JAK WSPOMÓC KONCENTRACJĘ, PAMIĘĆ I PRACĘ UMYSŁOWĄ?

 Hej!

W ostatnim czasie naprawdę sporo się u mnie dzieje. Nie są to jednak piękne podróże, z których zdjęciami mogłabym Was uraczyć, kupno nowego mieszkania, przeprowadzka czy inne nowości (chociaż nie ukrywam, że chętnie bym gdzieś pojechała odpocząć, bo ostatni miesiąc mocno dał mi w kość). Dzieje się dużo pod kątem pracy. Wrzesień był dla mnie pierwszym aż tak intensywnym pod tym względem miesiącem i myślę, że kolejne nie będą lżejsze. Nie ukrywam, że pierwszy miesiąc roku szkolnego, nowe obowiązki już nie tylko nauczyciela, ale też koordynatora, a także zmiany organizacyjne w drugiej pracy i ten natłok wszystkiego, ostro mnie przemieliły. Gdyby nie wszechobecny kalendarz, w którym wszystko skrzętnie organizuję, to myślę, że bym już dawno się pogubiła. We wrześniu kawa leciała litrami, energetyki niestety też się zdarzają, cóż tak wygląda prawdziwe życie, a nie że tylko piękne fotki na insta :)

Od pewnego czasu stosuję kapsułki Neura Caps Smart marki Bio Medical Pharma. Jest to zaawansowany technologicznie suplement diety, którego składniki wspomagają pracę mózgu. Czuję, że czegoś takiego potrzebowałam. Praca nauczyciela-korepetytora wymaga ode mnie ciągłego myślenia, zapamiętywania, organizowania się (podczas jednych zajęć mogę mieć np. 4 osoby w zupełnie różnym wieku, jedna na poziomie matematyki maturalnej, dwie inne przygotowujące się do egzaminu 8-klasisty, a ostatnia w wieku pierwszej klasy podstawówki i z każdą z nich przez całą godzinę pracuję po kolei z osobna, także możecie wyobrazić sobie, jak bardzo różne są to osoby, zadania i poziomy :)). Praca redaktora na portalu o czytaniu etykiet produktów i odżywianiu to terminy, wiele maili, wyzwania kreatywne, przygotowywanie merytorycznych treści i często praca późnym wieczorem. W szkole nie miałam problemów ani z humanistycznymi, ani ze ścisłymi przedmiotami, miałam zawsze pociąg do nauki i przyznam, że bardzo się cieszę, że mogę rozwijać w dwóch niezależnych pracach zarówno jedne i drugie umiejętności. Jednak jak dorzucę jeszcze prowadzenie swoich social mediów, bloga, a także pracę jako koordynator, to okaże się, że jest tego bardzo dużo, często sporo stresów, szczególnie że jestem typem osoby "przejmowaczasięwszystkim". Staram się nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę, a czasami po prostu się nie da. Czasami (z naciskiem na "często" :)) po prostu potrzebuję umysłowego wsparcia.


Neura Caps Smart to kapsułki stworzone wprost dla mnie, poprawiają sprawność umysłową i koncentrację, ale też zmniejszają uczucie zmęczenia, znużenia. To kompozycja złożona z kilku składników aktywnych takich jak: 

1. Ekstrakt z zastrzeżonej, dzikiej odmiany ziela owsa (Neuravena) - poprawia sprawność umysłową, funkcjonowanie poznawcze w sytuacjach stresowych, koncentrację. Ekstrakt ten działa wzmacniająco na mózg i umysł, łączy mechanizmy hamowania działania dwóch enzymów ośrodkowego układu nerwowego MAO-B i PDE4, dzięki czemu praca układu nerwowego jest optymalizowana. Skuteczność ekstraktu Neuravena potwierdzona jest badaniami klinicznymi i przedklinicznymi.

2. Kompleks kofeinowy NewCaff TM.  Działanie kofeiny to chyba każdy zna, wpływa na parametry takie jak koncentracja i uwaga. Tutaj mamy jednak kompleks o przedłużonym, kontrolowanym uwalnianiu. 80% kofeiny wchłaniane jest w ciągu pierwszej godziny, a pierwsze oddziaływanie odczuwalne jest niedługo po spożyciu. Całkowite uwolnienie zawartości kofeiny zostaje jednak uzyskane dopiero w ciągu 4 godzin. Co to oznacza w praktyce? Że unikamy nagłego spadku parametrów takich, jak koncentracja, uwaga i czujność, bo kofeina w dalszym ciągu, w kontrolowany sposób jest uwalniana i ciągle wpływa pozytywnie na pracę mózgu. Nie mamy nagłego uczucia "opadania z energii" jak to się dzieje po spożyciu napoju energetycznego.

