Kolczyki z modeliny :)

Witajcie :) mam nadzieję, że wybaczacie mi wczorajszą nieobecność- od rana załatwiałam sprawy na mieście, a potem tak ogarnęła mnie pewna książka, że właściwie na komputerze byłam niewiele czasu.

Przedwczoraj była genialna pogoda- spotkałam się z kumplami i spędziliśmy świetnie pół dnia, gadając i krzątając się po różnych osiedlach ;D
Jeśli chodzi o wczorajsze sprawy na mieście- zawiozłam papiery na uczelnię i już właściwie na 100% jestem przyjęta. Panie z dziekanatu były bardzo sympatyczne, a w czasie czekania ucięłam sobie rozmowę z dwoma chłopakami z Choszczna, którzy czekali na swojego kolegę. No i spotkałam dziewczynę, która przyjechała tu na studia z... Zakopanego! Tyle miast do wyboru, a tu Szczecin :) Może myślała, że leży nad morzem? Ale fakt faktem- zawsze to zmiana otoczenia :) 
Odebrałam też ze szpitala wynik badania histopatologicznego ze szpitala, wszystko w normie, więc jest w porządku. 

A to książka, która tak mnie wczoraj zaabsorbowała: "Zwierciadło pęka w odłamków stos" Agathy Christie:
Z racji takiej, że nie pojawia się w niej mój ulubiony książkowy bohater- Herkules Poirot- byłam na samym początku sceptycznie nastawiona. Jednak w trakcie bardzo się wciągnęłam. I nawet jego brak mi nie przeszkadzał. Historia niebanalna, a rozwiązanie jeszcze bardziej niebanalne- jednak nie chcę niczego zdradzać. Przeczytajcie sami :-)

A teraz chciałam Wam pokazać, jakie cudeńka znalazłam w internecie. Zawsze mnie zdumiewa talent niektórych ludzi do robienia własnej biżuterii z modeliny. Moje zamiłowanie do kolczyków nie zna granic, więc gdybym potrafiła zrobić coś takiego, miałabym ich mnóstwo:

















Genialne według mnie. Wczoraj poszperałam w biżuterii handmade i muszę Wam powiedzieć, że niektóre naprawdę wpadły mi w oko, dlatego też co jakiś czas pojawią się tutaj notki o nich- podzieliłam je na kilka części :-) sama jakiś czas robiłam kolczyki, ale tylko z gotowych koralików (można je znaleźć w początkowych notkach), co jest dużo łatwiejsze, niż modelina. Ale przyznam, że chciałabym spróbować. 

Które Wam się najbardziej podobają? ;)
I jeśli jesteśmy już przy temacie kolczyków z modeliny- chciałam Was serdecznie zaprosić na bloga Ebru:

Robi niesamowite kolczyki, ostatnio zajęła się tematem słodkości :) naprawdę blog godny uwagi, zaglądam tam bardzo często i jestem zachwycona :) 

PS. Jutro jadę nad morze z Asią, nie mogę się doczekać- może wreszcie się opalę ;) także notka dopiero wieczorem albo pojutrze, oczekujcie zdjęęęć :) 

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. świetne! już jakiś czas temu wpadłam na te kolczyki! Owce są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te kolczyki, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te kolczyki, a Agatha Christie jest boska!! uwielbiam jej książki pasjami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze są te zółte misie.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudaki!!!! koty są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to gratuluję z uczelnią ;d
    ciekawie wygląda ta ksiażka!
    słodkie są te kolczyki w czerwone ludziki ze szpilką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo Christie możwciągnąc, zgadzam się!! :)
    kolczyki z modeliny? ja sama zajmuję się wyrobem biżuterii i moim zdaniem modelina nie jest taka dobra, owszem jest plastyczna, łatwo można osiągnąć pożadany kształt, ale po jakimś czasie od utwardzenia może pękać, więc osobiście wolę specjalną masę samoutwardzalną np. z Empiku, polecam!!
    i pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pełno kolczyków z modeliny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te czarne kokardki m....

