : ) Miłego wypoczynku w Międzyzdrojach! : )

    OdpowiedzUsuń
  86. ładnie ; ) fajne inspiracje . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. I looove it hehe :)
    obserwuje i mam nadzieje, ze zrobisz to samo :)
    super blog i zapraszam do mnie: www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ostatnie zdjęcie jest piękne! :)

    www.diane-style.blogspot.com - NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top