PO RAZ PIERWSZY W NOWYM ROKU

Hej!

Witam Was w Nowym Roku! Wiem, wiem, zaniedbałam trochę bloga w ostatnim czasie - poprzedni post był prawie 2 miesiące temu... w tym roku mam postanowienie, aby wrócić dodawnej regularności, choć nie ukrywam, że często obowiązki mnie przytłaczają (na IG jestem regularnie - możecie tam obserwować: @katsuumiaga... Mam nadzieję, że Święta minęły Wam w rodzinnej, ciepłej atmosferze (u mnie tak właśnie było <3), a Nowy Rok rozpoczęliście z przysłowiowym przytupem. Ja mam na 2020 sporo planów - w tym po raz pierwszy będą świadkową na weselu siostry i nie ukrywam, że zaczynam już myśleć nad panieńskim, aby był wymarzony i idealny, tak jak i wesele. To ogromna odpowiedzialność i ogromnie się tym jaram. Piszcie w komentarzach, co śłychać- a ja zostawiam Was ze stylizacją, jeszcze zeszłoroczną, czekała na swój czas :) 


kurtka - New Look (fajne sztuczne futerka znajdziecie tutaj: jaqueta das mulheres)
sukienka - sh
buty - Czasnabuty
rajstopy - Gatta



Dajcie znać, co myślicie :)

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Sukienka fajna na co dzień i od święta. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna stylizacja! Bardzo podoba mi się kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja na co dzień:) Ja również staram się być w nowym roku regularna z publikacjami notek, bo w minionym różnie mi to wychodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie witaj w nowym roku! :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kurtka i ładny look

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie obowiązki też przytłaczają kochana.. wyglądasz genialnie. Zycze ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest superowa! Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurteczka od razu wpadła mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wydaje się być bardzo fajnym Secondhandowym łupem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta kurtka przez te rękawy wygląda na bardzo oryginalną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie tak się zastanawiałam gdzie Ty się podziewasz. A najbardziej zakochana jestem w paznokciach - super mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swojego bloga też zaniedbałam i czasami poważnie zastanawiam się, czy zupełnie nie zrezygnować z pisania... Zdecydowanie powinnam popracować nad systematycznością, bo im dłużej się tym bawię, tym częściej dochodzę do takiego wniosku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! Idealny komplet na naszą tegoroczną "zimę" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi się podobają te kozaki :) Chętnie bym sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Doskonałe połączenie kolorów, co więcej świetnie przełamane nietypową sukienką. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka, mam zresztą w szafie całkiem podobny model.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście zauważyłam, że rzadziej piszesz, ale widocznie czasem tak trzeba. Są też inne obowiązki i różne sprawy, praca i cała masa rzeczy. Fajnie, że wróciłaś. Stylizacja jak zawsze spoko. W wolnej chwili zapraszam do siebie na nowe posty oraz kilka z grudnia np. Może Cię zainteresują.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja. W wolnej chwili zapraszam do siebie na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi szybko płynie ten Nowy rok ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś jakaś niewyspana albo zmęczona, widać po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się duży pierścionek. Myślę, że takie małe dodatki potrafią zrobić naprawdę wiele w naszych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top