Międzyzdroje- zdjęcia!

Cześć! Wczoraj spędziłam cudowny dzień nad morzem. Rano pogoda zapowiadała się piękna, ale jako, że dzień wcześniej sprawdziłam dokładnie prognozy wiedziałam, że mają być chmury, a potem deszcz :/ nie posmarowałam się więc filtrem i niestety teraz przez to cierpię- plecy i nogi z tyłu mam całe czerwone. Nie wierzcie słońcu, które niemal cały czas jest przymglone- potrafi zjarać! ;D
 Kilka razy weszłam do wody, niestety nie była superciepła. Ale pierwsza kąpiel w morzu w tym roku zaliczona. Z plaży zwinęłyśmy się dość wcześnie, bo ok 15, ale zrobiłyśmy dobrze, bo ok 16:00 zaczęło padać. Wtedy już siedziałyśmy na piwie w barze pod dachem- w tym, w którym w zeszłym roku oglądałyśmy mecz Niemcy- Anglia na Mundialu 2010 :) wypiłam pierwsze piwo od operacji, brakowało mi tego hihi, bo zwłaszcza smakowe piwko mi smakuje :) Wróciłyśmy wieczorem, miałyśmy jeszcze iść na imprezę, ale moja dość boląca opalenizna mi to uniemożliwiła. Jak nie wczoraj, to innym razem, byłam z resztą mocno zmęczona, więc i tak nie wiem czy dobrze bym się bawiła. 

Mam sporo zdjęć, zapraszam do oglądania:












Widać troszkę blizny po operacji- są bardzo malutkie- z pępkiem tworzą kąt prosty, jedna jest właśnie w pępku, opcja idealna, bo niemal jej nie widać- albo przypomina bliznę po nieudanym kolczyku :) jedna między pieprzykiem, a pępkiem, a jedna obok ręki na biodrze.




Proszę nie zwracać uwagi na dziwne oczy na niektórych zdjęciach, trochę się porozmazywałam, a słońce też robi swoje :D 

Jeszcze fajną niespodzianką była te drewniane ławeczki oraz coś a'la fontanny na promenadzie- zrobili je chyba dopiero w tym roku, bo w zeszłym roku ich nie widziałam, a rzucają się w oczy. Moja siostra, która studiuje architekturę, była zachwycona- ja nie mam aż takiego "zmysłu" jak ona, ale i tak mi się podobają- coś nowego, oryginalnego. No i zdjęcia można porobić :-) 

A co u Was? 

Chciałam Wam również BARDZO serdecznie podziękować za wszystkie komentarze, wejścia i obserwacje mojego bloga- to dużo dla mnie znaczy, dajecie mi motywację do pisania! :) 
I dziękuję serdecznie użytkowniczce lubięczerń, która przyznała mi nagrodę w zabawie One Lovely Blog Awards! :*

Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam tutaj: 

CONVERSATION

126 komentarze:

  1. piekna spódnica:D

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra też jest teraz w Międzyzdrojach :)
    Ładna ta spódniczka, masz świetną figurę, też chcę tak wyglądać! ja chyba zawsze będę gruba, okazało się że mam tarczycę chorą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolorowe zdjęcia. ;) Bardzo lubię Międzyzdroje. Byłam tam tylko raz, ale bardzo mi się spodobały. Jak będę nad morzem to pewnie nie raz tam jeszcze wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie, ta tafla nie wiem jak to nazwać jest najfajniejsza :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się outfit, ta musztardowa bluzka i spódnica to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia!
    opalona? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz i jesteś bardzo fotogeniczna. :) jak ja bym chciała już nad morze. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka świetna.!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, też będę Ciebie obserwować. Coś nowego u mnie powinno pojawić się jutro wieczorem. ( ;
    Też byłam w tym roku w Międzyzdrojach, z przyjaciółkami, rzeczywiście tych ławeczek i 'fontann' wcześniej tam nie było. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, tez bym sie wybrala chetnie w takie miejsce, moze jeszcze zdaze w tym roku :)
    Lawki wygladaja faktycznie bardzo porzadnie jak na polska architekture :D
    A Ty bardzo mlodziutko, nie moge uwierzyc, ze masz 19 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne fotki i świetna spódniczka !! Pobyt nad morzem chyba się podoba ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna ta szara spódniczka! :)
    Ale jesteś szczuplutka ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za komentarz :D Śliczna spódniczka ;) Dodamy się do obserwatorów??