3. Brahmi Ekstrakt z ziela bakopy drobnolistnej (Bacopa Monnieri) - wspomaga centralny system nerwowy, poprawia koncentrację i pomaga zachować zdolności poznawcze. Bakozydy zawarte w bakopie drobnolistnej spowalniają starzenie się komórek nerwowych. Ekstrakt ten ma też właściwości przeciwzapalne i przeciwbakteryjne, także nie jest tak, że jeden składnik działa tylko i wyłącznie "na głowę" - natura ma to do siebie, że działa na wielu płaszczyznach :)

4. Ekstrakt z korzenia różenca górskiego (Rhodiola) wspiera aktywność umysłową, ale też wspomaga wytrzymałość i sprawność fizyczną. Zmniejsza uczucie zmęczenia i poprawia wydolność organizmu. Co ważne, zawiera silny przeciwutleniacz z grupy polifenoli - salidrozyd, który wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn i spowalnia starzenie się komórek.

5.Ekstrakt z liści miłorzębu dwuklaowego (japońskiego) Ginkgo Biloba usprawnia krążenie  krwi obwodowe i mózgowe. Wspomaga pamięć i sprawność umysłową. Miłorząb japoński zawiera też glikozydy flawonowe o działaniu przeciwutleniającym oraz laktony terpenowe, które poprawiają m.in. parametry krwi, hamują agregację jej płytek, mają działanie ochronne dla komórek. Gingko Biloba jest w ogóle świetną rośliną, o genialnych właściwościach dla organizmu, wykorzystywana jest więc w medycynie.

6.Warto wspomnieć też o witaminach! Witamina B1 (tiamina) reguluje, optymalizuje funkcje psychologiczne, B2 (ryboflawina) bierze udział w procesach przeprowadzanych przez układ nerwowy, a B6 (pirydoksyna) dodaje energii i niweluje zmęczenie. Oczywiście witaminy te pełnią także wiele innych funkcji w naszym organizmie, co sprawia, że tym bardziej trzeba dbać o ich obecność w diecie. Natomiast dzisiaj się skupiamy na tych konkretnych, związanych z poprawą funkcji myślowych i koncentracji.

Kapsułki Neura Caps Smart są odpowiednie dla wegan, to stanowi bardzo, bardzo duży plus. Stosuję je od ponad 2 tygodni i będę szczera, naprawdę czuję różnicę. Czuję, że zadania, które w jakimś stopniu męczyły mnie umysłowo, robię z większym zapałem, mam więcej pomysłów, jakoś ta główka pracuje sprawniej. Mogę też zrobić więcej rzeczy w krótszym czasie, nie łapię tzw. "zawiech" i rozpraszacze takie, jak gdzieś tam włączone TV w innym pokoju, telefon i wiadomości na messengerze, powiadomienia, radio czy duża ilość słów słyszanych od innych domowników, nie działają na mnie tak, jak wcześniej, już kompletnie się nie dekoncentruję. Naprawdę polecam ten suplement każdemu, kto na co dzień pracuje umysłowo (ale fizycznie też!), kto dużo się uczy, studentom w trakcie sesji czy w ogóle w codziennej nauce.


Jeśli chcecie je wypróbować, to na stronie sklepu #bmpharmaurody
https://bmpharma.pl/ z kodem KATSUMI20 macie rabacik 20% na ten i inne produkty! 

