Przezroczystości- hit czy kit?

Cześć :) 
Czy Was też wkurza, że w kalendarzach mamy 20 lipca, a za oknem... bo ja wiem? Październik? Masakra... Pocieszam się, że na mój wyjazd nad morze pogoda ma się poprawić, także powinno być ok :) będziemy dobrej myśli, to wszystko się uda- tak zawsze jest- ostatnio miałam okazję sie o tym przekonać. 

Wróciłam niedawno z zakupów :) jutro pokażę Wam coś, na co już od dawna polowałam. Ale to dopiero jutro. Dziś natomiast trochę o modzie- a dokładniej o przezroczystościach. Pojawiły się już jakiś czas temu, jednak teraz przeżywają swoje "czasy świetności". Królują one na wybiegach, a także w zagranicznych sieciówkach- Top Shopie, River Island czy Asos.

Wbrew obiegowej opinii o przezroczystościach- często traktowanych jak prowokacyjne czy niesmaczne- te wyglądają naprawdę kobieco i romantycznie. Jak uważacie? 
























Przezrocza opanowały bluzki, sukienki, spodnie, spódnice. O koronkach już kiedyś wspominałam- chętnie je z resztą wybieramy- a w połączeniu z takimi lekkimi materiałami według mnie tworzy ciekawy efekt. Podobają Wam się? :-) 

Dziękuję również Marcie z bloga http://wielkiemerci.blogspot.com/ za nominowanie mnie do kolejnej zabawy :) jeśli chodzi o moje nominacje- niech każdy, kto chce wziąć w niej udział, zrobi to- nikogo nie zmuszam hehe :) 

Zabawa polega na dokończeniu zdań:

1. Nie wiecie, że czasem bywam… na maxa wybredna.
2. Straszliwie boje się... wszelkiego rodzaju operacji, zabiegów, krojenia itp.
3. Mam obsesję na punkcie … lakierów do paznokci ;D
4. Nie wytrzymam bez … mojej rodziny i przyjaciół.
5. Mogłabym mieć nawet 1000... kilogramów chałwy ;D
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę… 30 lat :)
7. Oczy ze zdziwienia mi wychodzą, gdy… widzę ludzi, którzy potrafią zrobić kilkaset kapek piłką do nogi :)
8. Najgorsza rzecz na świecie to… choroby, które na maxa wyniszczają organizm.
9. Nienawidzę … kiedy wiem, że na coś mnie stać, a nie mogę tego zrobić, bo ograniczają mnie inne rzeczy :/
10. Zakupy to dla mnie… środek na odstresowanie :)
11. Zdarza mi się… nie panować nad tym, co mówię, przez co wychodzą nieprzyjemne sytuacje.
12. Zawsze muszę mieć… przy sobie gumy do żucia ;)
13. Płaczę przy… Titanicu. Zawsze!
14. Nie lubię kiedy ktoś… próbuje mi wmówić swoją rację, jeśli jej nie ma.
15. Nigdy… nie będę żyła bez psa.
16. Jestem typem... totalnie zmiennej dziewczyny, pod każdym chyba względem :)
17. Przepadam za... słodyczami :)
18. Bardzo się tego wstydzę, ale… nie moge sobie nic skojarzyć :D
19. Gdy patrzę w lustro to… poprawiam włosy :p
20. Czasem się zastanawiam co by było gdyby… gdybym była facetem ;)

Dziś bawimy się w klubie Coyote- będzie się działo :)

CONVERSATION

97 komentarze:

  1. nawet fajnie to wygląda:)
    zależy co się komu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do przeźroczystych rzeczy trzeba mieć figurę i to całkiem niezłą ;) Nie chodzi o chudość, lecz wymiarowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie które sa naprawde interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biało-czarna sukienka i beżowe krótkie spodenki są boskie :D. Wiesz, gdzie można dostać te spodenki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają, tak długo jak mają coś pod spodem, co zakrywa to co trzeba..:P zdjęcia które wybrałaś są świetne moim zdaniem, dodam przezroczystości do listy rzeczy do upolowania w ciuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za bardzo lubie przezroczystosci,
    a jesli chodzi o pogode to dla mnie caly rok moglaby taka byc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię przezroczystości. Dodają uroku i są naprawdę kobiece ;) To u mnie pogoda teraz ładna,gorąco strasznie. Miłych wakacji nad morze,sama bym chętnie pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba, ale tak z umiarem i koronki uwielbiam <3