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia, podobają mi się te z wodą jako tło. cudo :) zazdroszczę wyjazdu ;3

    a w ogóle to strasznie śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna figura;D zazdroszczę Ci morskiej kąpieli, sama chętnie bym wskoczyła do wody i napiła się piwa:) buziaki!:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci wylegiwania się nad morzem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chcę nad morze ;( :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne sandałki! Ja bym się chciała tak mega opalić, ojej..

    OdpowiedzUsuń
  19. pogoda się widzę udała ;D świetnie wyglądasz, wakacje Ci służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne zdjęcia! :)
    Spódniczka jest świetna!

    U mnie nowa notka, zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już się dodałam :D Zapraszam do mnie nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetne looki na tych zdjęciach. No i świetną figurę.!

    I serdecznie zapraszamy Cię na http://brochefleur.blogspot.com/ jeśli interesujesz się choć trochę fotografią i lubisz oglądać nowe pomysły, wyraź swoją opinię na ich temat na naszym blogu w postaci komentarza. Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam miedzyzdroje! A te fontannowe ławeczki tez mnie zachwycily, sama do tej pory nie wiem, dlaczego nie zrobiłam sobie tam zdjec...?! :D

    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. chudzinko ty, no! zazdroszczę ci tego morza ;) jak dzisiejsza pogoda? świetne zdjęcia! + widziałam twoją spódniczkę w sklepie i od razu skojarzyłam ją z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też lubię smakowe piwo:)
    Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjecia..piękna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna spódniczka. :) Bardzo ładnie wyglądasz. Tak promiennie. :) Zazdroszczę tego pobytu nad morzem. Ja na swój jeszcze troszkę muszę poczekać. :<

    OdpowiedzUsuń
  28. szorty też mi się spodobały i chyba wrócę do sklepu, aby je kupić ;) ten film również obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę morza ;>
    może na kilka dni przyjadę tam z rodzicami.

    ta spódniczka jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę wypadu ;] Śliczne wyszłaś na tych zdjęciach. :] Bardzo przypominasz jedną z moich nauczycielek ;d ( to jest komplement jak coś ;] )

    OdpowiedzUsuń
  31. hey super zdjecia ja za 5 dni do polski moze wybiore sie nad morze:) .. heh u mnie filmik zapraszam .. milego wypoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. nawet jeśli pogoda nie dopisuje, to i tak zazdroszczę odpoczynku!
    fajnie że sporo zdjęć, jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no pewnie, nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no dokladnie :D
    swietne zdjecia :) jak jakocham takie wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zapraszam do polajkowania mnei na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No no po zdjęciach widać,że dobrze się bawisz nad morzem.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. miłych wakacji. bardzo ładny kolor tej bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki za komentarz:) Dodaję do obserwowanych, podoba mi się tu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczna ta spódniczka, dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia :D zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję! :)

    Jeeej, Międzyzdroje! Jadę tam akurat niedługo, w niedzielę po południu będę już na plaży. :) Uwielbiam to miasto. Pozdrawiam.


