Zara- jesień '11 :)

Cześć! 























Nana (http://hellesalvo.blogspot.com/)
Martilicious (http://martiliciousblog.blogspot.com/)






Zasady:

-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.    
-Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
-Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować 
blogera, który wam przyznał nagrodę)
    - Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)



Chcę również podziękować wszystkim komentującym tego bloga- dajecie mi ogromnego motywacyjnego kopa do dalszego pisania! :) W życiu nie pomyślałabym, że pod jakimkolwiek postem pojawi się 121 komentarzy (tak się stało pod wczorajszą notką), a liczba obserwatorów osiągnie 283! To niesamowite :) Jestem Wam bardzo wdzięczna, tym bardziej, że przywiązałam się do blogowego środowiska- jest fajną odskocznią od codzienności ;)

No dobra, to teraz opiszę tak w skrócie (da się? Trudno powiedzieć w moim przypadku :)), co się u mnie dzieje. Więc (tak, wiem, nie zaczyna się zdania od "więc" :D) wczoraj wieczorem wybrałam się z Asią i Kasią na Noc Wyprzedaży do galerii Turzyn w Szczecinie. Nie same wyprzedaże nas przyciągnęły (nie brałam nawet pieniędzy na ciuchy, bo póki co nie mam w planach kupowania czegoś nowego, a z kasą też nie jest do końca różowo, trzeba oszczędzać ;D), ile ogłoszenie, że gwiazdą wieczoru jest Gienek Loska z "X factor"! Bardzo chciałam go usłyszeć (i zobaczyć) na żywo. Miałyśmy nadzieję, że zaśpiewa gdzieś ok. 22:00. Niestety, nie podano konkretnej godziny i prawdopodobnie występ miał miejsce dopiero po północy- a że byłyśmy umówione na imprezę, nie udało się nam go zobaczyć... ale jeszcze będzie okazja! 
Co do samej imprezy- w City Hall jak zawsze w czwartki było dużo ludzi. Byłam tam dopiero 3 raz i chyba wczoraj  było najlepiej- to pewnie kwestia tego, że bawiliśmy się ekipą jakichś 15 osób. Odnowiłam starsze znajomości z kumplami, kilka osób też poznałam :) było sympatycznie. Z Kamilem, Pawłem i Dastinem wróciłyśmy na nasze osiedle, ich przyciągnęła chęć zjedzenia kebaba- jakiż był zawód, kiedy okazało się, że (zwykle całodobowy) kebab jest zamknięty haha :D 
Dziś wstałam wcześnie- była chyba 9:40- jak na położenie się o 5:00 to serio wcześnie :)

Na groszkach znalazłam zwiastun jesiennej kolekcji Zary. To, na co zwrócili uwagę na groszki.pl- wiele z tych ubrań przypomina niemal do złudzenia te z poprzednich kolekcji. Nie mniej, warto się im przyjrzeć- może ktoś, kto nie jest miłośnikiem tego sklepu zainspiruje się do poszperania na wyprzedażach w poszukiwaniu czegoś podobnego hihi :)




















Czy coś szczególnie przypadło Wam do gustu? :) 

Na dziś to tyle. Teraz zabieram się za odpisanie na Wasze komentarze i przejrzenie, co ciekawego pojawiło się na blogach pod moją nieobecność :) zachęcam też do zadawania pytań- jeśli oczywiście macie ochotę:

Buziaki :*

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. Gratuluję tylu obserwatorów i czytelników !!:)

