Neonowe szpilki.

Hej! :) 

       Za mną kolejny ciężki tydzień na uczelni, no nareszcie- do tego wszystkie zaliczenia do przodu, więc jestem z siebie zadowolona. Tym bardziej się cieszę z tego, że teraz tylko poniedziałek i wtorek, a od środy wolne- Juwenalia. Czeka mnie więc pięciodniowy weekend :) na pewno wybiorę się na bieg nocny i pochód, jak w zeszłym roku, bo klimat dopisuje- spędzę czas z najlepszymi osobami. Ostatnie dni były dla mnie bardzo udane, dobry nastrój się udziela i cały czas jestem pełna optymizmu. Mam nadzieję, że weekend również rozpoczęliście pozytywnie- ja byłam na imprezie u koleżanki, a więc dobrze "spożytkowany" czas w fajnym gronie :)

   Dzisiejsza stylizacja to połączenie klasycznego dołu- czarnych, prostych spodni i szpilek- z bardziej codzienną górą. Główną rolę grają wspomniane już wcześniej buty, które przyciągają uwagę swoim fluorescencyjnym kolorem i nietypowym obcasem w kształcie szminki (poszalałam! :D). Myślę, że prezentuje się on całkiem ciekawie. Jeansowa kurtka oraz bluzka w geometryczne wzory trochę przełamują ten zestaw- dodają codziennego klimatu. Nie może być całkowitego przepełnienia jednym stylem, o nie :) wszystko uzupełniłam śliczną biżuterią, którą wykonała dla mnie utalentowana Emilia z bloga Kosmetycznie- artystycznie.




kurtka- TUTAJ
bluzka- TUTAJ
spodnie- TUTAJ
buty- TUTAJ
biżuteria- TUTAJ


Mam nadzieję, że ten zestaw przypadł Wam do gustu.
Miłego weekendu!

Buziaki,
Kats.

Romwe flash sale for summer
More than 200 styles
Start from 1:00 PM GMT on 17th May
60h Only

CONVERSATION

75 komentarze:

  1. wow! mają świetny obcas ;) i genialnie wyglądają z czarnymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze ślicznie wyglądasz.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są niezwykle ciekawe :) super wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki mi się nie podobają ale cała reszta tak! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te buty !! cudowny kolor i wzór;) i włosyu jakieś takie ładniutkie też ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa jakie fajne obcasy, przypominają mi szminkę :PP bardzo ładne zdjęcia! Coś Ci się chyba stało, bo jak otworzyłam Twój blog, to jakieś 3 okienka pod rząd mi wyskoczyły z błędami..

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki do tego zestawu nie pasuja, lepsze bylyby bezowe z cienka szpilka. Obserwuje Cie od bardzo dlugiego czasu i oprocz tego ze stworzylas wlasny serwer to nic innego nie zauwazylam. Nie zauwazylam nowego wygladu bloga, bo przeciez on jest bardzo wazny, wciaz jest taki samy, ewolucji w zmianie stylu na lepszetez nie zauwazylam. Bloggerka ktora, przynajmniej wedlug mnie, ma duze grono czytelniczek powinna nie stac w jednym miejscu tylko brnac do przodu, rozwijac. Ja tej zmiany u Ciebie niestety nie zauwazylam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle patrzylaś, bo ja zaglądam na tego bloga od czasu do czasu, a za każdym razem zauważam zmiany wystroju, stylu pisania, lepsze zdjęcia ;-) Obserwacje tygodniowe nie pozwolą Ci dojrzeć zmian na blogu i - rozczaruję Cię - nie można ich nazwać długimi ;-)

      Usuń
  8. Wyglądasz genialnie kochana! Buciki są przecudowne <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd pokazałaś te cudowne buciki na Fanpage'u to się w nich zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie;) ta bluzka pod koszulą mi sie podoba:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie Twoje szpilki, sa idealne :) ;) pięknie połączyłaś zestaw :P jak dla mnie duży + :) mój styl1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też ciężki czas na uczelni. Do tego mój wydział w tym tygodniu tak mnie wkurzył, że to mało powiedziane - my mieliśmy juwenalia tzw. igry w tym tygodniu. Jako jedyny wydział mielismy przez cały tydzień zajęcia... Inni wolne od środy popołudnia - brak słów. No ale..
    Bardzo ładnie prezentują się te szpilki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 zdjecie mega boskie :*
    Startuj na miss :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog!:)
    zapraszam do mnie: mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne szpilki! podoba mi się ich nietypowy obcas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. szpilki kuszą ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz cudowne buty . Przepiękne :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo oryginalne buciki, super się wpasowują w klimat stylizacji! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  21. skromnie i stylowo :) Czy te szpilki mają obcas w kształcie szminki czy mi się tylko tak wydaję.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawe te szpilki. kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalne te buciki :)
    Ale ślicznie wyglądasz, super outfit ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia. Kocham twój make up :)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty bardzo mi się podobają, zwłaszcza kolor :p tylko ten obcas bym zmienila :) czyzbys przyciemnila wlosy? :) prowadzilam kiedys bloga z kuzynka being-brainwashed, niestety jakos nie poszlo i probuje teraz czegos "swojego" w bardziej moim stylu :)

    zapraszam :)

    http://the-sliver-shoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość bardzo mocna :D
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestes śliczna, a te szpilki cudne :) ZAPRASZMA NA KONKURS :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/2014/05/konkurs-na-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczna jestes a szpilki piekne :) zapraszmna konkurs :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/2014/05/konkurs-na-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolorek tych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna stylizacja i zdjęcia :) Szpilki the best!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie to bluzka dodaje uroku .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. obcasy wyglądają jak szminka:D

    OdpowiedzUsuń
  33. piekna

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja mój projekt ubrań czyli diy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/topik-w-serca.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz, szpileczki są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna stylizacja, lubię taki kształt szpilek, a obcas wymiata ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem na TAK ! Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w tych szpilkach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty są naprawdę świetne! Pomysłowe :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cały strój bardzo mi się podoba oprócz tych butów. ;/ :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale genialny zestaw! te szpilki idealnie pasują tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. szpilki są śliczne <3


    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szpilki super, ale look też ogółem ciekawy : )

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor butów fajny, obcas bardzo pomysłowy - ale te dwa elementy razem, to jak dla mnie już trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurteczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. CO za szpile, mają jakby szminke zamiast obcasa, rewelacja!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/05/modern-marie-antoinette.html

    OdpowiedzUsuń
  47. gratulacje, że wszystko się tak ładnie udało pozaliczać. ;) i baw się dobrze na juwenaliach, ja w tym roku odpuściłam, pogoda była fatalna, a i sporo pracy miałam, więc nawet za bardzo nie było kiedy się wybrać. ;)
    szpilki są rewelacyjne, szalenie mi się podobają i idealnie do Ciebie pasują.
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz :)
    Ale szpilki nie przypadły mi do gustu :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładne szpilki - mega oryginalne !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. buty robią wrażenie jeszcze mają takie piękne, oryginalne obcasy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. kochana super!!! wspaniała kurteczka

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  52. obcas wygląda jak szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  53. link się zmienił, nie zauwazylam literowki :P

    http://the-silver-shoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialna stylizacja <3 . Te szpilki dodają jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Te buty są nieziemskie!<3

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne szpilki ! ;p Ale nie tylko. Cała stylizacja mi sie mega podoba .

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  57. prześliczne szpileczki, które dają świetny efekt całej stylizacji :)
    dopiero zaczynam, więc zapraszam: http://saaaandiiii.blogspot.de/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top