    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za komentarz:*
    Ja co roku jestem czerwona po opalaniu. Jakoś nie umiem opalać się stopniowo. Ale w tym roku już uważam:) I narazie sie udaje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oo, zazdroszczę Ci wylegiwania się na plaży! :) Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia ! ;)
    ja już w tym roku też byłam w wodzie i się opalałam. i również tak jak Ty spaliłam sobie plecy. znam ten ból.;P
    zapraszam do mnie.;]

    reeeeeed's.<3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  45. No tak, po szpileczkach taki żel byłby świetny :) A Ty bardzo pięknie wyglądasz na tych zdjęciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A praktyki miałam w OPS-ie (Ośrodek pomocy społecznej) w Chorzowie w dziale pomocy socjalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. studiuję :)
    teraz 3 rok zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale jesteś śliczna i szczuplutka! Zazdroszczę, bo ze mnie to taki ulany klusek :D Cieszy mnie że masz udane wakacje:) Choć pogoda mogłaby być trochę lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog! ;)) + obserwuję ;) Na pewno będę zaglądać. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Spódniczka jest boska,a w połączeniu z tą żółtą bokserką- całość jest wręcz smaczna !:)

    U mnie nowa notka, na którą serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. B. ładnie wyglądałaś ^^.

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne foty. ;-) zazdroszczę wyjazdu bo kocham morze!

    OdpowiedzUsuń
  53. Na spaloną i zaczerwienioną skórę polecam żel łagodzący po opalaniu z Ziaja, mi bardzo pomógł i już następnego dnia nic nie bolało, a czerwień przeszła w brąz. Mam tendencję do opalania się na brąz, a po powrocie do domu jestem czerwona.

    Bardzo ciekawa spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ladne zdjecia, tylko pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. pierwsze zdjęcie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne zdjęcia! :)
    przykro mi z powodu blizn, ale dobrze, że wszystko w porządku! :*

    OdpowiedzUsuń
  57. ładna spódniczka i bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ` Faajne foty =))

    ♥ zapraszam ♥
    patiimyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Międzyzdroje są mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. prześliczne fotki ;]

    pozdrawiam ;]

    przypominam o konkursie, w którym możesz wziąć udział ;]

    http://zycie-jest-beautifully.blogspot.com/2011/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  61. super zdjęcia ! zazdroszcze ci wyjazdu nad morze ! ja jeszcze muszę poczekać do sierpnia lub września..:(

    ładny masz strój :)
    udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  62. zazdroszczę wypadu świetne zdjęcia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  63. oj ... widzę, że w Międzyzdrojach nie ma powalającego słońca...a szkoda, bo jutro się tam wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne zdjęcia,przeeeeślicznie wyglądasz,a spódnica jest mega,bikini również.Masz takie ładne oczy,wogóle przesympatyczna dziewczyna z Ciebie:) Oj,jak ja lubię ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  65. Nad morze zawsze zabieram ze sobą filtry, inaczej bym nie wytrzymała. Oj, ostatnio w międzyzdrojach byłach, kiedy miałam 5 lat! Już nie mogę się doczekać sierpnia i wyjazdu właśnie nad morze :)
    Blizny nie są mocno widoczne, niektórzy pewnie nie zwrócili na nie uwagi.
    Pod Twoimi włosami dostrzegam fajną górę od stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz figurę bardzo podobną do mojej - trzymam kciuki być pokochała ją taką jaka jest w rzeczywistości. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne zdjęcia i boska spódnica ;]
    Z przyjemnością dodam twojego bloga do obserwatorów.Jeśli chcesz możesz również dodać mojego do obserwowanych. Pozdrawiam
    Pralineeee. ;]

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny outfit :) bardzo mi się podoba kolor musztardowy, jednakże nie mam go jeszcze w mojej szafie.. :( ale Ty wyglądasz świetnie :)
    a słońce za chmurami jest najbardziej zdradliwe!