    U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm moja koleżanka miała ten sam problem (w sumie ja też nie mogę sie opalić) i proponuje z zegarkiem na ręku 15-20 minut dziennie na słoneczku z dobrym balsamem do opalania......sukces gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest świetna. Szczególnie kusi mnie ta biała sukienka z 7 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chciałabym usłyszeć Gienka na żywo, więc pewnie czekałabym nawet do tej północy :)
    Kolekcja Zary rzeczywiście nie wnosi nic nowego, ale uwielbiam ją za ten minimalizm połączony z elegancją. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z tych ubrań zwróciło by na mnie uwagę i chętnie zakupiła bym je ale niektóre są wg mnie zdecydowanie na nie;) Na początku koszulki są bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejsza jest ta różowa i szara bluzeczka. Ostatnio coraz bardziej lubię takie połyskujące rzeczy. Do Zary mam daleko, ale jeśli to jest zapowiedź nowej, jesiennej kolekcji... na pewno w coś się zaopatrzę! Gratuluję nominacji :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc to kolekcja jesień zima wiele się nie różni od tej letniej, może tylko kolorystycznie bardziej dominują brązy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi też dostałam tą nominacją ale jakoś strasznie nie chce mi się tego wrzucić xD jakbym kogoś nominowała to ciebie m.in. dlatego że lubię Ciebie i Twojego bloga, bo jesteś bardzo miła, a poza tym dlatego że juz tą nominacje odwaliłas i nie musisz dalej;D
    gratuluję czytelnikow i obserwatorów;D czytelnicy to rzecz najlepsza!:) widzę że bajecznie spędziłaś wieczór, mi może w weekend będzie dane stare towarzycho:D a Dastin to bardzo ładne imię!:)
    co do zarowego, to futerko i kiecka jasna najlepsze.
    a co do piersi, wiesz, to zależy. w zasadzie jak przytyjesz to powinny Ci urosnąć ale to jest złośliwe bo piersi zawsze najmniej rosną nawet po kaloriach ;] mi urosły, bo lekarz leczy mnie hormonami i to chyba jakieś cudowne hormony są haha;D a wszystko by obniżyć poziom testosteronu xD
    co do notki na blogu, wstawię dzisiaj albo jutro, mam sporo planów i muszę ogarnąć ale postaram się!:) miałam dodać wczoraj ale zdjęcia beznadziejne były xD

    OdpowiedzUsuń
  9. o, to dzisiaj wstawię posta z tymi nominacjami a jutro dam coś od siebie ;D buziaaak ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... podoba mi się przedostatnia sukienka, lubię takie fasony :)
    gratuluję sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 6 i 7 zdjęcie - genialne, uwielbiam koronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem miłośniczką Zary, ale parę rzeczy mogłabym przygarnąć ^^'

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się różowa bluzka i ta ostatnia kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za nominacje, ale chyba podziekuje za zabawe :)
    A ta kolekcja Zary bardzo slaba moim zdaniem, jedynie pierwsza bluzka i ta jasniutka sukienka mi przypadly do gustu. Chyba nic nie zmieni mojej wiernosci Mango :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! :D
    mi wszytskie się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ;) a buty to najlepsza zdobycz, w przystępnej cenie no i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne ciuszki :D skomentujesz mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma za co, dla mnie przyjemnością jest czytanie twoich notek, na które codziennie czekam z niecierpliwością :) nigdy w zarze nie byłam, ale słyszałam, że ceny są tam kosmiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twojego bloga ! :D Mam prośbę - pokaż swoje zdjęcia, kiedy ważyłaś 10 kg więcej !!! ;D Może mnie to zmobilizuje do walki z kg ;d hehe ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje! :D ciuchy nie wszystkie, ale wiekszosc mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie w moim typie te ubrania Anulka

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaa! dziękuję za wyróżnienie! <3 nie spodziewałam się ;p
    moimi faworytami z tej kolekcji jest grafitowa bluzka z długim rękawem, metaliczne, szare rurki i kremowa sukienka, reszta niespecjalnie :) czytałam gdzieś, że Zara jako ostatnia wypuszcza swoje kolekcje na rynek, a wszystko dlatego, by wcześniej podpatrzeć co najlepiej się sprzedaje ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Międzyzdroje kojarzy mi się bardzo dobrze, ale jak myślę że mam tam jechać, na obóz na który nie mam ochoty i na dodatek z trenerem, którego nienawidze, to aż mi się niedobrze robi ;D ot cały powód, może błahostka ale dla mnie wystarczający :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nominacji i serdecznie dziękuję za nominowanie mnie,baaaaardzo ucieszyłam się:)Hip hip hurra!Chętnie wezmę udział w zabawie.Oczywiście nominowałabym Ciebie,ale skoro nie można to cóż poradzić.Mam pytanie czy mogłabym nominować jedną osobę spoza blogspota,która ma bloga?Bo rozumiem,że tak ale chcę się upewnić.

