Jeansowe szorty.

Hej!

      Kolejny tydzień rozpoczęłam dość mocnym, energetycznym uderzeniem. W rezultacie odbiło się to w pewnym stopniu zmęczeniem, ale to taki typ zmęczenia, jaki lubię. Gdy mogę wieczorem usiąść z kolacją i cappuccino, zestawem słuchawkowym bądź muzyką z laptopa i powiedzieć sobie: "to był dobry dzień". I mieć świadomość, że zrobiłam trochę więcej i dla siebie, dla kogoś innego. I że mimo gorszego nastroju udało mi się załapać nawet trochę uśmiechu- niespodziewane zwroty zdarzeń bywają pozytywne, ale częściej zaskakują nas w drugą stronę. Ok, pisanie przemyśleń średnio mi wychodzi, także poprzestanę tylko na emocjach. Wczoraj był Dzień Matki, więc z samego rana obdarowałyśmy naszą Mamę czekoladkami. Później pojechałam na wf- miałam test Coopera (bieganie przez 12 minut na bieżni na zaliczenie) z wyniku którego jestem bardzo zadowolona. Angielskiego nie było, okienko wykorzystałam na naukę fizjologii i pogaduchy z koleżankami na świeżym powietrzu (ah ta witamina D!). Nie zmarnowałam tych 2 godzin, także po powrocie do domu po wykładzie miałam jeszcze sporo czasu dla siebie. Zrobiłam godzinny trening, poszłam do sklepu, a następnie wyleniłam się za caaały dzień.

    Słoneczna pogoda nadal zobowiązuje (chociaż dziś jest go trochę mniej). I całe szczęście, w końcu za chwilę czerwiec. Uważam, że jeansowe szorty są idealne na słoneczne, ciepłe dni. Nie mówię gorące, bo wtedy jeans absolutnie powinien iść w odstawkę. Obecnie jest optymalnie. Ja wybrałam ciemne szorty z wyższym stanem, dodatkowo podwinęłam nogawki i myślę, że efekt jest całkiem dobry. Szary t-shirt jest moim zdaniem podstawą w każdej damskiej (męskiej również) szafie. Długość oczywiście dowolna, chociaż ja do spodni na wyższym stanie preferuję krótsze modele. A jak to jest z Wami? :)


szorty- TUTAJ
t-shirt- Cozbest
zegarek- no name (podobne- TUTAJ)
buty- TUTAJ


Wysiłek umysłowy potrafi czasami wypompować z człowieka wszystkie siły. Chyba nawet bardziej, niż wysiłek fizyczny. U mnie jest taka różnica: po nauce mogłabym tylko spać, a po wysiłku- mogę skakać i cieszyć się z byle czego, a sen złapie mnie po... 3 godzinach? :D w tym czasie mogę zrobić milion rzeczy, bo mam naładowane akumulatory. Także, jeśli chcecie pracować efektywnie, to polecam dużo ruchu :)

Buziaki,
Kats.

PS. Lajkujcie na Facebooku (TUTAJ) i podajcie w wiadomości prywatnej Wasze fanpage, również polubię :) z góry Wam dziękuję ;) 

CONVERSATION

82 komentarze:

  1. fajna stylizacja

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem coś o wyborach i głosowaniu.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/pomysc-wybierz-zagosuj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki super ;) ale brzucha bym nie odsłonila :P ale ja juz stara jestem, więc to zrozumiałe , hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo, bardzo fajnie Ci w tych szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz zgrabne nogi, wyglądasz świetnie, ja niestety nie mogę sobie pozwolić na taka długość, szorty podobają mi się ale u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka figura! Pozazdrościć. :) Też lubię leniuchowanie na ławeczce z gazetką na przykład. Wysiłek umysłowy, znam to, potrafi wykończyć. Miłego relaksu, :) Twój fanpage już dawno lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są meeega! chyba mnie skusisz, a ja przed wypłatą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty z wysokim stanem są stworzone dla Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda się zmieniła, slońca nie ma, ale jest ciepło :)
    Śliczna koszulka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja swoją drogą bardzo fajna, ale Twoje nogi dziś odgrywają pierwsze skrzypce:) Zapraszam w wolnej chwili do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne szorty!! ja w sumie mam tylko jedną szarą bluzkę u mnie musi być i czarna i biała! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja juz tez zakladam spodenki :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. co laska to laska ;p
    Świetna kurtka i buty ! A przemyślenia ciekawe hah ;p i oby więcej takich wieczorów, z których jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki idealne;) moją uwagę przyciągnęła bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym miała takie nogi to szorty nosiłabym zdecydowanie częściej niż obecnie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chudzielec :*
    Świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bluzka! szukałam takiej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeejku jaką Ty masz cudowną figurę! zazdroszczę :)
    a z tym wysiłkiem całkowicie się zgadzam! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz cudowną figurę! Zazdroszczę :) Szorty są super! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz świetnie,a te nogi! cudo,zgrabne jak diabli :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Would you like to follow each other on GFC, bloglovin, instagram and lookbook?
    follow me and follow you back =)