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju te kolczyki są cudowne <3
    szkoda że ja nie mam takiego talentu ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są genialne:)
    sama jakiś czas temu próbowałam i mam kilka par:)
    Nie tylko kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne to kolczyki!:D
    Na serio genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. przesłodkie te kolczyki ;D
    muszę przeczytać jakąś książkę Pani Agaty Christie, na razie mam tylko za sobą opowiadanie pt. ,, Klątwa starej stróżki". W kryminałach podoba mi się to, że mam pole do popisu w zastanawianiu się kto jest przykładowo mordercą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie kolczyki urocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne! Różyczki najlepsze ;)
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolczyki :)
    Te drugie kolczyki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolczyki są uroczę, niestety ja nie mogę nosić nic co nie jest czyściutkim srebrem, bo zaraz mi uszy puchną, swędzą i robią się czerwone. kiedyś tak nie miałam, a teraz nagle jakieś uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja sis miała tego typu ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolczyki są genialne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku dziekuje Ci, ze tak o mnie napisalas - a to zaskoczenie :D Z tych, co wstawilas bardzo mi sie podobaja lalki voodoo i owieczki - urocze :>
    Jeszcze raz dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. woooooow nieźle zmieni otoczneie 0o ale to jest m,asakra.. będzie wracać do domu raz na miesiąc ^^ chodzi mi o tą dziewczynę z Zakopanego ;))

    a cudeńka z modeliny są genialne mam parę tylko trzeba bardzo uważac na nie, żeby się nie połamały

    OdpowiedzUsuń
  22. Bylabym zapomniala, jeszcze chialam dopisac, ze ten lubie bardzo Agate Christie, chociaz zazwyczaj szukam tych kryminalow, gdzie nie ma Poirota :D

    OdpowiedzUsuń
  23. te wyroby z modeliny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Można też bez porzeczek :)
    A kolczyki są świetne, lubię taki owieczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. haha. urocze te kolczyki ;}}
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. jeku, sama bym chciała robić takie cudeńka z modeliny!

    OdpowiedzUsuń
  27. ogólnie to nie lubię różnego rodzaju kolczyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ubóstwiam po prostu kolczyki . Mam ich pełno . A z modeliny też chciałabym tak umieć. A tak wgl. to wszystkie mi się podobały . ; )))

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm prawdziwe cudeńka, gratuluję cierpliwości przy pracy ;p
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nigdy nie czytałam tej christie jednak odczuwam jakąś antypatię do jej książek;D pewnie to przez kuzynkę która zraziła mnie opowiadaniem jaki to nie jest kryminał ;D
    świetne kolczyki :) najlepsze są różyczki i jabłuszka:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakier pokazany tutaj : http://catchinlucky.blogspot.com/2011/07/notd-miss-selene-nr-219.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Te kolczyki są naprawdę śliczne. Ja chyba jako jedyna w tym kraju nie mam przekutych uszu i nie chce mieć bo kolczyki podobają mi się tylko na innych poza tym ja sama mam taką fryzurę że nawet nie byłoby ich widać ;d Ja sama robię tylko bransoletki z gotowych koralików. Muszę spróbować z tą modeliną ^.^ Fajnie że dodajesz takie zdjęcia różnych wystrzałowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciasteczka wymiatają!!!!

    A co do konkursu z mojego blogu to faktycznie się dziewczyny starają - nie mam za bardzo szans, takie fajne prace pododawały :)Ale to dobrze, bo takie ambitne konkursy są najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też kiedyś zrobiłam sobie kolczyki z modeliny :) To było ciekawe doświadczenie :D ale zagineły mi...

    OdpowiedzUsuń
  35. z Zakopanego to trochę miała drogi :p Gratuluję przyjęcia. Dobrze już odetchnąć po tym wszystkim ^^ Świetne kolczyki! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. genialne! :D ja mam takie garfieldy z modeliny ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja koleżanka swego czasu robiła takie cudeńka :) Jednak mi się to jakoś nigdy specjalnie nie podobało ;>
    Nie wiem,czy gratulowałam przyjęcia na studia - więc gratuluję i powodzenia od października ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie to nie jest złota, taka czerwona tylko na zdjęciu źle widać...