    OdpowiedzUsuń
  25. jezuuu dragon ball <333333
    kiedyś leciało na tvn zawsze!!! kooocham to ! moje dzieciństwo !!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję nominacji i dziękuję za nominację ,ale nie chce mi się w to bawić :)
    ale ty długie notki piszesz ;p oczy mnie już bolą ;) zazdroszcze ,że uczyłaś się chińskiego ! :)
    gratuluję 125 komentarzy :)

    oczywiście kolekcja Zary jak zawsze cudowna !! wszystko bym zabrała do swojej szafy ;)no może oprócz zielonej sukienki ;p

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jak jest okazja to chodzę na takie wyprzedaże,zazwyczaj najfajniejsze są Nocne Zakupy połączone z konkursami w Galerii Krakowskiej,wtedy jest otwarta kilka godzin dłużej:) Co do 7 rzeczy,które napisałaś o sobie znalazłam kilka wspólnych cech ze mną:)Też jako dziecko byłam łobuziakiem i lubię miodek:) Kolekcja Zary ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm, skórzana kurtka na końcu < 3

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za wyróżnienie oraz komentarz na moim blogu ;** Szkoda że nie udało Ci się posłuchać Gienka :] Kilka rzeczy z tej kolekcji nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje!! myślę że Twoim sukcesem jest to że jesteś wszechstronna i starasz się nie ograniczać do jednego tematu, a to sprawia że "z Tobą" nie można się nudzić :) mnie np. podoba się to że mnie zaskakujesz bo nigdy nie wiem co się pojawi w następnym poście :) gratuluję sukcesów, zasłużyłaś sobie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny blog i kolekcja dodaje się do obserwatorów i zapraszam do mnie ......Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne stroje. ;] Obserwuję. :))

    U mnie nowa notka, zapraszam.
    anett-secrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za nominację ;*.
    Ubrania raczej nie w moim stylu, choć pewnie coś bym wybrała ;)/.

    OdpowiedzUsuń
  34. siatkówkę, kiedys co roku praktycznie tam byly obozy, od dwoch lat zmienili miejsce i w tym roku wracamy :) mowiee ci jak ja nie lubię ego trenera XD

    OdpowiedzUsuń
  35. tak, olimpia jawor :) kojarzysz może kaśkę mroczkowską z dawnej reprezentacji polski? grala też w gwardii wrocław..

    OdpowiedzUsuń
  36. Julka- moze dodam :) zastanowie sie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie, że można dowiedzieć sie parę ciekawostek o tobie:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. teraz zajela sie podrozowaniem, ale wczesniej gdy grala to u nas. u nas sie wszystkiego uczyla i stawiala pierwsze kroki ^^ pamietam ja gdy bylam malutka, tata zawsze mnie zabieral na kazdy mecz bo jest tam jak ja to mówie "ojcem prezesem" XD ale mniejsza z tym ^^
    w sumie fajnie ze mamy taki klub, niedawno powstal tez meski, bo wczesniej nie było. klub jest okej, mozna sie rozwijac itp. tylko głowny trener ktory go zalozyl nie szanuje ludzi i w tym jest caly problem. kompletnie nie szanuje zawodniczek i nie liczy sie z ich zdaniem i zdrowiem, mowi do cb ze np. nie martw sie zdrowie najwazniej itp. a chwile pozniej karze ci grać z zerwanymi wiązadłami ;o wiesz ja mam okolo 1,65-66 i gram na libero :) wiem ze jestem niska, kiedys gralam na ataku prawym, potem lewym (bo tamjest duzo do obrony, a mi to wychodzilo), byly czasy ze bylam glowna atakujaca w druzynie, ale to raczej dzieki kontuzji bo wiązadła w ręce do konca mi sie nie zrosły i miała luźniejsze, potem tylko sobie przez granie pogorszyłam i musiaąłm wogóle przestać uzywac tej reki wiec teraz na atakuje jak pokraka :p
    a moze masz w poblizu gdzies jakis klub, do nas rowniez dojezdzaja dziewczyny z innych miast :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niektóre rzeczy są naprawdę ciekawe;)
    O Ginek Loska,z chęcią usłyszałabym go na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  40. koronkowa sukienka jest prześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. w niejednej firmie pracowałąm i kawy nie piłąm ;/ tutaj tak sie rozpiląm :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo możliwe, nigdy nie byłam na ich koncercie. I żałuję. Może się jeszcze uda jakoś ^^
    A co do kolekcji - bardzo ciekawa, jest kilka ciuchów, które już teraz z miejsca wzięłabym do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. a mi sie zdawaj wlasnie ze moglabys grac na libero, ale w obronie - warto sprobowac, jesli nie sprobujesz - nie dowiesz sie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja z Zary mam tylko jedne spodnie. Jakoś nie mogę znaleźć tam czegoś, co szczególnie przykuje moją uwagę i będzie miało dość normalną cenę. Znacznie bardziej lubię Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. hehe, ale z makijażem lepiej ;)
    chociaz.. każda kobieta wygląda lepiej z make up'em :D
    Ale masz rację, Miranda ma taką naturalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna jest ta sukienka z 7 zdjęcia :)