    http://takealookatmyclosetbysamantha.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty są idealne,sama mam bardzo podobne!
    Masz piękne nogi i jesteś chudziutka.
    Założę się że ważysz 10 kg mniej ode mnie, bo wyglądasz naprawdę super,haha :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad, u mnie, w najnowszym poście:)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/05/i-need.html

    OdpowiedzUsuń
  24. W żuciu nie biegałam tego testu:):) szorty mi się naprawdę podobają:) Mają fajny krój

    OdpowiedzUsuń
  25. twoja figura wygląda teraz swietnie, pamiętam cię taka chudziutką. odkąd przytylas i do tego masz takie fajne, umięśnione nogi, jest super. widać efekty cwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne nogi, zazdroszczę! (:

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne, zgrabne, długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny set, poluję na takie buty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super masz figurę. Ja staram się pracować nad sobą ;c
    Świetne wyszłaś i super zestaw l))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetną masz bluzkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Razem z tą bluzą zestaw wygląda świetnie! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękne nogi, a mówię to niezwykle rzadko. ;) i też mam takie swoje ulubione szorty dżinsowe z wyższym stanem, aczkolwiek tak krótkiej koszulki bym nie ubrała, swojego brzucha nie lubię. może gdybym też miała godzinne treningi, to bym się odważyła, ale że u mnie leniuszek jednak zwykle wygrywa po całym dniu, to raczej nieprędko się tak będę mogła pochwalić jak Ty. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka i spodenki są świetne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. per stylizacja piękna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  37. OOoo tak, szorty z wyższym stanem + krótki topik = zestaw idealny :) Świetnie! :) Więcej uśmiechu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi sie bardzo stylizacja i zdjęcia są ładnie zrobione:))
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie, oldschoolowo, podobają mi się buty, sama nosze się z zamiarem kupna czegoś w tym stylu, ale jeszcze to we mnie nie dojrzało:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogłabyś podać dokładny link do tych spodenek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://www.romwe.com/ROMWE-High-Waist-Rolled-Dark-blue-Denim-Shorts(28.9900)-p-84291.html

      Usuń
  41. Świetny zestaw, a Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja wczoraj spędziłam 3h na dworze grając w siatkówkę - efekt: Patrycja skacząca drugie pół dnia jak ping pong :D Tyle radości :)
    Ja równiez do wyższego stanu ubieram krótsze bluzki.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten t-shirt, choć ja już jestem w takim wieku, że odsłaniać brzucha raczej mi nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja. :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne spodenki :p
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. O, też ostatnio biegałam coopera, dokładnie to wczoraj.
    Ślicznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię do spodni z wyższym stanem ubierać takie koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tez uwielbiam te dni, w ktorych zrobilam cos waznego, albo chociaz przyjemnego ;) nie wiem jak ty, ale lubie tak sobie podsumowac dzien i stwierdzic, ze byl bardzo pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  50. no pięknie! dla mnie bomba! na jakim jesteś kierunku?

    OdpowiedzUsuń
  51. tez lubię ten typ zmęczenia, gdzie pod wieczór mogę powiedzieć, że to był dobry dzień;-) świetnie wyglądasz, jak zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię wszelkie koszulki, tylko jeste jeden problem: wyglądam w nich jak nastolatka :P

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja i genialna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super wyglądasz i te spodenki taki proste i tak piękne ! ;3


    Pozdrawiam.
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak ja Ci zazdroszczę brzucha xD

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz świetnie, idealny outfit na taką pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szorty jak szorty, ale nogi to mi się najbardziej podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie mi się spodobała ta stylizacja a szególnie T-shirt i shorty:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/chandelier.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczerze mówiąc w długich spodniach powiedziałabym że masz nogi za chude ale w tych..idealne!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  61. genialny zestaw! ja mam podobnie jeśli chodzi o naukę i wysiłek fizyczny ;/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top