T SHIRT - OH LA LA!

Hej!

Ten weekend był naprawdę ciepły i letni - pierwszy taki weekend od kilku tygodni. Spędziłam go rodzinnie, a także z przyjaciółką - praktycznie w całości na świeżym powietrzu. Dzisiaj jest już trochę więcej chmur, trochę też popadało (i dobrze!). Wieczorem planuję długi spacer z psem, a teraz nadrabiam trochę zaległości, które sobie w ostatnim czasie na robiłam. A jak Wy spędziliście weekend? 

Dzisiaj mam dla Was trochę zdjęć. Stylizcja luźna, prosta i niezwykle wygodna - czyli taka, jakie lubię najbardziej. Uwielbiam te buty - dowodem tego jest fakt, że pojawiają się często na moim blogu i instagramie :) legginsy mam od 3 lat i wciąż się sprawdzają, aczkolwiek częściej, niż na siłownię noszę je właśnie gdzieś na spacery czy do biegania. No i ostatni element - t-shirt z napisem - powiem Wam, że bardzo się z nim polubiłam.



legginsy - Lulu Sport
koszulka - T Shirts
buty - CCC


 Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylówka na luzie :) T-shirt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten napis jest bardzo ładnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka. Też ostatnio sporo czasu spędzam na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie luźne i wygodne koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne legginsy! Bardzo lubię takie printy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda w kratkę, ale T Shirt całkiem fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się zastanawiam nad tą koszulką. Ale fajna jest, więc chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko T-shirt, fajnie by pasował do jasnych dżinsów :). A mi przypadły do gustu buty! Na początku myślałam, że to jakiś model od Nike, ale chyba CCC jako marka własna ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Te legginsy są mega. Sama bym je nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta bluzka :) bardzo lubię takie t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna koszulka. Taka zwykła a jednak sprawia wrażenie, że to porządny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze zobaczyć znajome twarze po kilku latach przerwy w blogowaniu :) bardzo ładnie wyglądasz i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Fajnie że wrocilas, tez milo Cię widzieć :*

      Usuń
  14. Jak dla mnie legginsy sztos! Pięknie się w nich prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się koszulka. Fajny nadruk. Zapraszam do siebie na wpisy nowe.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top