W stronę słońca.

Hej! 

   Ostatnie dni zrekompensowały mi w stu procentach średnio udany "pogodowo" maj. Uwielbiam słoneczną pogodę i wysokie temperatury. Na Juwenalia trafiło nam się chyba idealnie :) myślę, że upały dały się wszystkim we znaki- chociaż taka pogoda ma chyba tylu samo zwolenników, co przeciwników... Próbowałam złapać pierwszą w tym roku opaleniznę, jednak u mnie nie jest o nią tak łatwo- bo albo spalę się na raz na czerwono, albo powoli będę się "rumienić", aż po wielu próbach doścignę fajną, brązową opaleniznę... No i właśnie, godzina dziennie na balkonie przez 2 dni, a efekt kiepski. Ale całe lato jeszcze czeka :) Wczorajszy wieczór spędziłam z przyjaciółkami na ploteczkach, w drodze powrotnej złapała mnie burza, ale po takim upale mogłam się jej spodziewać... Dziś też od rana pada i przestać nie chce.

      Letnia pogoda daje dużo możliwości, jeśli chodzi o wybór stylizacji. Ja przede wszystkim stawiam na wygodę i komfort- w trakcie upałów są one niezbędne. I przyznam, że wprost nie mogłam doczekać się dni, kiedy na spokojnie będę mogła wskoczyć w letnie topy, szorty, spódniczki- bez narzekania na zimno czy narażania się na gęsią skórkę. Co prawda do kalendarzowego lata jeszcze daleko, ale w ostatnie dni nie zauważyłam nikogo, kto nosiłby długi rękaw :) ja postawiłam na prostą, czarną spódniczkę, trampki, a także t-shirt z krótkim rękawem. Chociaż myślę, że sprawdziłaby się tu także jasna spódniczka lub sukienka, np. TAKA :) 


spódniczka- TUTAJ
bluzka- TUTAJ
trampki- New Age (podobne: TUTAJ)bransoletka- TUTAJ


 
Jak Wam się podoba taki zestaw? Zdjęcia robiła mi Sylwia i uważam, że odwaliła kawał fajnej roboty, a piękny ogród udostępniła Agusia, dziękuję! :)

Buziaki,
Kats.

     

CONVERSATION

73 komentarze:

  1. Ja też w słoneczne dni stawiam przede wszystkim na wygodę i komfort! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu przyszło 'lato' ! uwielbiam taką pogodę i jestem w swoim żywiole ;)
    dzień coraz dłuższy, słońce świeci, od razu inaczej ;)

    przepiękna stylizacja, bardzo mi się podobają takie spódniczki jak Twoja (chyba będę się musiała w nią zaopatrzeć) chociaż ja do takiego ubioru ubrałabym raczej jakieś klapki albo baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka ze spódniczką wygląda bardzo ładnie, ale zmieniłabym buty na czarne lub białe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam lato :) nie przeszkadzają mi 30 stopniowe upały :D w końcu można chodzić bez grubych swetrów i kurtek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, początek maja był okropny jeśli chodzi o pogodę, ale teraz jest bosko :)
    Świetny strój, idealny wręcz, w moim stylu ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny t-shirt!
    jeśli lubisz zadbać o swoje paznokcie zapraszam na ngnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trampki trampki i like ittt:D podoba mi sie takie niebanalne polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny podkoszulek i spódnica , zpraszam do mnie http://karlinaa-blog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak przy tak pięknej pogodzie można było ubrać się luźno i komfortowo. :) Ładnie wyglądasz:P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, w jaśniejszej spódniczce byłoby bardziej wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz :) Wyładniałas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. :)Też się cieszę że w końcu wróciło do nas lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie połączyłaś spódniczkę z trampkami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLICZNA stylizacja <3 miłego dnia! ja dzisiaj sie opalłam dosłownie pół godziny i mnie złapało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie! Podobają mi się takie proste połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wygladasz w spodniczkach i oddaj troche urody :*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne trampki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No w tym roku maj bardzo podobny do marca (;

    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny, dziewczęcy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz! :)
    a tło za tobą jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna koszulka :) A pogoda rzeczywiście fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz :)
    myślę że w taki zestaw sama chętnie bym wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się połączenie tej spódnicy z tą bluzką :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna spódniczka, dodatkowa do takiej ładnej figurki wygląda fantastycznie (:

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz:) Miła też odmiana w zdjęciach. Zmienić wystarczy tło i się robi ciekawie;) U mnie dzisiaj była burza ale dalej jest duszno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam z opalaniem dokładnie tak samo jak ty, ale jeszcze lato nawet się nie zaczęło, więc będzie dobrze. :)
    Świetna stylizacja. Uważam, że to jedna z Twoich najlepszych.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. :*

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie lato się kojarzy z sukienkami, ostatnio wypakowałam swoje z walizki i od razu się wakacyjnie zrobiło. ;)
    i zgadzam się jakimś wcześniejszym komentarzem, ze tło w tych zdjęciach zdecydowanie robi robotę. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyglądasz. Super przełamanie czerni i bieli trampkami w tym genialnym kolorze !


    Pozdrawiam,
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna góra :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczny zestaw i piekna spodnica !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia i super blog! :)

    millusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie,pięknie,pięknie!!!! :)<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Cała stylizacja bardzo fajna ♥ Dzisiaj niestety u mnie troszkę chłodniej ;)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/sun.html

    OdpowiedzUsuń
  35. koszulka jest mi znana:) od dawna mi się spodobała:) podoba mi się taki klasyk i przełamanie trampeczkami:) w moim przypadku dość szybko się opalam i od razu na brązowo:) za to uwielbiam swoja karnację:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo sympatyczny zestaw (: na taką pogodę jak teraz - idealny! (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz, uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  38. ta bluzka jest cudna:))) zakochałam sie w niej xd
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. spódniczka i bluzka są świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny kolorowy dodatek w postaci butow! sliczna spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z każdą kolejną stylizacją coraz bardziej podoba mi się Twój styl! :)
    Zaczynam od nowa, więc zapraszam http://stilllaugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny zestaw, tez chce taką bluzkę :D

    Pozdrawiam,
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super ! a pogoda faktycznie jest niesłychana :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog ;)
    http://miinka.blogspot.com/
    Obserwuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz!

    ja przez ten tydzień tak opaliłam ręce, że wyglądam jak murzynek :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie! U mnie weekend deszczowy;<

    OdpowiedzUsuń
  48. Byliśmy w Senso i w Patio jeśli się nie mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sylwia robi naprawdę dobre zdjęcia, ja niestety nie mam swojej prywatnej pani fotograf ani fotografa także muszę sobie jakoś radzić :) A Agusi powiedz , że ma cudowny ogród !!! Sama zaś wyglądasz jak milion dolarów :)
    Zapraszam :

    http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się
    Zachęcam dodania zdjęcia na nowo powstałym dla blogerek portalu www.cassual.pl
    Zachęcam też do polubienia https://www.facebook.com/pages/Cassual/228099457382726?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog, na pewno bede odwiedzac!
    Zapraszam rowniez do mnie:) http://drvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia :)
    http://kindzior-kindziorek.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! jaka cudowna sesja no i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Najlepsze Juwe tylko w Szczecinie ! wiadomo ;p
    Świetna spódniczka, a opalenizna sama przyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Też słońca mi ciągle mało, fantastyczna bluzka, dobrze ją zestawiłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. super bluzka :) fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana, ta bluzka jest super!!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  58. Super outfit. Idealny na taką pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top