W słonecznym klimacie.

     Hej! 

        Trochę przeraża mnie fakt, że czas leci tak niesamowicie szybko. Z jednej strony cieszę się, że już niedługo lato i wakacje- w końcu będzie można w pełni cieszyć się słońcem i pogodą, nie myśląc o uczelnianych obowiązkach (jeszcze czekają mnie praktyki, oczywiście to też będzie rozwijające doświadczenie, ale i dużo łatwiejsze, niż nauka na zaliczenia). Tylko właśnie, nieubłaganie zbliża się sesja i mam wrażenie, że będzie ona wyjątkowo ciężka. Ale jak już wszystko pozaliczam, to satysfakcja będzie duża- zostanie mi już tylko semestr inżynierski. Od wczoraj jest u mnie świetna pogoda, trwają także u Juuuuwenalia! Dziś wybieram się na chyba najbardziej klimatyczne wydarzenie- korowód studencki, klimat szykuje się genialny :) później idziemy na koncert, na którym zagra Bednarek, Luxtorpeda i Jamal. W zeszłym roku koncert Kamila był świetny- w tym roku liczę na powtórkę!

      Z zakupem tego typu spodni nosiłam się już jakiś czas i długo nie mogłam się zdecydować, ponieważ taki krój jest dość "ryzykowny"- zwłaszcza przy drobniejszej sylwetce. Jednak w końcu zaryzykowałam- i podjęłam dobrą decyzję, bo okazały się strzałem w dziesiątkę. Niedawno pisałam, że z jeansu noszę tylko rurki. Porzuciłam tę zasadę- czasami warto coś zmienić i wprowadzić do szafy nowy element. Dodatkowy efekt daje to "poszarpanie". A połączenie ze szpilkami i neonową bluzką moim zdaniem sprawdza się bardzo dobrze. 


spodnie- TUTAJ
buty- TUTAJ
bluzka- TUTAJ
biżuteria- TUTAJ


 Co sądzicie o takich połączeniach? Któraś z kobitek by zaryzykowała? ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. Ja bym nie zaryzykowała, ale ja należę do osób raczej zachowawczych :P Duże te dziury :D ogółem Ty w tym dobrze wyglądasz, ja bym ciągle się oglądała za siebie i miała wrażenie, że mnie wytykaja palcami :P ale też się przymierzam do zakupu poszarpanych dżinsów, tylko trochę mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no masz rację strzał w dziesiątkę :) ekstra wyglądasz w tych poszarpanych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie troszke nie w moim klimacie, ale koszulka i buty cudowne ! Ślicznie w nich wyglądasz!

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo mam mieszane uczucia. Nie do końca mi się podobają u Ciebie. Zwłaszcza w okolicy miednicy.
    Jednak bardzo fajnie że zestawiłaś je z tą neonową bluzeczką i szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie genialne! A koncertu Bednarka zazdroszczę :((

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki świetne mnie też sesja czeka a praktyki robie teraz i wakacyjne musze zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Świetny look :)
    http://cukierkowamoda-blog.blogspot.com/2014/05/berlin-film.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Ci tych spodni, są boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyglądasz :)
    Super spodnie i koszulka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka i buty piękne, ale spodnie na taką chudzinę jak Ty to chyba jednak nie bardzo:P Fajnie wyglądasz w obcisłych, albo takich po prostu węższych spodniach-masz takie długie i zgrabne nogi-ileś dziewczyn Ci zazdrości (w tym ja :P:P:P) :D

    A i ja też mam wrażenie że ta sesja będzie cięzka...;/

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę Ci tych spodni! w połączeniu ze szpilkami pięknie wyglądają ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym nie zaryzykowała takiego stroju, jednak nie mój styl, za mała chyba też bym była do tego wszystkiego. ale jak już pisałam wcześniej, Tobie we wszystkim jest ładnie. ;)
    baw się dobrze na juwenaliach. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja z ta cytrynową bluzeczką ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, czas leci straasznie szybko :O
    Super wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie, czas leci tak szybko że nie można nadążyć! ;)
    spodnie w ogóle mi się nie podobają, ale szpilki i bluzka jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  16. śweitnie wyglądasz :)
    hmm pewnie bym zaryzykowała, ale nie do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz :) bardzo podoba mi sie ta stylizacja szczegolnie spodnie :))

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wyglada! Bardzo dobre połączenie :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wgl świetne połączenie, wgl bardzoo mi się podobają te spodnie !!

