Szarość i czerń.

Hej!

      Wszystko, co dobre, szybko się kończy- i majówka także. Szkoda, bo minęła bardzo szybko. Dobrze, że jeszcze została niedziela na regenerację sił. Czeka mnie dziś też sporo obowiązków, ale czas chyba znajdę na wszystko. Wczoraj wybrałam się nad morze wraz ze znajomymi. Ze Szczecina mam tam całkiem niedaleko, bo jakieś 100 km, także ponad godzina drogi. Na szczęście udało nam się trafić fantastyczną pogodę- bardzo dużo słońca, praktycznie zero wiatru i nawet ciepło. Dzień wcześniej wcale się na to nie zapowiadało :) pierwszy wypad w tym roku uważam za udany. Wieczorem pojechaliśmy jeszcze na domówkę, więc w zasadzie dzień zapełniony po brzegi dobrą zabawą.

     Czerń jest ponadczasowa, do tego chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Myślę, że sprawdza się w zarówno w zestawach typu total look, ale także (i moim zdaniem przede wszystkim) w połączeniu z bielą innymi kolorami. Ja wybrałam szarą marynarkę z czarnymi przeszyciami, a także srebrny top i koralowe szpilki- te ostatnie są obowiązkowym elementem garderoby każdej kobiety. Oczywiście kolor dowolny- wspomniany na początku czarny jest chyba najbardziej uniwersalny. Kolejny punkt dla czerni! Całość uzupełniłam delikatnym naszyjnikiem. Dajcie znać, jak Wam się podoba! 


spodnie- TUTAJ
marynarka- TUTAJ
top- H&M
naszyjnik- Vezzi
buty- Shoesinthecity (podobne- tutaj)


 Nadchodzący tydzień na uczelni będzie dość hardkorowy. Mam nadzieję, że jakoś dam radę :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. Moim zdaniem to jest chyba Twoja najlepsza stylizacja. Wyglądasz w takim zestawieniu po prostu genialnie! No i te buty! O matko, po prostu świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylówka. Lubię czerwone buty :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarkę chciałabym chciałaaa, chciałabym, chciałaaaa!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest cudowna, pięknie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze tydzień wolnego :) Świetna marynareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda ten look.. i te czerwone szpilki;p
    ale ja bym dodała jeszcze jakis akcent czerwieni;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, majówka skończyła się baardzo szybko, ehh :(
    Ładnie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look. :) Buty mają świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna marynarka i naszyjnik, buty w najlepszym kolorze, ha! :) Zazdroszczę, że masz tak blisko nad morze, ja ze Śląska to mam do przejechania całą Polskę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, elegancko, bardzo fajna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta marynarka jest super i te szpilki ♥

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz!
    zakochałam się w tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki są świetne i aż wstyd się przyznać ale nie posiadam czerwonych szpilek a na pewno by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie marynarki to moja miłość!

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka i buty świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, zazdroszczę, że masz tak blisko do morza... Ja w sumie jestem prawie z samego południa Polski, ale byłam za to nad jeziorem :)
    Bardzo fajny naszyjnik i świetne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, idealna nawet bym powiedziała. Po pierwsze kolory, które lubię, szarości są w mojej szafie na pierwszym miejscu, czerń również bardzo lubię. Jak się okazuje, przygotowanie zestawu idealnego i do pracy i do szkoły i na spotkanie w jednym wcale nie jest trudne. Dodatkowo świetne szpilki, którymi dodałaś pazura całej stylizacji. Super!

    Pozdrawiam!
    www.zyj-lepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba ta stylizacja, jest ładna. Elegancka i prosta, ma to coś w sobie ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szpilkami podkreśliłaś całosć - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szarość i czerń dobra na wszystko, ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne buciki! No i super połączenie kolorów. :)
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze ci w tych kolorach :) a buty świetnie przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne szpilki i okulary

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że już po majówce. Super zestaw!
    Nie uszłabym w takich butach ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakiet i awiatorki super!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/05/riding-red-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, chciałabym mieć tak blisko do morza, zazdroszczę! Strasznie podoba mi się Twoja marynarka, uwielbiam takie a'la tweedowe tkaniny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. taka marynarka by mi się przydala;)) świetnie wyglądasz;) czyzbys zmieniła kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie!
    Zestaw idealny, stylowy i takie który założyłabym jak najszybciej ;)
    Widzę tutaj duże zmiany, muszę nadrabiać moje zaległości.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się marynarka :)
    Powodzenia na uczelnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  32. buty rewelacyjne tu się zgadzam ze wszystkimi. i bliskości morza zazdroszczę, bo ja stanowczo zbyt daleko mam i tęsknię za nim szalenie.
    i powodzenia na uczelni, też najbliższy czas mam dość ciężki, bo już pierwsze egzaminy się zbliżają. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja jeszcze w tym roku nad morzem nie była, więc zazdroszczę :-) Wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog i super wpis ! może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ;* <3
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Marynarka <3 No cudo po prostu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniałe! Marynarka idealna!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  37. super strój, wyglądasz świetnie i elegancko i stylowo, marynarka jest świetna i wisiorek mi się bardzo podoba :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle oszałamiający look. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam ok 800km nad morze, za to w góry nieco ponad godzinkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie!!! :)

    Obserwujemy? :)
    http://paulinaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja, powodzenia na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. szpilki i marynarka są boskie :)
    ogólnie jak zawsze < chyba non stop to pisze Tobie ... ;) > idealnie !
    jesteś taaaka piękna ;) zazdroszcze. buziaki

    nowy wpis kochana http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna marynarka. Właściwie cała stylizacja bardzo śliczna.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. marynarka mega ! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny żakiet ^^ a stylizacja oszołamiająca ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz ;)
    buty <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej kochana ! Ja jeszcze raz pisze bo mam pytanie, glupie ale no nie moge tego znalezc. Jak ustawic ten tekst pod komentarzami? (U ciebie np. "Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :) " ) to gdzie to ustawiasz? Prosze pomoz bo mbie dobijaja komentarze typu "obserwujemy?" I chce tam napisac ze nie reaguje na to.

    Napisz w odp tutaj
    Albo u mnie izey-izabella.blogspot.com

    Dziekuje ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie Ty masz niesamowite nogi i figurę ! <3 Tylko pozazdrościć :D
    Piękna, klasyczna marynarka i cudowne szpilki ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. A mnie się podoba, że buty nie są czarne i świetnie przełamują tę stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajnie wyglądasz, żakiet jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim zdaniem jeśli chciałaś założyć te buty mogłaś dodać coś z biżutetii czerwonego, lub top czerowny np, ponieważ buty nie bardzo pasują. Marynarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super żakiet ;D i bardzo fajnie wychodzisz na zdjęciach :)
    Czekam na więcej zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  53. cudna marynarka :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top