Zrobiona na szaro :)

Hej! :) 

     Jak Wam mijają wolne dni? Ja ostatnio doszłam do wniosku, że zbyt długie siedzenie w jednym miejscu na dłuższą metę jest dla mnie strasznie uciążliwe. Dobrze jest się rano "wyleżeć" i poprzeciągać dwadzieścia razy, bo tego brakuje, kiedy w tygodniu dzwoni budzik (bądź kolejna drzemka :D), a ty myślisz: "cholera, niedługo autobus" i wstajesz półprzytomny. Ale po takim wylenieeeeniu szybko mam dość, także z przyjemnością biorę się za ćwiczenia czy też idę na spacer z psem. Naprawdę, dużo lepiej się czuję. Poza tym lubię mieć świadomość, że danego dnia zrobiłam coś więcej, niż siedzenie plackiem w fotelu z pilotem w ręku :)

    Ostatnio pokazywałam Wam zestaw w klimacie sportowym, z szarymi spodniami. Zdania były podzielone, ale w końcu ile osób, tyle opinii :) Tak czy inaczej, pozostajemy dalej w klimacie szarości. Sukienka wpadła mi w ręce przypadkiem, podczas robienia porządków w szafkach. Kiedyś trzeba się za nie wziąć i to chyba dobrze, bo przypomniałam sobie o paru rzeczach, które kiedyś nosiłam dużo częściej, a gdzieś tam się pochowały. Do prostej sukienki założyłam marynarkę w podobnym kolorze, czarne rajstopy i szpilki (pokazywałam je w innym zestawieniu) oraz czarne rajstopy. Dobrałam też delikatny naszyjnik. Podoba się? :)


marynarka- TUTAJ
sukienka- TUTAJ
naszyjnik- TUTAJ
rajstopy- TUTAJ


Myślę, że w Święta napiszę jeszcze dla Was post, ale już teraz chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych :) smacznego jajka i mokrego Dyngusa ;)

Chciałabym również serdecznie Was zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest METAMORFOZA oraz SESJA ZDJĘCIOWA. Miejsce oczywiście ustalone zostanie przez współorganizatora i zwycięzcę wspólnie- aby było jak najkorzystniej dojechać na miejsce :) zróbcie sobie prezent na wiosnę! :)
Szczegóły:
 TUTAJ


Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

63 komentarze:

  1. świetny zestaw !
    Zapraszam do mnie ! NEW POST: www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobasz mi się w takiej bardziej kobiecej odsłonie:) Szpilki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super!
    za rzadko pokazujesz nogi, a teraz, kiedy "jest Ciebie odrobinkę więcej" wyglądasz meeega sexy!
    szpilki genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest świetna!!!
    super look:) zapraszam do mnie;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Wspaniałe i klasyczne połączenie <3

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię się wylegiwać od razu po tym jak wstanę, ale też nie za długo :)
    Ślicznie wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie podoba ;) a drediki bylu git :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię siedzieć beztrosko przed telewizorem i oglądać jakieś brednie. :) Cały czas muszę być w ruchu, bo inaczej się wykańczam :)
    Bardzo ładne zdjęcia i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sukienka!:)


    Pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buciki *.*


    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęęknie, mega mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetnie wyglądasz.Może zrobiłabyś jakiś lookbook ?

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna marynarka!
    pięknie się w niej prezentujesz!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestawik. ^.^
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze piękna ♥

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie to zestawiłaś, świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne buty!!!! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka i buty nas oczarowały ! Ślicznie wyglądasz Kochana <3
    buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. jest spoko , ale ja bym bardziej poszalała i do tego zestawu zamiast żakietu założyła fajną bluze rozpinaną ;) Pierwszy raz tu jestem ,ale podoba mi się. Dodaję do ulubionych i zapraszam do siebie

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Marynarka i buty świetne! Bardzo lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, jestem bardzo za, ale wciąż czekam na bardziej uśmiechnięte zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. szpilki boskie :) uwielbiam Cie w takich stylizacjach, świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie prosto i klasycznie :)) wydaje mi się tylko że masz troche zbyt ciemny podkład ale może to tylko kwestia światła :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka chudzinka ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny look, naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne połaczenia, uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mimo, że nie lubię butów w szpic, muszę przyznać, że twoje są bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwa razy wymieniłaś rajstopy, chyba je bardzo lubisz :) a zestaw świetny! Wyglądasz pięknie, tak kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne zdjecia ! :) jak zawsze najpiekniejsza ! :)

    Buziaki ,
    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię sobie dłużej pospać (ale bez przesady, tak np. do 9.30 ;p) tylko ostatnio to niemożliwe bo remontują blok i robotnicy są strasznie głośni :( bardzo ładnie wyglądasz, super się to komponuje wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marynarka świetna, fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja i przepiękne buty :)
    Ja bym tylko zmieniła marynarkę, bo ta wydaje mi się niechlujna i nie pasuje mi fakturą do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczny look<3 podobają mi się buty! mam prośbę o kliknięcie u mnie w baner choies;) dziękuję z góry, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewidentnie moje kolory! Podba mi się!:)
    Ja tez lubie cos zrobic danego dnia niz usypiac z mysla ze straciłam dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie ostatnio nie chce się wylegiwać, budzę się przed budzikiem i od razu hop z łóżka. taki tryb przedwyjazdowy mi się włączył, bo na wyjazdach prawie zupełnie nie śpię, za bardzo mi czasu. ;)
    a sukienka ładna, chociaż ani ona ani buty nie w moim stylu. jedynie rajstopy. ;) ale na Tobie bardzo ładnie to wygląda. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka - strzał w dziesiątkę ! Superowa stylizacja . Ale i tak najlepszy to ten naszyjnik - Kocham takie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. o, bardzo fajne połączenie! Na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz! Marynarka jest świetna :)
    Tobie również wesołych, pogodnych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie szpileczki <3 właśnie takie w szpic poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. rewelacyjnie wyglądasz :) bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny look :) tak inaczej niż zazwyczaj :D tydzień temu zastanawiałam się nad zakupem tych bucików, według Ciebie są w miarę wygodne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne połączenie! Buty <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi sie podoba ten outfit, chyba jeden z lepszych :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top