Najnowsze nabytki kosmetyczne :)

Hej! Na początku chciałam Wam powiedzieć, że wczorajszy kryzys został zażegnany. Iza odezwała się z cudowną wiadomością, że w końcu może do nas jechać- juppppi! Wiedziałam, trzeba wierzyć nawet wtedy, kiedy wszystko wydaje się bezsensowne. Nawet moja mama nie musiałą dzwonić. Dobrze, że nie dopuszczałam do siebie tej myśli na 100% :) 

Ostatnio zrobiłam zakupy kosmetyczne. Kupiłam parę rzeczy, które ostatnio były mi potrzebne:

1. Przyspieszacz do opalania Eva Sun- 11,99 zł


Namówiła mnie na niego Asia- złożyłyśmy się po połowie. Na początku nie byłam zbyt dobrze nastawiona na niego, ponieważ wiem, że tak czy siak opalę się na czerwono... użyłam póki co 3 razy (przy czym tylko za jednym razem mogłam naprawdę zobaczyć jego działanie, bo tylko raz było non stop słońce)- i efekt był naprawdę dobry, jak na moją skórę. W ciągu 1,5 godziny opalania na balkonie spokojnie się "przybrązowiłam".

2. Krem do rąk Exclusive Cosmetics (4,49 zł):


Zwykle kupuję kremy, które mają jakieś charakterystyczne, owocowe zapachy- ostatnio np. miałam poziomkowy. Ale ten mnie zauroczył. Dłonie po jego użyciu mam miękkie, konsystencja całkiem fajna, a i sam zapach nie jest zły. Jestem na tak :)

3. Maska do włosów Isana (7,99 zł):


Dwuminutowa kuracja odbudowująca. Lubię produkty z Isany, więc kiedy zauważyłam tę tubkę na półce, od razu ją wzięłam. Używam jej co drugi dzień i poprawa jest widoczna, włosy są fajne w dotyku i nie przypominają przysłowiowego "siana". Oczywiście używam jej gdzieś od ok. tygodnia, więc trudno zauważyć wyraźną zmianę, ale jestem na dobrej drodze, hehe :) 

Dziś jest śliczna pogoda :) przynajmniej słoneczna. Także myślę, że wieczorem gdzieś sobie wyjdę, a nawet po południu. Teraz natomiast zjem śniadanko, posprzątam i zrobię jakieś zakupy, bo po weekendzie w mojej lodówce nie zostało zbyt wiele jedzenia haha :D 

Buziaki! :* 

Zapraszam również na:
jeśli macie ochotę :)

PS. Jeśli chcecie jakąś dokładniejszą recenzję któregoś z produktów, napiszcie w komentarzu, a za jakiś czas, po dłuższym używaniu ją napiszę :) 

PS2. Przed chwilką wróciłam z Rossmanna i sprawdziłam ceny produktów, których nie pamiętałam- wpisałam obok każdego :)

CONVERSATION

82 komentarze:

  1. great blog, congratulations
    mine tell me that is abusive, but almost nine hundred thousand people
    believe that a greeting from Reus Catalunya

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię produkty z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z isany lubię zmywacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Także wibieram zawsze kremy do rąk z jakimiś zapachami ;)

    A co do Fizyki Medycznej.. Hmm Kierunek jest bardzo fajny. to takie połączenie studiów fizycznych z medycznymi. mieszanka wręcz wybuchowa. ja studiuję na AGH w Krakowie i tam jest bardzo ciężko. Ciężko było się dostać (przynajmniej 85% z rozszerzonej matury z matmy, chemii lub fizyki) Z ciężko jest się utrzymać. Nauki jest niesamowicie dużo. A sesja to prawdziwe zuooo! Ale przy odrobinie zaparcia da się wytrzymać ;)
    Co można po tym robić? Praca w szpitalu, przy aparaturze medycznej:) - leczysz urządzenia, żeby one mogły leczyć ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przyśpieszacz z Avonu i też jestem z niego zadowolona.
    Ja również lubie Isanowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę, że udało Wam się spędzić te wakacje razem. :)
    rzeczywiście ISANA wypuszcza fajne produkty.
    jeśli chodzi o przyśpieszacz to nigdy go nie używałam, zawsze opalam się naturalnie, nawet o to nie zabiegam, wystarczy wyjść na jakiś dłuższy spacer i moja skóra brązowieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze,że wszystko się ułożyło i spędzicie razem wakacje;).Ja jestem ciekawa recenzji dwuminutowej kuracji odbudowującej z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten krem do rąk jest świetny mam go ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie potrzebuję kremu na opalanie, po 5 minutach na słońcu jestem czarna ;P
    Też lubię produkty z Isany, ale rzadko kiedy ich używam.
    Fajny blog, dodaję do obserwowanych.
    Całuski - Snoopy
    http://monika-ewa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba się skusze na maskę, bo przydałaby się regeneracja moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  11. wychaczyłam twojego bloga poprzez kotka, już od początku go obserwowałam, tyle że dopiero teraz mam własnego.:) pozdr.;]

