ZŁOTA JESIEŃ

Hej!

Ale ten czas leci, prawda? Jeszcze niedawno rozpoczynał się wrzesień, a tu już mamy październik.  Ani się obejrzymy i będziemy się szykować do Świąt. Póki co, cieszmy się jednak piękną jesienią i jej urokami, ostatnio towarzyszy nam sporo słońca i niech tak zostanie jak najdłużej. Ostatnio przypomniał mi się fajny cytat z dzieciństwa, z książki "Ania z Zielonego Wzgórza" - "jak się cieszę, że istnieje październik. Jakie to byłoby okropne, gdyby po wrześniu od razu następował listopad!". Cytat z książki dla dzieci, ale ile w nim prawdy! Lubię listopad, kilka bliskich mi osób ma urodziny, są Andrzejki, jest trochę wolnych dni - ogólnie, miesiąc ten sprzyja spotkaniom z rodziną. Jednak zdecydowanie potrzebuję takiego stopniowego "wejścia" w późną jesień. 

Przechodząc do dzisiejszej stylizacji - myślę, że dość dobrze oddaje ona obecną, "przyjemną pogodowo" jesień. Tego dnia nawet specjalnie nie było mi zimno (a robiłam tę sesję w ostatnią sobotę). Sukienka jest cieplutka, a wysoki kołnierzo-golf sprawdza mi się idealnie, kiedy mam chore gardło (czyli np. obecnie). Moim hitem są buty sportowe na grubej, dość asymetrycznej podeszwie, a także szara torebka, której wnętrze pokazywałam Wam na moim instastory. Bardzo podoba mi się, że w środku ma sztywną przegrodę, która zapobiega przewracaniu się rzeczy w środku (coś, co było zawsze moją zmorą). Poza tym, jest po prostu piękna <3 

buty - TUTAJ
torebka - TUTAJ|

rajstopy - no name
sukienka - sh



 Dajcie znać, jak Wam się podoba.

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Fakt czas leci przerażająco szybko. Fajna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Leci i to jak. Przed chwilą rodziłam a mały ma już prawie 7 mcy :D wyglądasz przepięknie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. O buty wyglądają na bardzo wygodne. Są też super modne 🖤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię jesień :) Czasami jest ciepła i sucha i można szaleć na spacerach, a czasami chłodna i mokra. Wtedy siedzę pod kocem z herbatą i książką :)

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, czas szybko leci;) Fajny, wygodny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bardzo mi się podobają. Całość idealna na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty zdecydowanie skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wygodne, komfortowe zestawy 🖤

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka pojemna torebka bardzo by mi się przydała :) Lubię takie cuda, które zmieszczą wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz buciki! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Całość bardzo fajnie się prezentuje, ale przyznam, że moją uwagę najbardziej przykuła torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look, taki w sam raz na jesienne co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka! <3 Sneakersy dobre do wszystkiego, ale szczególnie lubię je w jesiennych zestawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się twój zestaw. Sama chętnie bym go ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) buty mega !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy tej stylizacji i słoneczku aż ciężko uwierzyć, że to już jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja ale te buty wymiatają, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie, promiennie kochana wyglądasz! <3
    Buciki totalnie skradły moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top