Numer jeden- lordsy.

Hej! 

       Półmetek tygodnia za nami. Dni upływają mi ostatnio tak niesamowicie szybko- w dodatku nie ma miejsca na obijanie się. Codziennie staram się znaleźć chociaż chwilę na relaks i to, co sprawia mi radość, ale przy "sesji" jest ciężko, bo cały czas gdzieś chodzą za mną notatki i przypominają mi: "halo, czerwiec!". Dziś w końcu mam trochę czasu na odpoczynek, więc skrobię dla Was post (w wakacje postaram się pisać nieco częściej!). W poniedziałek pisałam pierwszy egzamin (z przetwórstwa mięsa drobiowego), dziś miałam zaliczenie ze składników mineralnych z fizjologii, a w piątek czeka wejściówka z technologii mięsa. We wtorek kolejny egzamin. I w kółko. Oprócz tego jeszcze inne obowiązki. Doba wydłużona do maksimum. Kto z Was też to odczuwa? Chcę, by już było po wszystkim :)

     Czas na stylizację. Ten sam t- shirt mieliście okazję zobaczyć już kilka dni temu. Przyznaję, że lubię go, dlatego mam nadzieję, że spodoba się Wam również w takim wydaniu. Również w połączeniu z jeansem, ale tym razem pogoda zdecydowanie bardziej sprzyja długim spodniom. Te są moim najnowszym nabytkiem- przetarcia, rozcięcia, cienie i taka ogólna "nieregularność" przekonały mnie niemalże od razu. Dobrałam do nich brązowe, pikowane lordsy. Moje pierwsze i czuję, że nie ostatnie, ponieważ to jedne z najwygodniejszych butów, jakie miałam okazję ostatnio nosić. A do tego są prześliczne. Co sądzicie?




spodnie- TUTAJ
t-shirt- Cozbest

buty- TUTAJ

okulary- Vintageshop

zegarek- pamiątka z komunii (podobne- TUTAJ)



 Dajcie znać, co tam u Was. Też macie tyle roboty czy cieszycie się wolnym czasem? :)
Dziękuję Wam za wszystkie opinie i że chętnie tutaj wracacie. Przekroczyliśmy 3 tysiące, jestem mega szczęśliwa, że przychodzi Was do mnie coraz więcej!

Zapraszam na FB, klikajcie "lubię to!", aby być na bieżąco ;) 

CONVERSATION

60 komentarze:

  1. całość wygląda super! piękne lordsy i świetne jeansy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Pięknie wyglądasz! Top z chęcią bym Ci podkradła bo jest uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy komentarz moj !
    Ja mam 2 egzaminy w nadtepnym tygodniu, wlasnie biore sie za nauke :)
    A jesli chodzi o Twoja stylizacje - nega podobaja mi sie Twoje buty i spodnie !
    Przepraszam ze bez polskich znakow ale pisze z telefonu :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!:) Dżinsy mają świetny fason:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja - nie w moim stylu, ale zasługuje na uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no niezle te butki, ja wlasnie planuje ich zakup, masz w nich jakas wyprofilowana wkladke czy gładka? sa az tak wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne spodnie :) Jestes sliczna :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję tylu obserwatorów! :)
    swietne spodnie, a co do butów to mam identyczne tylko czarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tu poraz pierwszy i naprawdę nie wiem jak to się stało że nie byłam tu wcześniej
    cudowny :*
    Zapraszam do siebie
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja, na którą mogą sobie pozwolić dziewczyny z tak cudowną sylwetką jak Ty ♥

    Będzie mi niezwykle miło, jeśli wpadniesz na mojego bloga i wyrazisz swoją opinię kochanie x
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są te lordsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetny brzuch, kiedyś napisałam że jesteś za chuda - cofam to. Zazdroszczę Ci!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne dżinsy ;) powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście mam teraz trochę wolnego.
    Buciki pasują idealnie do tej pikowanej kurteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, super spodnie i śliczny brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jak wyglądają pytania na egzaminie z przetwórstwa mięsa drobiowego? XD super wyglądasz, bardzo mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie fajne te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko podoba mi się bardzo :) jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty jak buty ale spodnie jakie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam kilka par tego typu butów i zdecydowanie należą do jednych z ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście spodnie są piękne buty też.
    Cała stylizaca wygląda super !
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie wygladasz :) masz extra figure :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Stylizacja udana, jak zawsze. Spodnie są super ;)
    Dawno nie wiedziałam cie w innych butach niż szpilkach, taka odmiana !

