Efekt wiosny (zdjęcia)

Hej!

       Jesteśmy na półmetku tygodnia. Tak się cieszę, że do weekendu zostało już mniej, niż więcej! W prawdzie w piątek jeszcze dwa zaliczenia, ale myślę, że jeśli udaje mi się ze wszystkim wyrobić na bieżąco, to i dwie wejścióweczki przetrwam bezkolizyjnie. A potem dwa dni odpoczynku, uf uf :) maj i czerwiec zapowiadają się bardzo ciężko. W zasadzie egzaminy mam już od początku kolejnego miesiąca- może to i dobrze, bo nie będą wszystkie na raz. Ale dobra, nie będę wybiegać aż tak w przód. W końcu po drodze czekają jeszcze Juwealia- będzie się działo, czuję to w kościach.

      Nie wiem jak Wy, ale ja od dłuższego czasu mam poczucie, że niemal wszystko, co robię (niezależnie od tego czy się udaje czy nie) ma na mnie wyjątkowo dobry wpływ i pozwala mi się coraz bardziej rozwijać. Zazwyczaj na wiosnę dostaję takiego optymistycznego kopa. Pozytywne zdarzenia dodają mi mnóstwo energii i chęci do pracy, a te mniej pozytywne- pozwalają wyciągać wnioski, dzięki którym wiem, czego w przyszłości unikać. Zwłaszcza, że z perspektywy czasu łatwiej zauważyć, co robiło się źle. Także nie ma tego złego... Ja to nazywam "efektem wiosny". Także tego, wiosenny mix zdjęć przed Wami :) świątecznie, słonecznie, smacznie i optymistycznie- niech zostanie tak jak najdłużej.





Dziś umówiłam się na spotkanie z koleżankami z liceum. Akurat w trakcie trwania matur (aczkolwiek nie celowo :)). Nie mogę się doczekać, tyle się nie widziałyśmy ;)
Natomiast cały czas możecie śledzić mnie na Instagramie:
 @katsuumiaga
Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. Pozytywnie każdego dnia :) Też to mam haha :P
    Bardzo fajne fotki, uwielbiam mixy, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  2. moją uwagę przykuły szpilki <3 są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eurobusiness *-* kiedy ja w to grałam... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! :)
    Świetny mix;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodzę jakaś zmęczona :/ Potrzebuję jakiegoś pozytywnego kopniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruda dziewczyna na drugim zdjęciu ma piękne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno dasz radę na tych zaliczeniach :)
    Super mix, pozytywne fotki ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Udanego spotkania!
    Pozdrawiam, nothing--unique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne zdjęcia! mega pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nice pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się cieszę że już bliżej do weekendu tym bardziej że mój chłopak ma w sobotę urodziny więc mam nadzieję że będzie słoneczna pogoda :)
    Oj ja też w okresie wiosennym czuje się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żyję każdą chwilą, to jest moje motto :) Ciekawy mix, kocham grać w eurobussnes

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się, że znów tu jestem !
    Świetny post, wiosna i słońce zawsze dodaje energii :)
    Zapraszam:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. co za sliczne rude włosyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie jak na razie wszystko demotywuje. xd
    Fajne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, mega pozytywne zdjęcia :) A pobytu nad morzem zazdroszczę, sama z chęcią bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i figura. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojaaa, Ty taka chudzinka i jeszcze na siłke chodzisz?? Szpileczki boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice photos, love the heels!

    OdpowiedzUsuń
  20. zblizaja sie najcudowniejsze miesiace dla wszytskich studentow!
    powodzenia na egzaminach !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio bardzo często zdarza mi się grac w Eurobussiness ;) Uwielbiam ta grę ;) Fajny mix, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. buty ze zdjecia sa sliczne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super mix, ooo siłownie widzę :D super ;)
    keep fit <3

    OdpowiedzUsuń
  24. keeep fit :D
    ale widzę ze i jedznoko pyszne, mnaimmm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi sie ten mix zdjeć :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Więc niech efekt wiosny trwa jak najdłużej!:) Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. ile masz wzrostu. ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Chwilkę się pomęczysz z egzaminami a później....wakacje! :) Tak czy siak trzymam kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam wiosnę ; ) zawsze myślę, że całe lato przed nami, że będzie coraz cieplej a dnie będą coraz dłuższe ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety maj i czerwiec są zawsze najgorszymi miesiącami,pod względem nauki i szkoły..:(
    Bardzo fajne zdjęcia,obserwuję na instagramie.
    Zapraszam do mnie na post fotograficzny,podziel się swoją opinią!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajne fotki! Inspirujesz! Wiosna nadeszła, a teraz tylko czekamy na lato, wakacje i będzie upragniona wolność! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moj maj takze zapowiada się ciezko :c sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top