Brąz i czerń.

Hej :)

     Na samym początku chciałabym złożyć Wam życzenia udanych, ciepłych Świąt Wielkanocnych. Żebyście spędzili je w rodzinnym gronie, w miłej atmosferze i przede wszystkim żeby wszystkie nieporozumienia zostały rozwiązane. Niech Wam jajco dobrze smakuje, a Poniedziałek rzeczywiście będzie lany, jak za dawnych, dziecięcych lat :) u mnie w tym roku śniadanie zjedliśmy wyjątkowo wcześnie. Spędzamy Święta w kameralnym gronie- z siostrą, rodzicami i psiakiem. Zwykle tak jest, gdy cała rodzina "rozsiana" jest po całej Polsce. Ale ma to również swoje plusy. I cieszę się, że pogoda wczoraj dopisała. Wielka Sobota zawsze kojarzyła mi się ze wspólnym robieniem pisanek, przygotowywaniem koszyczka i dużą ilością słońca. Wieczorem przeszłam się na spacer z koleżanką, a później rozleniwiiiiiłam się w domu ;) 

     Myślałam, aby przygotować dla Was "świąteczny set", ale doszłam do wniosku, że nie będę atakować Was tytułem, który pewnie znajdziecie dziś na wielu blogach :) a że elegancko było ostatnio, to tym razem będzie zestaw bardziej codzienny. Postawiłam na połączenie brązu i czerni. Obu tych kolorów nie brakuje w mojej szafie. Żeby nie było jednak tak typowo, dobrałam do tego bordową bluzkę oraz czapkę z elementami fioletu. Ale przesytu chyba nie ma? :) 



                                                             kurtka- TUTAJ
                                                             legginsy- TUTAJ
                                                           buty- Pantofelek24
bluzka- TUTAJ
czapka- New Yorker
pierścionek- Zielony Kot


 Mam nadzieję, że Wam się podoba :) bardzo dziękuję za wszystkie opinie. Jesteście dla mnie megaważni, cieszę się, że tak chętnie tutaj zaglądacie! 
Do następnego wpisu!

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

42 komentarze:

  1. Super wyszlo, ale ta czapka mi tu nie pasuje ;)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, jaka jesteś piękna ♥
    a czapkę mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:)

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Swiąt! Bluza super!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie fajnie, miałam kiedyś takie leginsy ;) jednak do tego typu czapek nie potrafię się przekonać ;)

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ty zawsze u wszystkich tak samo komentujesz

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz, spodnie są boskie :)
    Dziękujemy za życzenia i Tobie Kochana również wesołoych, zdrowych i spokojnych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przed ostatnie zdjęcie bomba ♥
    pięknie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowa kurtka i czapka :)
    Cały look fajny, podoba mi się :)
    Dziękuję i również Wesołych!!! :)
    Ps. Zaczynam obserwować, mam nadzieję, ze i mój przypadnie Ci do gustu, pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego! :)
    nie pasuje mi tutaj ten snapback ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudna kurtka <3
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia ! odwdziecze się!

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te kolory.
    I chyba zakochałam sie w Twojej kurtce ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka fajnie wygląda z kurteczką. Nie jest nudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie dobrałaś ubrania najbardziej podoba mi się bluzka :D

    http://paralityczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Cię w takich sportowych wydaniach!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! :) Tobie również spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Również wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie również wesołych świąt:)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zupełnie nie mój styl,ale ja jestem stara więc :D Ty wyglądasz super,podobają mi się najbardziej legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. full cap i luźne stylizacje to coś, co lubię najbardziej, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog ♥ obserwuje ;) Masz fajny styl-oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podoba mi się Twoja kurtka!
    Zapraszam do mnie: http://atakmiedzynami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :) przypominaja mi sie dawne czasy :P kiedy chodziłam w takich czapach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow bardzo mi się podoba ta kurteczka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. chociaż nie do końca w moim stylu to Ty mi się bardzo poodbasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana przepięknie wyglądasz. Może nie są to moje klimaty, natomiast na Tobie prezentuje się stylizacja genialnie:):):)

    Pozdrawiam cieplutko,
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna kurtka :)

    zapraszam na rozdanie
    http://fromcarolinee.blogspot.com/2014/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top