    OdpowiedzUsuń
  39. kolczyki są cudne, sama chciałam kiedyś zamówić, ale nie opłacało się, bo przesyłka trzy razy droższa od nich ;p
    ale wzory, które można zrobić z modeliny są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przesłodkie i śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę świetne te kolczyki, już dodaję tego bloga do "obserwowanych". Chciałabym kiedyś umieć zrobić coś tak pięknego. Po prostu Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  42. bajeczne wzory tych kolczyków, ja również ostatnio wpadłam w szalony kryminał
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję!
    A takie kolczyki są bardzo ładne i podziwiam osoby, które je robią.. ja nie mam cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne sa te kolczyki kotki :) urzekły mnie

    OdpowiedzUsuń
  45. such a cute stuff :D
    xx the cookies
    Share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. biżutera kapitalna. Ebru codziennie odwiedzam Twój blog Anulka

    OdpowiedzUsuń
  47. Co za urocze babeczki! Ciekawy blog, obiecuję, że będę tu wpadać, a tym czasem zapraszam na częstsze odwiedizny również u mnie :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ebru rzeczywiście ładnie tworzy :) też ją podglądam :D

    zapraszam do siebie:)
    http://chatka-morella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. sliczne :) kiedys sama chcialam sie zabrac za robienie takich cudeniek ale jakos mi nie wyszlo heh pozdrawiam dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie,że masz wyniki w porządku:) Kolczyki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  51. kokardki i jabłka są przepiękne!;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow, są nieziemskie ;*



    Zapraszamy na nowy wpis o modzie (inny niż o simbadach) http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/2011/07/kwiaty.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  53. Chce takie kolczyki! Są świetne ^^.

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystkie kolczyki są super ; ddd

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie no cudowne to ; dd .

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta biżuteria jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne kolczyki, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie noszę kolczyków. Miałam kiedyś, ale uszy mi zarosły i miałam z nimi trochę problemów, także drugi raz nie będę ryzykować. :) Ale kolczyki śliczne, to trzeba przyznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. niezłe kolczyli, obserwuję i liczę na rewanż

    dawidkuropatwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Słodkie są niektóre ;>

    OdpowiedzUsuń
  62. kolczyki są extra najbardziej podobają mi się te wtyczki bo nie lubię wiszących :(
    widzę, że jest tu Ciekawie więc obserwuję :D
    i będę częściej wpadać:P
    a Frugo to u mnie znalazłam tylko w tesco, dziś już żadnego nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie słodkie - chciałabym mieć wszystkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. słodkie :-)
    ja umiem zrobić tylko takie babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolczyki są świetne :-D
    A co do pogody, to nie wiem, gdyż to było u babci :D ..

    OdpowiedzUsuń
  66. Niesamowite owieczki !
    Nigdy nie próbowałam zrobić czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękne są te kolczyki.; ) Musze chyba takie nabyć.!

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam kolczyki z modeliny :) są cudowne i jedyne w swoim rodzaju ;) chętnie zgarnęłabym do siebie wszystkie te, które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  69. super te kolczyki, sama tez kiedys dłubałam w modelinie, ale jak to ja - mam do wszytkiego słomiany zapał ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna jest ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wszystkie są świetne. szkoda, że nie mam talentu do robienia takich rzeczy, heh.


    xoxo
    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Też uwielbiam te kolczyki, choć lubię je oglądać nie kupie ich bo zawsze nosze duże.;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne kolczyki, ja osobiście rzadko noszę jakoś tak ( bo gubię też bardzo często :P ).
    Nie czytałam tej książki Christie, ale podejrzewam, że zmieni się to w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolczyki są słodkie, szczególnie te kokardki i kotki;-). Jak byłam młodsza to sama robiłam takie koniki do zawieszenia na ścianę z modeliny;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. cudne kolczyki! :) już lecę na bloga EBRU! :)
    PS. Zapraszam Cię do mnie na nowy post - recenzja, i zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie, która jest mi bardzo potrzebna :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Trzecie kolczyki są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  77. no swietne, ale nie umialabym ich zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Mi najbardziej podobają się pingwiny=D

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo ciekawy blog:)
    Miłych wakacji, i opalania życzę :)
    Może, ja też się w końcu opalę ; P

    OdpowiedzUsuń
  80. mam wkręty z modeliny w kształcie świńskich pyszczków, takie różowe!!! :D faajny post

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie poczytam tę ksiązke
    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. fajne te kolczyki ale ja bym w nich nie wyszła;p

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczne.!
    życzę udanego wyjazdu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam kolczyki kokardki!


