POWRÓT DO LATA

 Hej! 

Miałam chwilkę z rana, aby napisać post, a że zalegają mi jeszcze letnie zdjęcia, to uznałam, że czas najwyższy zamknąć "letnie klimaty" i zająć się na dobre jesienią :) w życiu codziennym już dawno to zrobiłam, nawet się przyzwyczaiłam - ale nie ukrywam, że chciałabym wrócić do okresu letniego - albo przeteleportować się do kolejnego lata - o, tak lepiej! Ten weekend zapowiada się super - przyjeżdża moja siostra (będziemy oglądać zdjęcia z wesela!), a niecałe 2 tygodnie temu na weekend dość niespodziwanie przyjechał mój chłopak (niecałe 2 dni to malutko, ale zawsze coś <3) - mam wrażenie, że dzięki temu szybciej upływa mi czas. Do Świąt jakoś zleci!

Co do zdjęć - spódnica jest z okresu, kiedy ważyłam jeszcze z 40-parę kilo, także nie wiem, jakim cudem jeszcze się w nią mieszczę, ale widocznie nieźle się rozciąga :) myślę, że t-shirt z napisem fajnie współgra zarówno ze spódnicą, jak i tenisówkami. Swoją drogą, kupiłam je na wesele i poprawiny do Asi jako butki na zmianę i powiem Wam, że już nigdy nie wezmę innych płaskich butów, niż trampki - co to była za wygoda! Jednyny minus jest taki, że szybko się brudzą - jesienna brzydka pogoda sprawiłaby, że w mig by nadawały się do prania - choć jak się przyjrzycie, to i przy robieniu zdjęć trochę kropił deszcz. Jak Wam się podoba taki zestaw? Lubicie taką długość spódnic?


 spódnica - no name
tenisówki - Even&Odd
t-shirt - FemmeLuxe


Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Super sesja, marzę żeby szybko zleciało do lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) uwielbiam takie ubrania na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, i piękne zdjęcia? Jakim aparatem robione? Pytam z pasjonerskiej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i zalotnie wyglądasz! Poprosimy o sesję w krótszej spódniczce i rajstopkach, bo już coraz chłodniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi się marzą takie ciepłe dni ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka stylizacja to nawet i na te cieplejsze jesienne dni! Do tego jakaś jeansowa kurtka i możemy mknąć na spacer :D

    OdpowiedzUsuń
  7. powroty do lata są bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Modnie i stylowo. A ja takie lubię 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez te zdjęcia jeszcze bardziej tęsknię do lata! A wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie sportowe połączenia: spódnica + tenisówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się mega podobają te zdjęcia gdzie pada :) Super to wyszło, a Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, zwłaszcza te białe buty świetnie tu zagrały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie tylko ja już tęsknię za latem? Świetna ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta spódnica i wydaje mi się, że to taki ciuch, który w połączeniu z różnego rodzaju obuwiem stworzy nam i sportową ale i ciut elegancką stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra stylizacja, oh jak ja tęsknie za latem

    OdpowiedzUsuń
  16. Super połączenie ale mi najbardziej podobają się buty. Wyglądasz przepięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh tęsknie za latem! super look

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękna sesja, Ty również wyglądasz pięknie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja. Spódnica jest ognista.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top