W poziome pasy.

Hej!

     Nie myślałam, że wczorajsza pogoda zaskoczy mnie tak pozytywnie. W porównaniu do kilku ostatnich dni, tyle słońca i w miarę względna temperatura były miłą odmianą. Dziś wstałam bardzo wcześnie. Już zapomniałam, jak to jest wstać w weekend o 10:00 czy 11:00- wychodzę z założenia, że skoro doba ma 24 godziny, to powinnam każdą z nich wykorzystać jak najefektywniej. I tak o 8:30 jestem na nogach. Pierwszy tydzień czerwca upłynie mi pod znakiem egzaminu z technologii przetwórstwa drobiowego, a także zaliczenia z fizjologii- materiału dużo, więc trzeba do niego przysiąść. Z resztą kolejne dni czerwca zapowiadają się równie "ciekawie". Przyzwyczaiłam się jednak do wczesnego wstawania. Ma ono wiele plusów, o których każdy z Was na pewno wie. Im szybciej się uwinę z obowiązkami, tym później więcej czasu na tzw. ogarnięcie. No dobra, bo mi zaśniecie przed monitorami, zatem przejdźmy do dzisiejszego zestawu.

     Poziome pasy są jednym z "najtrudniejszych" motywów. "Poziome pasy poszerzają", "poziome pasy to jak w więzieniu", "poziome pasy to i tamto". Z tego powodu wiele osób się do nich skutecznie zniechęciło. Ja idę im na przekór i przedstawiam taką właśnie stylówkę. I cieszę się, że mnie to zniechęcenie nie dotknęło- myślę, że przy odpowiednio dobranej reszcie ubrań i dodatków paski wcale nie muszą być dla nas kłopotliwe :) ja założyłam obcisły sweterek, a także welurowe legginsy, pikowaną kurtkę naszyjnik i oryginalne szpilki z obcasem w kształcie... szminki :) warto wybrać dość bezpieczne kolory (takim niewątpliwie jest czerń) i dodać jeden, bardziej rzucający się w oczy.


kurtka- TUTAJ
legginsy- TUTAJ
bluzka- TUTAJ
buty- TUTAJ
naszyjnik- TUTAJ


Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw. Ja idę "przejrzeć" notatki, zobaczymy co z tego wyniknie :)

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

72 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyglądsz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekające obcasy! Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nic nie mam do poziomych pasów :)
    bardzo ładnie wyglądasz, i przepiękne masz butki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie ;)
    ja uwielbiam paski, ale na spodniach ich nie zaakceptuję przynajmniej u siebie bo faktycznie pogrubiają :D
    ale bluzki jak najbardziej kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest cudna;Pzapraszam do mnie;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tym stroju! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba akcent butów do tej stylizacji :) zdecydowanie jestem za :) Kochana ja Ci życzę powodzenia jutro!!!!! trzymam kciuki :)) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Połowa rzeczy w mojej szafie jest w paski. ;p
    Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się nie znam i mi to obojętne haah xd

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka super. U mnie na blogu muzycznym wywiady i zapraszam do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie poziome pasy na pewno nie zaskoczą! :) sexy buty i kurtka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne szpile! Cudowny mają koreczek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bluzki w paski :D a te buty zawsze mnie zachwycają jak je u Ciebie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz :)
    może i trochę poszerzają, ale mimo wszystko bardzo fajnie wyglądają :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale oryginalne buciki!!:) Ostatnio wstaję bardzo wcześnie, wystarczy że słońce zaczyna świecić w okno. Mam mnóstwo energii;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, a kształt obcasów dość nietypowy. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Niemniej jednak efekt jest mega pozytywny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, bardzo interesujący. :)


