KOLORY JESIENI

Hej!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Ja w ostatnim czasie jestem mocno zapracowana i właściwie dzisiaj dopiero mam dzień, kiedy mogę sobie trochę odpocząć bez poczucia, że mam coś jeszcze do zrobienia - dlatego też się do Was odzywam :) Przede mną kolejny pracowity tydzień i nie ukrywam, że bardzo, bardzo czekam już na Święta. Na szczęście czas ostatnio leci dość szybko. Zostawiam Was ze stylizacją - a przy okazji zapraszam Was na mojego instagrama @katsuumiaga, gdzie znacznie częściej pojawia się coś nowego. 


kurtka- no name
buty - sh
szalik- H&M
spodnie - H&M


 Dajcie znać, jak Wasz weekend mija :)

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Twoje buty wpadły mi w oko:) weekend leniwie mi mija:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wpadają nieźle w oko. Moze to przez ich kolor. Ja tez mialam ostatnio zapracowany tydzien.

      Usuń
  2. Czyli muszę się wybrać do HM po szalik! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham parki w standardowym kolorze :) Zawsze pasują do jesiennych stylizacji! A Ty wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka i buty piękne, a weekend pod znakiem wagarów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taka parka w kolorze khaki❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor butów jest przesliczny! Też bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki mają śliczny kolor! A co do kurtki to mam całkiem podobną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień to idealna kolorystycznie ( jeśli chodzi o ubrania ) pora roku dla mnie. Ja na co dzień chodzę w takich ciemnych odcieniach i o ile latem wygląda to nie do końca ( nie mam odwagi na neony ) o tyle jesienią i zimą wszyscy są tacy szaro-bylejacy kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja - stonowana, ale dodaje Ci pewnego uroku. Mnie listopad zleciał bardzo szybko. Wydaje mi się, że dopiero co narzekałam, że za wcześnie pojawiają się na mieście świąteczne ozdoby, a teraz sama zastanawiam się, w co ubiorę się w Wigilię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty z kompleksu? Sa genialne ! A instagrama obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się kolor tych butów. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień jesienią, ja już się nie mogę doczekać z propozycją na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę odkrywcza, ale buty mają fantastyczny kolor. Szalik też. U mnie jesienią rządziły brązy, teraz czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo;)) trener personalny. Będę dopiero zaczynała swoją przygodę z siłką- karnet już kupiony- teraz tylko wziać się do pracy, więc myślę, że blog będzie jak najbardziej pomocny:)) Fsktycznie, kolor butków cudowny, jednak ja nie przepadam za koturnami:(( Pozdraiwam:)

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Zapraszam na moj kanał. Dopiero zaczynam, jednak baardzo mi zależy. Za każdą subskrypcję serdecznie dziękuję, gdyż one+ "lajki" zwiększaja algorytmy mojego filmu:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddawaj buciki, cudaśne; takich bez wątpienia brakuje w mojej kolekcji! <3
    Ślicznie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z utęsknieniem czekam na wiosnę i wszelkie kolory - na trawie, drzewach <3 Stylizacja całkiem fajna dla oka, na pewno wygodna :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top