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Jeansy sa genialne!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie ze juz sloneczko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się, ale,.... no właśnie, sama nie wiem, czy założyła bym aż tak mocno "zmordowane"

    muszę dodać, że dzisiejsze zdjęcia boskie, wyjątkowo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie to zdecydowanie nie moja bajka. Reszta bardzo fajna.
    Bednarek był u nas 2 tygodnie temu, ale Luxtorpedy to szczerze zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się - u Ciebie! ;) Jesteś malutka, drobniutka, szczuplutka! ;d
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka fajna, ale spodnie nie moj styl :0

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie wyglądasz :) rewelacyjne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szpilki są tutaj taką wisienką :) Odważny look :)

    http://pozytywny-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Na co zwróciłam uwagę jak tylko weszłam w notkę ? Na bluzkę zółtą jak cytrynka i buty z noskami !
    Rewelacja!!! A co do spodni to naprawdę robią wrażenie ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukam właśnie takich spodni,jednak nigdzie nie mogłam znaleźć w 'rozsądnej' cenie.
    Bardzo ładnie w nich wyglądasz!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się osobiście nie podobają te spodnie. Węższe wyglądałyby o niebo lepiej! Ale podziwiam, odważne połączenie :)
    http://tested--cosmetics.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten jest naprawdę świetny. Jedyną wadą jego jest to, że trzeba długo czekać aż lakier spod spodu całkowicie wyschnie, bo wtedy po nałożeniu tego matującego, paznokcie nam nie zmatowieją :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale czad! Mega fajnie te spodnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat takich spodni bym nie ubrala. Resztę jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Akurat takich spodni bym nie ubrala. Resztę jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Akurat takich spodni bym nie ubrala. Resztę jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tragedia -,- jak to może być modne ? jak można się tak komukolwiek pokazać na ulicy ? ;/ przecież te spodnie wyglądają choćby ze śmietnika były wyciągnięte ! jesteś kobietą więc ubieraj się jak na kobietę przystało :| XXI wiek i wszystko jasne ... ludzie ubierają to co jest akurat modne, no i oczywiście trzeba zaszokować .

    OdpowiedzUsuń
  38. spodnie są extra <3


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne połączenie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. był okres, że z jeansów nosiłam też tylko rurki, ale już dawno temu to zmieniłam, obecnie boyfriendy u mnie rządzą, Twoje są genialne, cała stylizacja na +

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega stylówa, mega modelka ! szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekna stylizacja. Super wygladasz ;*

    Jeśli możesz to zagłosuj. Każdego dnia można oddać 5 głosów. Dzięki ;*
    http://krakow.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/klaudia-zyzak,9206,197042,t,id,kid.html

    OdpowiedzUsuń
  44. kochana super!! ty wiesz, ze szaleje za neonami!!
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet nie wspominaj o uciekajacym czasie... Mam wcześniejszą sesję i dzień leci za dniem :'( Stylizacja super, nie uważam by była "ryzykowna", lubię jaskrawe kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczna z Ciebie dziewczyna. Do neonow w moim wydaniu nie jestem przekonana, ale synkowi kupilam. Pozdrowionka x

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna bluzka, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz, bluzeczka jest rewelacyjna, całe zestawienie świetnie sie ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bluzeczka świetna, ale do takich spodni jakoś nie mogę się przekonać (;

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluzeczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top