    Chciałabym Gienka usłyszeć na żywo, ale jeszcze nie miałam takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje! ;* Mi najbardziej wpadła do gustu ta biała sukienka, chyba w koronkę! ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. ta brudno-rozowa sukieneczka jest sliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie oddam :D moje są :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Co za cudowne zestawy... :)
    Najbardziej przypadły mi do gustu zdjęcia : 7,11,14,17,19,21. Z chęcią bym to zakupiła. :)

    Zapraszam na mojego bloga, nowy wpis. :)
    Pozdrawiam,
    littlest things

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka i spódnica koronkowa!<3

    OdpowiedzUsuń
  52. Po pierwsze dziękuję bardzo za wyróżnienie. Jest mi szalenie miło, że o mnie pomyślałaś. :*
    Masz rację, czytelnicy to coś, dzięki czemu blog żyje. Co prawda mam ich zdecydowanie mniej niż Ty, ale i tak każdy komentarz i dodakowy obserwator sprawia, że cholernie się cieszę. :)
    Co do Zary- świetna firma, genialne ciuchy. Ale te ceny. :( Rzadko kiedy mogę sobie na coś pozwolić.
    Buziaki kochana. :*

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję :*

    jakieś smutne te kolorki w zarze :c

    OdpowiedzUsuń
  54. no to piez pilke na plaze idz i masz juz treningi ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. dziękuję za komentarz.
    świetna ta nowa kolekcja, choć żeby ubrać srebrne spodnie czy bluzkę z drugiego zdjęcia, to trzeba chyba wyjątkowej okazji :)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyż u mnie pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  56. W Zarze jest wspaniały jej minimalizm, prosta, a zarazem elegancja i szyk. Niemniej jednak mam wrażenie, że co sezon pokazują nam to samo. Jednak w której sieciówce tak nie jest...


    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie się ubrania bardzo podobają.. tylko u mnie nie ma Zary:<

    OdpowiedzUsuń
  58. właśnie dodaj fotki sprzed stosowaniem diety :DD bo też jestem bardzo ciekawa!!! ANIA

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dziękuję Ci za to wyróżnienie ale nie skorzystam z niego:)
    Jak dla mnie imprezy są najlepsze w większym gronie i to na domówkach albo działkach gdzie jesteśmy tylko my:) Wtedy może się wszystko zdarzyć:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Niektóre rzeczy są naprawdę fajne, ale niektóre szczerze mówiąc mnie przerażają hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Twój blog nominuje do One Lovely Blog Award, więcej informacji u mnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję popularności:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem pełna podziwu dla twojej osoby.
    Też próbuję się trochę `odchudzić`, ale szczerze powiedziawszy niezbyt mi to wychodzi. Jeśli można wiedzieć, to jak długo zajęła Ci utrata tych 10 kg ? Pozdrawiam i dodaje do obserwujących.
    Zapraszam na http://phasonist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. też oglądałam w dzieciństwie Dragon Balla:)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajna ta sukienka na 7 zdjęciu ;D
    achhh uwielbiam Gienka!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Nominowałam Twojego bloga do nagrody One Lovely Blog Award! Szczegóły u mnie na blogu:www.justinaaas.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. dzięki za koma :)

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo fajną kolekcje wydała teraz Zara :) wiekszość rzeczy mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej jesli interesujesz sie fotografia to zapraszam do mnie;p oceniaj, a moze znajdziesz rowniez ciekawe informacje o fotografii wlasnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nominowałam Cię do "One lovely blog awards", ponieważ uważam, że twój jest świetny i interesujący ;)

    Więcej o nominacji:

