PREZENTY W FORMIE PRZEŻYĆ - PREZENTMARZEŃ.PL

 Hej!

Mam nadzieję, że dobrze spędzacie ten mega gorący weekend i korzystacie z pięknej pogody (podobno to najcieplejszy weekend tego lata, więc warto go wykorzystać!). Ja wczoraj wybrałam się nad morze - opaliłam się i teraz tylko czekać, aż mi to zbrązowieje. Jest tu też ktoś, kto ma taki problem z opalaniem, jak ja? Na szczęście nie jest to pierwsza moja opalenizna w tym roku, więc nie cierpię tak, jak np. w czerwcu, kiedy wystawiłam blade ciało na pierwsze letnie słońce :) dzisiaj chyba przejadę się nad jezioro posiedzieć, poczytać, wykąpać się i odetchnąć świeżym powietrzem.

Osobiście jestem typem osoby, która woli obdarowywać bliskich, niż dostawać prezenty - i zawsze staram się, aby wszystko było pięknie zapakowane i żeby osoba, której prezent daję, była z niego zadowolona - czasami robię dyskretny wywiad tak, aby nawet nie zauważyła, że właśnie dowiedziałam się, co by jej było potrzebne i tym samym co dostanie np. na najbliższe urodziny :)  
Jeśli są tu osoby, które tak jak ja, uwielbiają dawać prezenty, to mam dla Was naprawdę super opcję. Słyszeliście kiedyś o stronie PrezentMarzeń? To strona, dzięki której możecie obdarować przyjaciela, partnera, rodziców czy jeszcze inną bliską osobę prezentem, którego nie zapomni do końca życia - a przy okazji spełnić jedno z jej marzeń. Prezent Marzeń oferuje bowiem oryginalne prezenty w formie przeżyć - oparte na emocjach, doswiadczeniach i które zostaną zapamiętane do końca życia - w końcu to, co budzi najwięcej emocji, jest przez nas najdłużej wspominane i najlepiej zapamiętywane. 


Prezenty w postaci przeżyć to bardzo szeroki wybór atrakcji z wielu różnych dziedzin w całej Polsce - od zabiegów pielęgncyjnych, przez różne kursy, zajęcia sportowe, taneczne, rejsy statkiem, aż do atrakcji pełnych adrenaliny, jak skoki na bungee, ze spadochronem czy lot szybowcem. Prezenty są jak widać bardzo zróżnicowane - także pod względem cenowym, co zależne jest oczywiście od rodzaju atrakcji. Mechanizm samego zamówienia na stronie jest bardzo prosty i intuicyjny - finalnie otrzymuje się pięknie zapakowany kupon na daną atrakcję wraz z jej opisem, względami bezpieczeństwa, wskazówkami itp :)

W czasach, w których żyjemy, rzeczy materialne są na wyciągnięcie ręki - a coś, co możemy równie dobrze kupić sobie samemu, nie zawsze daje tak wiele radości jak to, po co sami byśmy nie sięgnęli, a co gdzieś od lat nam się marzy, tylko zawsze było jakieś "ale". Prezenty oparte na przeżyciach dają natomiast wiele radości, wiele emocji i wiele pozytywnych wspomnień dla osoby obdarowywanej. Jeśli wiesz, o czym naprawdę marzy bliska osoba - lub po prostu nie masz pomysłu na to, co jej podarować, wybierz prezent w formie takiej właśnie aktrakcji (lub karty podarunkowej) na Prezent Marzeń - uwierz mi, że zapamięta go do końca życia! 

Zdjęcia ze strony Prezentmarzen.com 

Co sądzicie o takiej formie prezentu? :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Świetnie znam tę firmę i już kilkukrotnie zdarzyło nam się korzystać z ich oferty i voucherów. Polecam bo i ja i moja mama i mąż jesteśmy mega zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie raz korzystałam z ich oferty i zawsze byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy już tam kupowałam prezenty i sama kilka dostałam! To najlepsza opcja jak dla mnie na kreatywny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim Dsniem to genialny pomysł na prezent. I mają świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja będę latać! to mój prezent od siebie dla siebie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na prezent dla każdego i na wiele okazji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie pomysły na prezent, przynajmniej są jakieś wspomnienia, a nie kolejna rzecz, która się rzuci w kat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten prezent marzeń to jest ,swietna sprawa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to fantastyczna forma! Przeżycia zostają z nami na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Uwielbiam dawać tego typu prezenty, jak wiem, że ktoś będzie zainteresowany. Nie raz korzystałam z ich oferty i były to strzały w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej strony, ale warto o niej wiedzieć. Czasem trudno mi było kupić prezent bliskiej osobie właśnie dlatego, że praktycznie każdy wszystko ma. Prezent w postaci jakiegoś przeżycia to super opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for sharing the good information!
    pussy888

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i korzystam bardzo często. To świetna sprawa dla każdego! <3 A szczególnie jeśli ma się minimalistę wśród bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo często kupuję tam prezenty dla mojej rodziny i znajomych :) super wybór różnych fajnych atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście jestem typem osoby, która woli obdarowywać bliskich, niż dostawać prezenty - i zawsze staram się, aby wszystko było pięknie zapakowane i żeby osoba, której prezent daję, była z niego zadowolona - czasami robię dyskretny wywiad tak, aby nawet nie zauważyła, że właśnie dowiedziałam się, co by jej było potrzebne i tym samym co dostanie np. na najbliższe urodziny :)
    grey king size bedding sets ,
    king single comforter set ,

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top