Majowy weekend.

Hej!

    Rozpoczęła się majówka- jakie macie plany? Dla mnie to jeden z najbardziej pozytywnych okresów w roku. Majowy weekend zawsze kojarzył mi się z pierwszymi wiosennymi wypadami na grilla czy ognisko, spędzaniem czasu ze znajomymi, piękną pogodą i poniekąd słodkim lenistwem. Rok temu wybrałam się do Krasnegostawu i do Lublina do przyjaciółek. W tym zostaję w domu, ale plany już mam, także mam nadzieję, że czas spędzę równie fajnie, jak poprzednio. Patrzyłam na prognozy pogody i niestety w sobotę ma się ona zepsuć, ale... może to tylko prognozy, oby się nie sprawdziły.

   Początek maja zobowiązuje, zatem stylizacja będzie bardzo słoneczna i nieco "majówkowa". Na cieplejsze dni częściej wybieram bardziej kobiece zestawy. 
Bordowa spódniczka jest idealna na taką pogodę. Widzieliście ją już nie raz, w różnych wydaniach. Myślę, że jeśli dana rzecz jest uniwersalna i sprawdza się dobrze w wielu stylizacjach, to nie ma po co inwestować za każdym razem w coś nowego. Sztuką jest połączyć odpowiednio to, co mamy w szafie, a nie kupić 50 ubrań za jednym razem (których potem nie nosimy). Do spódniczki założyłam szarą bluzkę w geometryczne wzory, a także rajstopy i czarne baleriny. Czarno- brązowa torebka natomiast jest ostatnio moim numerem jeden. Znakomicie sprawdza się na co dzień :)

spódniczka- TUTAJ
rajstopy- TUTAJ
torebka- Vinted (podobne- TUTAJ)
buty- Ibucik
bluzka- TUTAJ
okulary- ZeroUV


 Podoba się? Udanego weekendu majowego. Mam nadzieję, że spedzicie go tak, jak sobie tego życzycie! Ja dziś wybieram się na grilla, pogoda jest świetna :) do końca majówki trwa konkurs:
DO WYGRANIA SESJA ZDJĘCIOWA I METAMORFOZA :) 

Buziaki,

Kats.

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Bluzka i spódnica są świetne :)
    Bardzo podoba mi się całe połączenie
    Zapraszam na nowy post z inspiracjami DIY:
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w tym roku nie zawitasz do Krasnego & Lublinaa! :D Spódniczka śliczna! Mam mega prywatę Kats: na jakiej diecie byłaś, że tak ładnie przytyłaś? Właśnie ostro się za siebie wzięłam i chciałam porównać.. Do tego coś ćwiczyłaś, biegałaś, żeby złapać mięśni? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej stylizacji wyglądasz super <3 !
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk jesli moglabym Cie prosic o klikniecie na strone sheinside bezposrednio z mojego najnowszego posta, byloby super!:) chcialabym z nimi wspolpracowac i potrzebuje 100 klikniec z mojego bloga na ich stronę:) z góry bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę jak co roku świętować urodziny:) Fajna stylizacja;)
    Przyjemnej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje plany? czytać czytać i jeszcze raz czytać a potem tworzyć recenzje artykuły uczyć się trochę ang i korzystać z cudnej pogody. Ekstra spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi tez majówka się kojarzy z grillowaniem :)
    Ja w tym roku wybieram się z przyjaciółmi do Karpacza na 3 dni :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Udanego weekendu życzę no i słonecznego przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majówka to dobry czas na spotkania ze znajomymi;)
    Połączenie fajnie Ci wyszło! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasują Ci takie wzorzaste stylizacje!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja majówka rozpoczęła się już w poniedziałek <3 Oby tylko pogoda dopisała :)
    lubię takie azteckie wzory :) bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie!!! Spódniczka jest fajna, ostatnio taki krój podbił moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! :) Spódniczka jak i bluzka świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)
    Udanej majówki :*
    Ja co do swojej konkretnych planów póki co nie mam..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚLICZNY OOTD. piękna jesteś, miłej zabawy na grillu ;)
    http://lifestylebynatalia.blogspot.com/2014/04/my-idols.html

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz ! :)
    z resztą jak zawsze kochana :*
    jejku zawsze jak ja mam nowy wpis to Ty też :D

    buziaki!!
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajjj rewelacyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie wyglądasz!
    a spódnica ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ja tu będę dużo pisać, wyglądasz świetnie.
    Nie jest to przekombinowane a sprawdza się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna torba! Wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój plan na majówkę to Poznań! By skorzystać z trwającej tam akcji "Poznań za poł ceny" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny zestaw. Bardzo mi się podoba. No i świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jadę nad jezioro do znajomych :)
    Cudowny, pozytywny zestaw :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna bluzeczka :)
    moje plany na ten czas to między innymi relaks i odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER ZESTAW GENIALNIE! http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna torebka. Ja majowke spędzam w domu ale bardzo aktuwnie. Będą wycieczki rowerowe, rolki i gril :D

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku, nie mam żadnych planów ;/
    Ładnie wyglądasz :) świetna bluzka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for visiting our website and do not forget to
    bookmark our site so you can see our new humorous dog photos whenever you want!