    OdpowiedzUsuń
  12. przyspieszacz do opalania? brzmi ciekawie. :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam przyśpieszacz z Sorayi i z Daxa, ale używam tylko z Sorayi, bo na Daa mam chyba jakieś uczulenie :?

    A z Sorayi wam wszystkim polecam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam, że wszysko się ułoży! Jak się czegoś bardzo chce, to wszystko jest możliwe. Naprawdę. :) Cieszę się bardzo, że się udało. :)
    Produktów nie znam, żadnego z nich nie testowałam. Ale chętnie przeczytam coś więcej na temat tej maski, bo pewnie jest niedroga. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten krem do rąk wydaje się ciekawy . (:
    wiesz, miałam taką nadzieje że w końcu mama Izy pozwoli jej przyjechać tam do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne recenzje ; )
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zakupy smacznego Anulka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesze się . :) Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten przyśpieszacz do opalania 3 godziny na słońcu i widać efekty .:))

    OdpowiedzUsuń
  20. isana dorba firma . mam parę kosmetyków z tej firmy. jakie plany hmm...to niedziela więc spedze z rodzicami jakis czas potem z ukochanym. 10 sierpnia przy większej gotówce jakas kolacja albo morze jeszcze :) .

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku, bardzo się cieszę, że wszystko się ułożyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam taki przyspieszacz opalania w sprayu z ziaji, użyłam go jak dotąd raz i chyba coś pomógł ;p jak na takiego bladziocha jak ja. I ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam twój blog do One Lovely Blog Award szczegóły u mnie :http://tinkaland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że już wszystko u cb gra!
    Mam tan sam krem..;)
    Pozdrowienia..;D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym poprosiła żebyś dała recenzje tej maski do włosów ;) jestem ciekawa czy faktycznie jest taka dobra jeżeli tak do chętnie pojadę do Rossmanna i zaopatrze się w taką ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że z waszym wypadem wszystko dobrze się potoczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz.. czasem co tańsze tym lepsze. nie raz rzecz droższa szybciej się psuje, niszczy niż ta tania. a te Twoje okulary to rzeczywiście okazja była!

    z poprzednią notką się zgadzam. ja też tak nie raz miałam. obiecane coś od długiego czasu i nagle nic :(
    bo najważniejsze w życiu to nie poddawać się!
    przyspieszacze są dobre tylko tu jest wada, że nie chronią przed szkodliwym promieniowaniem i łatwo a nawet łatwiej się jest oparzyć.
    odżywki na włosy spróbuję.. o ile znajdę gdzieś na półce sklepowej ;) a tym czasem możesz dać jej recenzję ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne produkty,jednak mnie najbardziej zaciekawił krem do rąk.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super notka..., zreszta jak zawsze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten przyspieszacz.:D

    Zapraszam do mnie:D
    http://wiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie, może recenzja maski? :)
    zapraszam do mnie:
    http://wiggaa.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ułatwiają, ułatwiają. :) tylko, jak pisałam, wkładanie i zdejmowanie ich jest jeszcze dla mnie straszne.
    pozdrawiam. : D

    OdpowiedzUsuń
  33. Z isany jest świetny zmywacz do paznokci o dziwo pięknym zapachu! Np. rumiankowy,mój ulubiony i wydajny ^^ A w dodatku tani ;p
    to super,że wszystko się dobrze skończyło :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyspieszacz z AVONu jest cudowny! ;) Użyłam go raz u kumpeli i się zakochałam ;) U mnie pogoda nawet ładna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny blog :p Zapraszam do mnie :p

    http://rubbiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. o isana jest calkiem ok :) lubię jeszcze produkty z joanny i ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba będe musiała zainwestować w taki przyspieszacz.;D. .

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja poproszę recenzję tej maski do włosów , bo jestem jej strasznie ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
  39. ja ostatnio poszłam na rower i zapomnialam się posmarować ,, oj biedne moje ramiona.już mi skora zeszła.

    OdpowiedzUsuń
  40. super nabytki :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, jeśli chcesz - weź udział. Zapraszam po informację na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam aktywator opalania z Ziaja i również nie narzekam. Muszę kiedyś spróbować tej maseczki na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Poobserwujemy się ?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba kupię ten krem do rąk i paznokci. Super cena !