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te cudeńka. Muszę sobie potestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam takich kapsułek, chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ukrywam, że jestem teraz w takim okresie, że przydałoby mi się jakieś wspomaganie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyda mi się takie wzmocnienie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos dla mnie! Ostatnio tyle mam ma głowie ważnych spraw że przydałoby mi się cos na koncentrację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak muszę je w takim razie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.Oglądam twojego bloga od początku jego istnienia i widziałam wszystkie wpisy, które na nim umieściłaś.Najbardziej jednak podobały mi się stylizacje,w których byłaś ubrana w szorty lub krótkie spódniczki zestawione z kryjącymi rajstopami.Ja zawsze noszę szorty zestawione z kryjącymi rajstopami ponieważ bardzo mi się podoba to połączenie i jest mi w nim wygodnie nie tylko chodzić ale także prowadzić samochód.Posiadam dużo par krótkich szortów materiałowych jak i skórzanych oraz dużo par kryjących rajstop zarówno czarnych jak i szarych o różnych grubościach.Dzisiaj będąc na wycieczce samochodem do Wrocławia miałam na sobie czarne materiałowe krótkie szorty zestawione z szarymi kryjącymi rajstopami marki sara (dokładnie takimi jakie pokazyawłaś ty na swoim blogu w postach:"ŚWIĄTECZNY KLIMAT" z grudnia 2014 roku,"SUKIENKA W KRATĘ"z listopada 2014 roku,"MAJOWY WEEKEND"z kwietnia 2014 roku,"FIOLETOWA MINI"ze stycznia 2015, czy "WHITE, BLUE AND BLACK"z marca 2014) do tego kremową bluzę adidasa i zieloną skórzaną kurtkę oraz czarne baleriny.Baleriny ze względu na to,że są to buty wygodne do kierowania autem.Jako fanka twojego bloga mam więc do ciebie kilka pytań i jednocześnie prośbę:
    1.czy nadal nosisz szorty z kryjącymi rajstopami(na przykład tymi szarymi z postów,które wymieniłam wcześniej)?
    2.czy pokażesz jeszcze na blogu stylizacje z szortami i kryjącymi rajstopami?
    3.czy uważasz podobnie jak ja,że strój składający się z szortów i kryjących rajstop jest wygodny i odpowiedni do kierowania autem i czy sama go do tego używasz?
    Na koniec miałabym jeszcze prośbę. Czy mogłabyś od czasu do czasu pokazać stylizacje, w których jesteś ubrana w szorty( lub krótkie spódnice)zestawione z kryjącymi rajstopami (tymi szarymi o których pisałam wcześniej lub czarnymi)oraz szpilkami lub balerinami? Pozdrawiam cię serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedż na moją wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć.Oglądam twojego bloga od początku jego istnienia i widziałam wszystkie wpisy, które na nim umieściłaś.Najbardziej jednak podobały mi się stylizacje,w których byłaś ubrana w szorty lub krótkie spódniczki zestawione z kryjącymi rajstopami.Ja zawsze noszę szorty zestawione z kryjącymi rajstopami ponieważ bardzo mi się podoba to połączenie i jest mi w nim wygodnie nie tylko chodzić ale także prowadzić samochód.Posiadam dużo par krótkich szortów materiałowych jak i skórzanych oraz dużo par kryjących rajstop zarówno czarnych jak i szarych o różnych grubościach.Dzisiaj będąc na wycieczce samochodem do Wrocławia miałam na sobie czarne materiałowe krótkie szorty zestawione z szarymi kryjącymi rajstopami marki sara (dokładnie takimi jakie pokazyawłaś ty na swoim blogu w postach:"ŚWIĄTECZNY KLIMAT" z grudnia 2014 roku,"SUKIENKA W KRATĘ"z listopada 2014 roku,"MAJOWY WEEKEND"z kwietnia 2014 roku,"FIOLETOWA MINI"ze stycznia 2015, czy "WHITE, BLUE AND BLACK"z marca 2014) do tego kremową bluzę adidasa i zieloną skórzaną kurtkę oraz czarne baleriny.Baleriny ze względu na to,że są to buty wygodne do kierowania autem.Jako fanka twojego bloga mam więc do ciebie kilka pytań i jednocześnie prośbę:
    1.czy nadal nosisz szorty z kryjącymi rajstopami(na przykład tymi szarymi z postów,które wymieniłam wcześniej)?
    2.czy pokażesz jeszcze na blogu stylizacje z szortami i kryjącymi rajstopami?
    3.czy uważasz podobnie jak ja,że strój składający się z szortów i kryjących rajstop jest wygodny i odpowiedni do kierowania autem i czy sama go do tego używasz?
    Na koniec miałabym jeszcze prośbę. Czy mogłabyś od czasu do czasu pokazać stylizacje, w których jesteś ubrana w szorty( lub krótkie spódnice)zestawione z kryjącymi rajstopami (tymi szarymi o których pisałam wcześniej lub czarnymi)oraz szpilkami lub balerinami? Pozdrawiam cię serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedż na mój komentarz

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsparcie koncentracji by mi się rzeczywiście przydało...

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu często sięgałam po takie preparaty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ostatnio ogromne kłopoty z koncentracją i pamięcią niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś ostatnio rezygnuje z kapsułek i tabletek na rzecz naturalnych ziół.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo pamięć i koncentracja to coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top