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się napatrzeć *--* pięknie wyglądasz :) zazdroszczę figury♥
    zapraszam do mnie :*
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zestaw, a buciki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie może nie do końca mój gust ;p
    ale bluzka i kurtka genialne ! ;p
    poczuła lato i już świeci brzuchem ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Dżinsy genialne :) Uwielbiam idealnie dopasowane kroje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio jestem na pełnych obrotach z powodu praktyk. Ale przynajmniej lekcji nie mam. :)

    Te spodnie to strzał w "10". Idealnie do Ciebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacja oczywiscie na + 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam twoj styl :)
    top jest cudowny.
    nikej-nikeej.blogspot.com
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze stylówa cudna :) Jak zawsze nie mam pytań, i chyba tylko raz zdarzyło mi się, że jedna rzecz mi się nie podoba(dawno temu) tu wszystko idealnie jak nie wiem. Delikatny makijaż ładniutki :) spodnie najlepsze ale bym wyglądała źle w takich :) chociaż kto wie? Może ktoś mi zrobi kiedyś taką sesyjkę? Bardzo fajny pomysł :) Co do koleżanki, no zazdro, zazdro też bym chciała sobie gdzieś pojechać :) zwiedzić dalekie krainy hehe *^* Hmm płyty z podpisami są tam drogie :) jeszcze drożej czasem niż oryginalnie. Bo koleżanka ma z podpisami jakieś płyty i na stronie się normalnie kupi za jakieś 100-200zł, a tam już z takim faktem: "o jest podpis" to walniemy z 500zł :D no a to już nie jest cena cudowna :) Ale to tylko jedyny przypadek :* Ja mam jedną płytę co ona ma z podpisem ale już bez to 70zł kosztowała. To zawiła sprawa dlaczego ją mam i zabawna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki płaski brzuch! Zazdroszczę! :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja figura mnie powala, zazdroszczę takiego brzuszka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Też chciałabym już odpocząć , ale co sobie pomyślę o jakimkolwiek relaksie,to zaraz mi wyskakuje 150 różnych spraw, a to srzątanie a to coś tam i jak przychodzi co do czego to jest już wieczór i idę spać :D Także jedyny relaks to w nocy kochana :* Zestaw genialny ! Zapraszam ponownie :)

    http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podobają Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  36. lordsy masz świetne, ale bluzeczka wymiata wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubię tego typu buty! wygoda przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj mi też wszystko mija tak szybko jak nie wiem :O
    Ślicznie wyglądasz, super crop top :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mam podobne lordsy tylko w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajna stylizacja, super jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne połączenie! :) Nie dziwię Ci się że tak bardzo lubisz tą bluzeczkę bo jest po prostu bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. koszulki z odkrytym brzuchem <3
    no super stylówka! napatrzeć się nie mogę :) <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna jest ta kurteczka<3!!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podoba twój styl:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/we-got-power.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Też myślałam o kupnie lordsów, ale raczej beżowych.

    OdpowiedzUsuń
  46. O, to chyba mój ulubiony Twój strój :D!

    OdpowiedzUsuń
  47. Lordsy to zdecydowanie nie jest mój ulubiony model butów, ale cały zestaw zdecydowanie trafiony! Ja bym jednak założyła workery lub tenisówki, które dopełniłyby obrazka pięknej buntowniczki ^_^

    zyj-lepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaskakujesz! ♥ Bez tej kurtki jest extraa!

    OdpowiedzUsuń
  49. Spodnie wyglądają mega. Ogólnie ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top