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam :):**

    OdpowiedzUsuń
  71. gratulację nominacji : P Chociaż nie wiem od czego to się wzięło i o co za bardzo w tym chodzi hihi ;p
    Ja także dodam się do obserwowanych: P ciekawy blog ;D
    niektóre ciuszki kolekcji mi się nawet podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. Z tego co slyszalam to frugo jest na manchatanie, a gdzie wiecej to nie wiem, u mnie jest w malym sklepiku. Wgle nie slyszalam o tej nocy wyprzedazy i bardzo zaluje, a jeszcze gienek do tego to juz w ogole ; ) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne ubranka ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  74. dzięki ;> dodałam do obs. , miło by mi było gdybyś Ty mój blog również dodała do obserwowanych ;>
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. Zara od zawsze ma swój styl i jak widać tego się trzyma - chyba za to ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulację! Czegoś się o Tobie dowiedziałam. Ja chałwy bardzo nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  77. Też uwielbiam chałwę ;) A kolekcja Zary nie za specjalnie mi się podoba, chociaż niektóre rzeczą są fajne

    OdpowiedzUsuń
  78. U mnie jutro notka o Award,raz jeszcze dzięki!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje ; ]
    Kolekcja jest całkiem spoko , zależy który ciuch.

    Ooo. Gienek Loska . xd Moja kumpela go strasznie lubi . ; D

    Zapraszam do siebie - nowa notka .

    OdpowiedzUsuń
  80. O, szkoda że nie udało Ci się usłyszeć Gienka... sama bym chciała! A mi z kolekcji Zary najbardziej podoba się sukienka z 7 zdjęcia.<3

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję nominowanym ;) Co do Zary - morska sukienka, różowa bluzka i ten płaszczyk... Prawdopodobnie przymierzę, a może i zakupię ? Obserwuję!


    WWW.NIEPOPRAWNA-FASHIONISTKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  82. Kibicowałam Gienkowi, szkoda że nie udało Ci się go zobaczyć:P Ale pewnie będzie dawał więcej koncertów.
    Maszrację, blogowanie jest fajne, też coraz bardziej mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  83. na szczęscie nie, było kilka siniaków ale już wszystko się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. rozbrajają mnie takie długie spódnice bądź sukienki. mnie nic nie wpadło w oko . -,-
    gratuluję tylu nominacji . <3
    zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  85. mój brat właśnie odbywa staż w oddziale tvn w Szczecinie ( ten budynek obok Galaxy ).
    To co, są jakieś wyprzedaże w turzynie? Bo ja jutro jadę do Szczecina i mam nadzieję na jakieś zakupy. Odwiedzę turzyn i galaxy. Turzyn to mam od brata kilka kroków. A w galaxy na pewno zajdę do Stradivariusa - uwielbiam tamtejsze ciuchy, szkoda, że nie ma go u mnie w mieście!
    I do zary też zawsze zachodzę, ale za drogo tam dla mnie. Ale kilka rzeczy z jesiennej kolekcji na Twoim blogu przedstawionej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. wchodzę codziennie na twojego bloga, ale rzadko komentuje, ale skoro sprawia Ci to przyjemność to skomentuje :) heh ^^ no więc gratuluje Ci popularności bloga, i wgl talentu do pisania, chyba masz dobre oceny z Polskiego :)

    a w Zarze to chyba drogo jest niea>? bo ja już nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  87. O matko ale tu ludzi u Ciebie!!
    Zapraszam Cię na moje rozdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  89. zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award ;d

    OdpowiedzUsuń
  90. Twój blog został nominowany do nagrody One Lovely Blog Award:) U mnie na blogu:) http://glammadz.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  91. widzę, że mamy podobnie ;)
    Do tally weijl zaglądam, często nic dla mnie nie ma, ale raz znalazłam tam sukienkę na mój bal, którą kocham do dziś :)
    Dzięki za info, pewnie w niedzielę się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. DZIĘKI WIELKIE ZA KOMENTARZ;* Prowadzisz bardzo interesującego bloga tak więc dodaję do obserwowanych;))



    SERDECZNIE ZAPRASZAM;
    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. niektóre propozycje są fajne, choć nie w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratulacje.!!
    Świetna ta kolekcja.! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję ;)

    Nic nie przykuło mej uwagi z tej nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  96. podoba mi się ta nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  97. ;)

    http://niebieskooka13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. 2 od góry ♥♥♥♥ jest cudowne !

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top