    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  85. kurcze , ale fajne !
    taki mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolczyki są śliczne. Ja również jestem miłośniczą tych cudenek i mogłabym ich mieć nieskończenie wiele:P
    Już mnie mama nawet wyzywa, że mam tyle kolczyków, a ja nadal chce je kupować:P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jej jakie cuda ;*
    Obserwuję i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolczyki sa genialne, ale raczej nie modne, niestety :( chociaż nie które postacie i wzory są mega!

    OdpowiedzUsuń
  89. Urocze te kolczyki. :)
    Jak coś, Ryszarda dziś ukazałam w notce.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  90. kolczyki ciekawe:)ale sama chyba bym nie zalozyla takich

    OdpowiedzUsuń
  91. A może warto kupić modelinę, zorgaizować chwilkę czasu i spróbować ? Ja tak zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Wszystkie kolczyki są piękne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. urocze są niektóre na prawdę , ale niestety mnie takie nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  94. Lol.:) Pierwszy raz słyszę.:))
    Śliczne są.:)
    Te 2 najlepsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  95. świetne są :)

    zapraszam;
    http://watermelonspink.blogspot.com/ + zachęcam obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  96. wszystkie są śliczne ale jednak te pszczoły są rewelacyjne.Przepraszam że długo nie komentowałam,miałam problemy z bloggerem.
    Zapraszam do mnie,jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystkie są śliczne ale te pszczoły są rewelacyjne.Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolczyki są genialne!

    Na moim blogu pojawiły się zdjęcia ostatniej bohaterki przed przerwą wakacyjną. Serdecznie zapraszam do oceny. Dodałam do obserwowanych i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  99. ale słodkie kolczyki!też kiedyś "bawiłam się" modeliną jednak chyba nie mam na tyle cierpliwości...



    dziękuje bardzo z akomentarz u mnie!

    PozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  100. Babeczki i różyczki są najśliczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudeńka !!! Genialne kolczyki, muszę się nauczyć takie robić. Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  102. jasne, że tak !:)
    A tam gadasz ..

    OdpowiedzUsuń
  103. świetne kolczyki .. niektórzy mają talent :))
    miłej zabawy nad morzem ! xdd

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratulacje! Otrzymałaś nagrodę One Lovely Blog Awards! Informacje na (http://lubieczern.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html)

    OdpowiedzUsuń
  105. Udanego wypadu nad morze! Jeżeli chodzi o kolczyki to spodobały mi się wszystkie. Najlepiej widziałabym każde z osobna w swojej kolekcji. Szkoda, że ja nie mam talentu do takich rzeczy! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  106. Jeśli podobają Ci się kolczyki z modeliny i wgl taka biżuteria to zajrzyj na blog Tynki . Znajdziesz go na moim blogu . Możesz u niej zamówić biżuterię która Ci się podoba . ; )

    OdpowiedzUsuń
  107. a i gratuluje z uczelnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowne są! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  109. U mnie news
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  110. oooo... tej Pani od modeliny nie znam :P
    ale natworzyło sie nas teraz tyle, że aż trudno wszystkie ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  111. o i widzę, że mnie tu Specter zareklamowała :D dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  112. hah, ja się tym zajmuję "zawodowo" a i tak nie jestem wszystkich modeliniarek ogarnąć, ostatnio to się takie popularne stało :P

    OdpowiedzUsuń
  113. o mamo ale słodkie te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękne, bardzo mi się podobają baranki, kotki i pingwinki.
    Zapraszam też do mnie na veroslawa-art.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  115. hej! ;D świetne kolczyki. ale niestety nie znalazłam na blogu żadnego kontaktu. jeśli mogłabym je kupić to proszę Cię napisz na maila ma.rr.yy1616@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top