Sportowy maj.

Hej!

      Już dawno nie czekałam na żaden weekend tak bardzo, jak na ten. I dawno nie miałam takiego ciężkiego tygodnia- był jak taki zimny prysznic po beztroskiej majówce... Dobrze, że już po :) nadrabianie zajęć z dwóch kolejnych tygodni jednak dało się we znaki, bo i nauki było więcej. Ten tydzień będzie chyba jeszcze cięższy, bo mam dodatkowo kolokwium z "legendarnej" fizjologii. Wczoraj trochę odpoczęłam, ale dziś postanawiam "koniec laby" ;) leniwe dni są fajne, ale później człowiek sam nie wie, co ze sobą zrobić. Siedziałam więc i wsłuchiwałam się w odgłosy deszczu i burzy... Tak dawno jej nie było. Lubię burzę, zdecydowanie robi na mnie lepsze wrażenie, niż nudny deszczyk, który nie może zdecydować się: "padać czy nie padać?".

     Ale tego dnia pogoda była piękna. No, może tylko trochę za duży wiatr. Nie wiem jak Wy, ale ja czuję wiosnę "pełną gębą", tym bardziej, kiedy pogoda dopisuje. Od majówki jestem naładowana bardzo pozytywnie. Tym razem postawiłam na sportowy look. Już dawno zastanawiałam się nad zakupem oryginalnych, sportowych butów. Adidas Shoe Zx 700 całkowicie spełniły moje oczekiwania. Podobają mi się zarówno wizualnie (kocham te kolory!), jak i "technicznie"- totalnie wygodne, chyba nigdy nie czułam się tak komfortowo w żadnych innych. O miłości do jeansu pisałam już wielokrotnie, kamizelkę wygrzebałam jakiś czas temu w głębi szafy i pomyślałam, że mogę zrobić z niej fajny pożytek :)




bluzka- Choies
buty- Hoodboyz 
kamizelka- Allegro
spodnie- Pull & Bear



Podoba Wam się taka stylizacja? :)
Dziękuję Wam za dobre słowo. Jesteście mega motywacją do tego, aby dla Was pisać, czerpać nowe pomysły. Dajecie mi ogromnego kopaaa :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

81 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz! Uwielbiam sportowe połączenia :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look:) ten top jest świetny;))
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie. Najbardziej spodobały mi się spodnie, masz bardzo ładny brzuch :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze tylko czapka z daszkiem i byloby super :D w sumie b.dobrze wygladasz w takiej kolorystyce, jakos wole Cie w jeansie i jasnych kolorkach niz czerni i brązie :) pozdrawiam :))!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak zwykle pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Potsunełaś mi pomysł :) Też mam jedną taką krutką bluzeczkę :)
    Świetnie wyglądasz :) Co robisz, że masz taki śliczny brzuszek ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz, buty są świetne :)
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka chudzinka z Ciebie! <3
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne butt i crop top;)
    Piekne !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne dopasowanie, super adidasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz! :)
    zapraszam do siebie, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze świetna stylizacja, jesteś bardzo szczuplutka!


    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    cudne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja :) zastanawiam się nad zakupem identycznych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look! super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw, kamizelka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty :)
    wróciłam na bloga, jeśli masz czas to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty genialne!! Uwielbiam sportowy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz figurkę,zawsze się nią zachwycam :) wyglądasz świetnie i tak młodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezła z Ciebie laseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo fajną bluzkę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie, że stylizacja się podoba. :)
    I zgadzam się - jak deszcz to z burzą. Tak najlepiej.
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty super się prezentują :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko ze soba fajnie wyglada ;) zapraszam do mnie na konkurs ;)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentują te adidasy. Cały look jest świetny.

    PS. Też mam pieprzyka na brzuchu po lewej stronie. XDD

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna kamizelka !
    obserwuję i zapraszam do mnie na lumpeksowe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. powodzenia z nauką! :)

    super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  31. mam identyczną kamizelkę, ale handmade! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie wygladasz :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna koszulka i brzuch ! ;p
    a na nude zawsze cos sie znajdzie ;p

    http://kolorowytaniec.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Niby taki prosty a jednak ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Good choice dear for this shoes!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też lubię burzy. Buty są świetne tak jak i cała stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. spodnie świetnie na Tobie leżą! Boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz pięknie! tak w twoim stylu. kamizelka nadaje charakteru całej stylizacji.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę udana stylizacja ! :) Ja za to przez cały ten tydzień sobie odpoczywałam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ci zazdroszczę tych butów!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty, super połączenie dwóch różnych dżinsów!:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne te buty, wyglądają mega zgrabnie na nodze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. MISTRZYNI

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się jak bransoletki nawiązują do butów. To taki wyrazisty akcent do prostej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  45. mnie się bardzo podoba! piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny strój <3

    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. No ja niestety nie czuję wiosny pełną gębą, gdyż u mnie deszczowo, chłodno i wietrznie, jednak te adidaski czuję absolutnie! :) Są czadowe!!! Kolorki idealne, sama z chęcią bym sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super ♥ Już tak coraz bardziej wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. a mnie najbardziej urzekła kamizelka/bezrękawnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz! buciki super;
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  51. a jak mi były potrzebne sportowe buty to posucha w centrach handlowych, a tu proszę jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. sportowy stylto ni emoj style, ale jak sie czujesz tak dobrze to suepr!

    OdpowiedzUsuń
  53. połączenie ciekawe , a kamizelka wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  54. stylizacja jest mega, zresztą mam wrażenie, jak tak oglądam Twoje zdjęcia, że Tobie jest po prostu we wszystkim dobrze. ;) i szalenie Ci tego zazdroszczę. plus Twojej fotogeniczności. ;)
    powodzenia na kolosach, u mnie też się zaczyna, po tych kilkunastu dniach odpoczynku nagle wszystko się zaczęło na uczelni, a taaaaak mi się nie chce. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczuplutka dziewczyno, wpadnę przez ciebie w kompleksy.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjna stylizacja:) współczuje takiego ciężkiego tygodnia.

    Pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie wyglądasz i bardzo ładnie Ci w tej stylizacji, a kamizelka cudna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie od początku maja bardzo beztrosko i chyba zaczynam mieć już tego dość :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny look.
    Mam identyczne spodnie,ale nie z tej firmy.Są mega wygodne jak i wyglądają niczego sobie.
    Powiem Ci,że masz niezłą figurkę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. fajna stylizacja ale uczepie sie do koszulki, niestety jak widze u młodej osobt widoczny brzuch nie wyglada fajnie chyba że na plaży ale na to nie

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja mydeł
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/dostaam-mydeka-z-czasow-sotheemily-wiec.html

    OdpowiedzUsuń
  61. W sportowym wydaniu wyglądasz świetnie :)
    Genialne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Spoko to sportowe wydanie :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top