    zapraszam do siebie również ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie oczywiście hit;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak! takie przezroczystości są super!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre wyglądają całkiem nieźle. Np. ta spódnica z trzeciego zdjęcia. Na pewno nie można o niej powiedzieć, że jest wulgarna, a wygląda interesująco. Co do pogody... cóż u mnie jest podobnie. Tylko, że cały dzień jest strasznie duszno (słońce nie wyjdzie, gdzie tam) A wieczorem straszne burze. Dajcie spokój!

    pozdrawiam katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo podobna do ciebie,szczególnie za uwielbieniem chałwy i ogólnie słodkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi, muszę Ci powiedzieć :D
    Przezroczyste jest dla mnie zbyt wyzywające. Może jeszcze nie dorosłam do takich rzeczy ^^
    Od wczoraj widnieje na blogu notka mojego współautora bloga. Jak chcesz możesz wejść i poczytać, krótka i 'filmowa'. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie o bardzo bardzo zależy od przypadku. niektóre wyglądają moim zdaniem beznadziejnie, inne są zaś ciekawe i całkiem ładne. "T-shirt" z 4. zdjęcia ładnie by wyglądał, ale w nieco innym połączeniu. 9. zdjęcie też jak najbardziej na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rano padalo u mnie a traz jest cieplo ale nie za goraco i to wlasnie lubie

    OdpowiedzUsuń
  16. o, jedziesz nad morze ? fajnie masz. :) co do przezroczystości to zależy jak jest połączona i z czym w ubraniu ale ogólnie to za bardzo mi się nie podobają takie ciuchy. zależy oczywiście co też ta przezroczystość odkrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie pare rzeczy daje rade chociaż nie widzę siebie w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czy ja wiem czy to zmysłowe i sexowne ? hmmm... zlalezy jak to w ogle wygląda i czego dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przezroczyste koszule - jestem na tak :)
    a co do pogody to ja tez jestem wsciekla... wkrotce wyjezdzam nad morze a tu zimnica..

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna ta zabawa. ;D
    tak ta pogoda jest denerwująca .. !!
    dla mnie KIT!! Jedna sukienka mi się tylko podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. tak naprawdę jeszcze nic nie wybrałam. Muszę zdecydować do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi osobiście podobają się takie elementy przezroczyste na ubraniu :)
    Ale oczywiście z umiarem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przezroczyste ciuszki to hit tylko z umiarem!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. niektóre wyglądają ok,niektóre nie.Pogoda też mnie denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
  25. osobbiście je uwielbiam i to od jakiegos roku czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem na tak co do tego trendu, ale oczywiście trzeba wiedzieć na ile można sobie pozwolić by nie przesadzić. Granica między subtelnością a wulgarnością jest niestety cienka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta mnie też ta pogoda wkurza . To jest letnia jesień ;// . A co do przezroczystych ciuszków jest kilka takich które z miłą chęcią przywłaszczyłabym do mojej szafy ; d .

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię przezroczyste bluzki ;D

    bo co innego bym nie ubrała ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. completely love what you blog!

    www.rillicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba.;)
    Dzisiaj przez pogodę obudziłam się w nocy i zasnąć nie mogłam tak padało.
    Ogl. też nienawidzę takiej pogody !
    Dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze to nie czuję różnicy między tym, jak było przed 18, a tym jak jest teraz. Czysta formalność - mój podpis w końcu coś znaczy, mogę mieć konto w banku albo nie juniorowe konto na allegro, mogę kupić alkohol i coś załatwić bez pomocy rodziców. Spore ułatwienie, bo moi rodzice już od jakiegoś czasu mieli dość m.in. usprawiedliwiania moich nieobecności w szkole. Noi to w sumie tyle :)

    Dzięki za komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przezroczystości w odpowiednim wydaniu mogą być super.
    2, 3, 7, 8, 14 :) świetne
    B&B

    OdpowiedzUsuń
  34. sądzę, że to jest zdecydowanie hit.