    My website ... funny jokes for kids

    OdpowiedzUsuń
  28. połączenie bluzki i spódniczki na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable info to work on.
    You have done a formidable job and our entire community
    will be grateful to you.

    Also visit my website :: کارت شارژ ایرانسل

    OdpowiedzUsuń
  30. For latest information you have to go to see the web and on web I found
    this web page as a best web site for newest updates.

    my weblog; Regime Japones

    OdpowiedzUsuń
  31. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague
    who has been conducting a little research on this. And he actually ordered
    me lunch simply because I found it for him... lol. So let me reword
    this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to
    talk about this topic here on your site.

    My web blog ... kitchen remodel northern virginia

    OdpowiedzUsuń
  32. sama bym ponosiła taką spódniczkę, kolor jest niesamowity ; )
    u mnie weekend majowy w sumie bez większych planów, jutro robię jednodniowy wypad do Warszawy : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica<3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello mates, fastidious post and good urging commented here, I am really enjoying by these.


    my webpage; how to boost your testosterone naturally

    OdpowiedzUsuń
  35. No to daleko nad morze nie masz, hehe :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna stylizacja!
    Bardzo lubię twój blog<3

    http://turnbacktimeee.blogspot.com/ ♥
    +obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Many health and wellness companies are doing the American public a gross
    injustice in the name of greed and commercialization. If you've thoroughly researched Advo - Care, then you must be
    familar with the Advo - Care complaints that you've heard on the internet.

    Some dieting methods actually cause harm to the body.


    my web page; Advocare

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie zestawiłaś ze sobą kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna spódniczka! świetnie wygląda na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale z Ciebie kruszynka:):)
    super zestawik:)

    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  41. Pasują ci takie wzroki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pasują Ci szarości! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna torba i spódniczka ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love these kinds of steam showers

    Also visit my homepage :: steam Shower reviews

    OdpowiedzUsuń
  45. ale uroczo!
    śliczna spódnica!
    świetnie w niej wyglądasz.

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz ja wczoraj miałam grylla pogoda była świetna za to dziś zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    My webpage - electrical wiring toronto [http://worldlibertynews.com/members/sherlcamarill/activity/158246]

    OdpowiedzUsuń
  48. Spódniczka to absolutnie moje faworytka, uwielbiam te rozkloszowane i mimo tego, że stały się już chyba naszym znakiem narodowym, wciąż je nosimy i kochamy :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  49. Nation-wide politics has in some locations been
    recently viewed in order to accept an escalating ananiathesis involving intergovernmentalism resulting in neo-functionalism.
    Political figures fight to choose between exactly what happens
    to be recognized in politics since 'The a couple ways' pirater un compte
    facebook and politics experiencing.

    We will look at the words and phrases of these metallic tongued orator, that most
    amazing head Francis W. Adger 'The success regarding almost any
    political program could just truly possibly be evaluated
    in the event the fat woman has sung. wi Generally, they are mentioning pirater un compte facebook.
    I am clearly if people in politics expended much less time period thinking about pirater un
    compte facebook in addition to put far more work within their
    spouse and children life, that we would likely use a
    distinct country.

    Although some people might historians have believed that there are zero this kind of matter because
    culture, that is rubbish. As soon as Thucictholous explained 'people just learn one particular thing'
    this individual has been building a mention of pirater
    un compte facebook, yet that's doubtful. A lot more a new tune in
    order to organisations complications over a parody
    in the home, pirater un compte facebook boosts the query 'why?

    a. A few experts are actually enticed to be able to
    dismiss pirater un compte facebook. We haven’t.

    It's been stated that the thing inside culture that may make it through some sort of nuclear assault will be pirater un compte facebook.
    It is completely wrong, in fact cockroaches are the sole thing which can survive any nuclear assault.

    OdpowiedzUsuń
  50. skojarzenia mam podobne, ale we Wrocławiu ciągle leje więc większość planów zepsuta :( świetna bluzka, ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz świetnie, uwielbiam okres majówki <3
    jutro idę na imprezkę, hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative.
    I am going to watch out for brussels. I'll be grateful
    if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    My web-site ... watches on sale

    OdpowiedzUsuń
  53. What's up, I want to subscribe for this website to get hottest updates, so where can i do it please help out.


    Also visit my web page :: Titanfall Aimbot - www.facebook.com -

    OdpowiedzUsuń
  54. dla mnie majówka to trochę jak wigilia, w sensie lenistwa :DD a Ty wyglądasz pięknie, zachwycasz jak zawsze <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądasz świetnie :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bluzeczka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  57. genialnie!
    http://shoaww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Torebka rzeczywiście świetna. Lubię takie wielkie torby.

    OdpowiedzUsuń
  59. dobrze wyglądasz, podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. no hej Piękna :D
    Obserwuje , bo grzechem byłoby nie obserwować ;p

    kolorowytaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super stylówka a bluzka na prawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna spódniczka ,szkoda ,że nie ma sesji gdzieś na schodkach ,albo na trawie ,murku :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Hello there I am so thrilled I found your website, I really
    found you by error, while I was looking on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and would just like
    to say thank you for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to read it all at the moment but I
    have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome work.

    OdpowiedzUsuń
  64. you are in reality a just right webmaster. The site loading velocity is amazing.
    It sort of feels that you're doing any unique trick. In addition,
    The contents are masterwork. you've done a great process on this subject!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top