    OdpowiedzUsuń
  45. Oo. Ja też poproszę recenzję tej maski i przyśpieszacza. xd ;]
    Pozdrawiam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. o, tania ta maska, a jak mówisz, ze działa, chyba spróbuję;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny Blog ! ;)
    Zostalas nominowana na
    One Lovely Blog Award ;)

    Zapraszam do siebie ;)
    Paulina ;)

    http://queenofmystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę kupić tą maseczkę na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Może zrecenzujesz krem z ziaji taki : http://www.swistak.pl/a14744606,ZIAJA-krem-ochronny-do-ust-znamion-SPF.html :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy- póki co takiego nie potrzebuję, więc specjalnie nie będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo lubię kosmetyki,Twoje nabytki są świetne,isany mam zmywacz do paznokci i sprawdza się fajnie.Lubię też zapachy owocowe w kosmetykach,ostatnio używam mango.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. mam przyspieszacz jakiejs firmy, nawet nie pamietam jakiej ;o skleroza nie boli ;) ale dobry jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. a widzisz, dało radę, jak się czegoś bardzo chce to potem się to ma więc i wyjazd macie ;D
    u mnie przyspieszacze są niepotrzebne...:P wychodzę na godzinę na słońce, ew. wiatr, i po godzinie jestem różowa jak prosiak xD

    OdpowiedzUsuń
  54. a no wlasnie,bo sie zdziwilam;) fajna racenzja!

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog dodaje do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny blog. ;)
    + do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie, ze jednak wyjazd się odbędzie w planowanym składzie;) Miłego wypoczynku życzę ci już teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie, że wszystko już ok ;).
    Też jestem zainteresowana recenzją maski :D.

    OdpowiedzUsuń
  59. Maska jest intrygująca :>
    Dodaję do obserwowanych ;)

    Dopiero zaczynam i nieśmiało zapraszam ;)

    http://darioszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominowałam Ciebie do One Lovely Blog Award. Więcej informacji u mnie :)).

    OdpowiedzUsuń
  61. O,muszę wypróbować tę maskę do włosów : )
    Za chwilkę dodam Twojego bloga do polecanych u siebie i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  62. to dobrze, że wszystkie plany się spełnią :D

    OdpowiedzUsuń
  63. O, a ja przyspieszaczy nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja musze tez sobie kupic jakis nowy krem do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  65. no to bardzo dobrze. to będziemy czekać :)
    otóż to. jak nie lepsze xD

    dzięki.
    kwestia gustu to się zgodzę. ale co? fajna bajka xD haha

    OdpowiedzUsuń
  66. fajne. ten krem do rąk mnie zaciekawił.. ponieważ zawsze gdy sobie kupię jakikolwiek to zapach ma okropny i nie umiem tego znieść. ( :

    OdpowiedzUsuń
  67. no wlasnie musze pamietac o zakupieniu jakbede w polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  69. dla moich włosów Isana niestety jest troszkę za "delikatna", ale do takiego codziennego stosowania całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  70. POLECASZ TEN PRZYŚPIESZACZ ?

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy- polecam, naprawdę działa, przynajmniej w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  72. hej:)
    ja w tym roku postawiłam na nie-opalanie:P gloryfikuję moją bladą cerę:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciesze się, że jednak się udało :)
    A co do produktów z ISANY to uważam, że są bardzo fajne. Cena jest atrakcyjna, rezultat po produktach podobny lub nawet taki sam jak po droższych artukułach :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Gdzie Ty się chcesz opalać jak tu tylko deszcz za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  75. ale sie wkurzyłam jak chciałam Cie pocieszyć a tu dodanie komentarzy zablokowane!!!!!!!
    @!&*^%$*(%$#!! :)))) niedobra Ty!
    widzisz wszystko się skończyło dobrze, ale wnerwiają mnie tacy doradcy - miałyście plany juz od dawna a jeden przewrażliwiony człowiek może je zepsuć wwwwrrrrrrr!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem ciekawa tego przyspieszacza :) Nigdy takiego specyfiku nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award na moim blogu!

    http://serafiel-nails.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  78. ok dziękuje, to lecę do Rossmana :) thx ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. haha ten okrzyk patrz malfoy!!! nieziemski ;D cud że ten typ sie nie spojrzał xD

    OdpowiedzUsuń
  80. Super blog !
    Dziękuje za komentarz !
    Oczywiście dodaje do obserwowanych . !
    Zaprazam ponownie:
    marysia-k.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top