    OdpowiedzUsuń
  35. niektóre są ładne, ale napewno nie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odnośnie Twojego pytania u mnie na blogu : "dlaczego byłaś w szpitalu?"

    A więc wystarczy przeczytać notkę, tam jest wszystko napisane dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mówię wielkie TAK przeźroczystością i transparentności! Uwielbiam!

    H.

    OdpowiedzUsuń
  38. dodałam cię do obserwowanych :) będzie mi miło jeśli zrobisz to samo z moim blogiem
    pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niektóre z tych rzeczy są naprawdę ciekawe, ale ogólnie uważam, że nie każdemu dobrze w przezroczystościach. zależy też może ogólnie od kroju, koloru.
    pogoda jest naprawdę beznadziejna! ;/

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja kocham taką pogodę!;) co do takich ubrań - chętnie ubrałabym przezroczystą koszulę, ale spódnicę, czy sukienkę to nie bardzo, uważam, że to wygląda mało estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog :)
    zapraszam bonesarebeautiful
    :)
    http://bonesarebeautifulll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog. ;d
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie. ;d
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Przezroczystości+koronki to absolutny hit!
    Ja wyjeżdżam jutro, a pogoda obawiam się, że niestety nie dopisze ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja lubię koronkę, ale inne też fajnie wyglądają. ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Z jednej strony hit a z drugie shit ;(

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. przezroczystości? są OK, jeśli są stosowane z umiarem

    OdpowiedzUsuń
  47. ja uwielbiam szyfonowe bluzki, i tylko w nich jakiekolwiek prześiwtki toleruję;)

    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  48. uważam, że przeźroczystość jest bardzo kobieca i zmysłowa i jeżeli nie odsłania za dużo to jak najbardziej jestem za ;) cudowna jest ta sukienka w kolorze pudrowego różu.
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też trzymam kciuki za pogodę, bo w sierpniu jadę nad morzę. Jeśli chodzi o prześwity w ciuchach to czasem naprawdę wyglądają uroczo i seksownie, a czasem bardzo prowokacyjnie i tandetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja kocham koronki!!! a przeźrocza osoby o nienagannej figurze wyglądają niesamowicie seksownie i kobieco:) !

    OdpowiedzUsuń
  51. niektóre ubrania naprawdę świetne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. ludzie czepiają się tego co by nigdy nie zrobili, bo nie mają odwagi. a, że jest ktoś odważny to trzeba powiedzieć o nim źle. może te ubrania wyglądają wyzywająco, ale na tym moda polega, a już nie mówiąc na pokazach mody. jakby to wyglądało, gdyby projektanci projektowali i szyli kreacje te same (nuda), już nie mówiąc by przestrzegać zasad, czyli wszystko ma być zakryte, coś typu mundurek, czy sutanna ;D


    nowa notka ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. Przezroczystości przezroczystościom nie równe. :) Niektóre są fajne, ale innych bym nigdy nie założyła na siebie. Fajny TAG. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Większość z tych stroi do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. tiulowe spódniczki są śliczne, ale te przezroczyste bluzki mi się nie podobają :D
    o.

    OdpowiedzUsuń
  56. Niektóre ciuchy są bardzo fajne :) Ja szukam przezroczystej koszuli. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. HIIIIT! Kocham przezroczystość i mam kilka bluzek przezroczystych.. po prostu kocham :).