    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja dziś od dawna wstałam po 10, ale to dlatego, że nocowałam u przyjaciółki i późno się położyłyśmy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czerń plus biel i czerwone szpilki!
    wyglądasz bosko,Ciebie tam nic nie poszerzy bo jesteś szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. acha,i gratki,widzę że 3 tysiaki obserwatorów stuknęły,woow ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz :) zestaw jest super ale z kurtką rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze wyglądasz przepięknie. Ciekawe buty, są takie kolorowe :)
    Kocham twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka szczuplutka jesteś <3 Ślicznie wyglądasz! :D
    Buty są ekstra, mają geniaaalne kolorki :D
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Drapieżna stylizacja ale i tak mi sie podoba !:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty mega <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. może i poszerzają, ale na pewno nie Ciebie !;p
    Wyglądasz cudownie, a te szpilki są śliczne

    www.via-dance.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny outfit, paski się wybroniły! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniała!!! jestem zachwycona kochana

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny sweterek ;)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty w paskach wyglądasz super zwłaszcza czarno białe :D mega!! A buty cudowne :) sama mam 2x rzeczy welurowe koszulę i bluzkę. Ale na koszulę to kolega powiedział, że wygląda jak z lumpa ;u; chyba większość ludzi wiąże welur z tandetą :( a mi się podobają i jak zaczęły się pojawiać na rynku to mnie to ucieszyło, ale chyba nie zdobędzie na dzień dzisiejszy mega popularności. Powodzenia w nauceee!!! Obyś zdała :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne połączenie! I jakie oryginalne szpilki! Powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paski zawsze spoko ale te buty sa mega !!! :) zapraszam do mnie na nowy post http://wirginiathings.blogspot.com/2014/06/black-jumpsuit.html?m=1 zostaw slad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są śliczne : ) najbardziej w tym strroju podobają mi się buty boskie
    obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje zdjęcia osttanio zachwycają! cudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  38. Really when someonee doesn't know after that
    its up to other visitors that they will assist, soo here
    it occurs.

    Here is my blog post: clash of clans hack tool

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi się legginsy:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz :) szpileczki pierwsza klasa :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  41. buty powalają z nóg, zestaw bez ramoneski traci swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciebie raczej nie ma co pogrubiać. ;) też mam taką jedną w pasy, nawet ją lubię i często noszę, a też się długo zapierałam, że pasy to nie i nie. ;)
    widzę, że też czerwiec pracowity, ja już nie wiem za co się zabrać. ;) i z tym porannym wstawaniem masz rację, tylko ja tak strasznie lubię spać... ;) i tu toczy się odwieczna walka. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tymi paskami to wcale tak nie do końca jest, że pogrubiają. Mam spódniczkę w poziome paski i mam wrażenie, że jest dokładnie odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojj z tymi pasami to i ja się osłuchałam ;p Sama mam kilka bluzek z takimi pasami, ale jeśli chodzi o Ciebie,to możesz śmiało w nich "ganiać" , bo przecież ty jesteś taka chudziuteńka ! :)
    Szpili tak mi się podobają , że chyba zacznę zbierać kasę na podobny wzór :)
    Pozdrawiam z deszczowej Lubelszczyzny i zapraszam do mnie :)

    http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja wstaję rano, bo muszę ; ) gdy mam wybór wolę jednak pospać (wiem,wiem, dzień jest krótszy i w ogóle, ale uwielbiam się wyspać!)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna kurtka, lubię ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  47. szpilki *___*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nigdy nie maiłam z tym wzorem problemu, bo jestem chuda, zresztą Ty też dobrze wyglądasz, już dawno nie widziałam leginsów z tego materiału, wow:) Szpilki cudo, fajnie, że znowu je założyłaś")

    OdpowiedzUsuń
  49. Te czerwone szpilki to bardzo fajny akcent w stylizacji :)
    Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  50. Obcas robi wrażenie. Jednak kurtka znacznie bardziej przykuła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  51. życzę Ci powodzenia we wszystkich zaliczeniach. Stylizacja jak zwykle udana;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. A u mnie nadal zimno. Stylizacja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak Ciebie trochę pogrubią nic Ci się nie stanie;) świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty są strasznie śmieszne. Lubię śmieszne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  55. super zestawienie, wręcz prześliczne, ale takie szpilki powinnaś założyć na gołe stopy, a nie do rajstop.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top