    OdpowiedzUsuń
  69. jaka figura :< zdjęcia ładne bardzo :) gdy słyszę Międzyzdroje wszystko przewraca mi się w żołądku :( ale niestety... pojawię się tam :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Redsik:) Bardzo ale to bardzo przypadła mi do gustu Twoja kieca:)

    OdpowiedzUsuń
  71. jeju lubie Miedzyzdroje, a chyba najbardziej brakuje mi bazarków na deptakach gdzie za małą cenkę można coś wy haczyć :( pozdrawiam! i obserwuję miło bedzie;d

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję! dostałaś nominację do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARDS! więcej na http://paulina-sroka.blogspot.com/2011/07/dirty-picture.html

    OdpowiedzUsuń
  73. wspaniały blog ;* dzięki za komentarz i dodaje do obserwowanych <3 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. http://dla-zbicia-tych-dni.blogspot.com/
    wejdziesz ? koleżanki blog. :]
    a zdj śliczne, zwłaszcza to drugie.;]

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak Ci dobrze na tej plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  76. nie ma to jak wypoczynek nad morzem
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. mmm ja też chcę nad morze!zdjęcie gdzie masz piasek w ręce jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Powiem Ci, że nie wyglądasz na 19 lat ;P
    Ile ja bym dała, żeby teraz być nad morzem.. ;)
    W ogóle to jaką operacje miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  79. jak dla mnie jest mega:D i w ogole wyglądasz great

    OdpowiedzUsuń
  80. ja też się wczoraj nie fajnie opaliłam i teraz mnie wszystko boli :(
    świetne zdjęcia, super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna ta spódnica;)
    Zazdroszczę pobytu nad morzem .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. fajowe zdjęcia, musztardowy top mnie uwiódł, chyba coś z tym zrobię..:D Kats, stajesz się celebrytką! tylko wiesz, niech ci popularność do głowy nie uderzy :P love, P.

    OdpowiedzUsuń
  83. Genialne są te fotki ;]
    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. cudowny outfit :)
    i śliczna figura! a jaka to była operacja? :>

    OdpowiedzUsuń
  85. Boziu, już się nie mogę doczekać mojej soboty... Mmm... morska bryza ;)

    Masz śliczną spódnicę!

    Wpadajcie wszyscy na http://serafiel-nails.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  86. fajny blog więc obserwuję:)
    strasznie podoba mi się kolor Twojej bluzki!:)

    OdpowiedzUsuń
  87. lepszy mały niż duży;D wierz mi, na dodatek ostatnio bardzo powiększyły mi się piersi, przez jakieś 2 miesiace, aż boli :P;<

    OdpowiedzUsuń
  88. Zazdroszcze Ci tej opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ahhh moje kochane morze. Ja dopiero jadę do Łeby w sierpniu. A zdjęcia świetne. Super strój.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zazdroszczę wylegiwania się na plaży, ja muszę poczekać jeszcze trzy tygodnie! Świetnie wyszły te zdjęcia z tą szybą szklaną. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  91. masz idealną figurę!!! zazdroszczę na maxa... świetne zdjęcia, fajny strój kąpielowy i spódniczka też! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. hey! twój blog został nominowany przezemnie do One Lovely Blog Award! wiecej informacji na karcia-ch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. fajna spódniczka gdzie ją kupiłaś ? zapraszam do oglądanie i komentowania mojego bloga www.clarka-clara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Super ; )
    Zapraszam Do Mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow, ale jesteś chuda *.*
    mój brat ostatnio był w międzyzdrojach, ale kręcić materiał dla tvnu.
    rzeczywiście fajne te ławki na promenadzie, mr :]
    ja też na początku, w pierwszym opalaniu zjarałam sobie plecki i przód nóg xD

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję! Dostałaś nominację do nagrody "One Lovely Blog Awards". Więcej informacji na moim blogu: xewelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. podoba mi się twoja spódniczka :) I wg fajne zdjęcia... :)

    http://niebieskooka13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. super zdjęcia ;)
    PS: ekstra spódniczka ;*



    Zapraszamy na bloga http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. I o to chodzi ;-) Zresztą masz 19lat wszystko przed Tobą! Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  100. Twój blog nominuję do One Lovely Blog Award
    :);)

    OdpowiedzUsuń
  101. a ja myślałam, ze to ja nie wyglądam na 19 lat :P
    masz uroczą, młodą buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. bardzo fajna ta spódnica w karciane wzory :)))

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top