    OdpowiedzUsuń
  58. Według mnie hit! Niektóre ubrania są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  59. czwarte zdjęcie jest fajne, i ta czarna sukienka.:)

    OdpowiedzUsuń
  60. mam nadzieję, że te lepsze ; p
    o.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja osobiście posiadam przezroczystą koszulkę.Jest wprost idealna na letnie upały: D

    OdpowiedzUsuń
  62. niektóre z tych elementów przezroczystch dałoby się wprowadzić w życie :)
    fajny blog,zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Według mnie ubrania przezroczyste wyglądają świetnie np. na plażę

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam przezroczystości , ale nie kiedy prześwituję bielizna xD
    jeśli ma się coś pod spodem jestem jak najbardziej na tak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jezuuu, drugą sukienkę bym chciała <3 cudowna!! zakochałam się w niej ahh.
    Dziękuję za komentarz.
    Zapraszam do mnie, gdyż pojawiła się nowa notka ze zdjęciami. Bardzo miło by mi było, gdyby znalazła się pod nimi również twoja ocena i krytyka.
    xoxo
    Dżesa.

    OdpowiedzUsuń
  66. Mnie to osobiście przeraża.. ;X
    Nie podobają mi się takie "looki" fakt skarpetki fajnie ale sukienki Wielkie NOOŁ ;D
    Fajnie tutaj, podoba mi się sposób w jaki piszesz <33 ;)

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. czasem to wygląda fajnie tylko zależy kto nosi takie przezroczyste ubranie no i czy nie jest kiczowate :)

    OdpowiedzUsuń
  68. to zależy od ubrania chyba i od stopnia tej przeźroczystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. niektóre wyglądają bardzo fajnie! a co do pogody to tak, też mnie to wkurza, ale chyba nic nie można na to poradzić ;>

    OdpowiedzUsuń
  70. 2 oraz 3 stylizacja jest nawet taka spoczo . :)
    ciekawa zabawa. :D haha . ; *

    OdpowiedzUsuń
  71. średnio mi sie to podoba;/
    zalezy jeszcze jak bardzo jest coś przezroczyste;)

    OdpowiedzUsuń
  72. ja do końca nie jestem przekonana do przezroczystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. uwielbiam przezroczystości. większość stylizacji mi się podoba, jednak czwarty wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  74. Przezroczystości są fajne, gdy są zrobione i noszone gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  75. mi się nawet podobają! zależy które rzeczy! :P
    pozdrawiam i zapraszamm do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. hahahahahh Kats, ale dowaliłaś z tym Malfoyem u smallrosie :D myślałam że padnę...^^

    OdpowiedzUsuń
  77. Przezroczystości fajna sprawa,byle z umiarem.Ja wolę je oglądać niż nosić:)ale zdjęcia świetne.Czadowej zabawy w klubie!

    OdpowiedzUsuń
  78. mi te przezroczystości jakoś się nie widzą i już słysze te syczenie ze strony mojego chłopa z zazdrości hahaha

    OdpowiedzUsuń
  79. wszystko może byc obierane jako hit albo kit, zależy od tego jak to się ubierze. Przezroczystości są ciekawe, ale też trzeba umiec to nosic.
    nominowałam Cię do Lovely Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję, twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie : http://sandra-lip.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Zależy co kto lubi ;p
    Na zdjęciach mi się podoba, czy sama bym założyła... Zależy co - czegoś w stylu.. no powiedzmy 5, raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. 2 od końca zdjęcie mi się podoba.Według mnie to taka urocza prostota;)


    http://wiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. straasznie mi się niektóre podobają : )
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie widziałabym w swojej szafie niektóre z tych piękności! Ale myślę, że żeby dobrze wyglądały trzeba je dopasować odpowiednio do figury.

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. mi podobają się przezroczystości, ale moim zdaniem trzeba mieć piękną figurę żeby dobrze wyglądać w takich ciuchach.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ósma sukienka jest śliczna ;)
    Ja też kocham lakiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Troszkę droga jest ale są droższe ;)
    ale na razie jej nie kupię, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  88. Robię jako jedna z ostatnich ten tag, więc jest naprawdę mało osób, które jeszcze nie brału udziału. Po za tym, nie sposób wszystkiego zapamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. szczerze bardzo mi się nie podoba przezroczystość jeśli chodzi o moją ocene zdecydowany kit

    OdpowiedzUsuń
  90. hit<3 kocham przezroczystości:)

    OdpowiedzUsuń
  91. podobają mi się te przezroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  92. HIT HIT HIT !

    btw. dzięki za odwiedzenie mojego bloga i za miły komentarz;)

    xx ;*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top