W niebieskich jeansach.

Hej! :) 

         Chciałoby się powiedzieć: Święta, Święta i po Świętach. To już tradycja, że zawsze mijają szybko, bądź za szybko. Cieszę się, że i pogoda dopisała, bo można było robić także coś innego, poza siedzeniem przy stole :) mam nadzieję, że spędziliście te 2 dni w miłej, rodzinnej atmosferze, a brzuszki nie bolą aż tak bardzo od nadmiaru świątecznego jedzenia (mój jakoś wytrzymał, haha). No właśnie, jak to u Was jest? Ja dziś mam jeszcze wolne, wykorzystam je na ogarnięcie spraw uczelnianych, co by potem nie narzekać, że nagle trzeba robić wszystko na raz. Wczoraj natomiast wybrałam się ze znajomymi do pubu, także wieczór był udany. Dobrze spotkać się po dłuższym czasie "niewidzenia".

    Jeśli ktoś zapyta mnie o jeansy, odpowiem: tylko rurki. Uwielbiam je, ponieważ żaden inny fason spodni nie modeluje sylwetki tak, jak one. Podkreślają nogi oraz pasują do wielu różnych stylizacji- także nadają się na każdą okazję. Te kupiłam pod koniec lata zeszłego roku- od tego czasu zrobiły się na mnie nieco bardziej obcisłe, ale i tak chyba mają wybitnie rozciągliwy jeans (a raczej dużo elastycznej nitki :)). Przypomniała mi się przy tej okazji historia śpiochów, które jak to określili rodzice "rosły razem ze mną" i podobno nosiłam je od niemowlaka do bodajże 3 lat. Nie wiem, z czego były wykonane, ale dały radę! Do niebieskich rurek założyłam beżową narzutkę, ciemne, zamszowe koturny oraz top w azteckie wzory.


okulary- Vintageshop
bluzka- TUTAJ
marynarka- Sinsay
buty- Shoesinthecity
jeansy- Pull & Bear
bransoletka personalizowana- TUTAJ


Jak Wam się podoba taki zestaw? :)

Buziaki,
Kats.

PS. Przypominam o konkursie- szczegóły tutaj- do wygrania
SESJA ZDJĘCIOWA I METAMORFOZA! :)
TUTAJ

_________________________________



CONVERSATION

91 komentarze:

  1. dżinsy fajne, ale bluzka najlepsza :*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku buty są cudowne! <3 no ja tez wczoraj sie spotlalam ze znajomymi ;p i w swieta troche przesadziłam z kaloriami i dzis ostro sie biore do roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. rurki, tylko rurki <3
    wyglądasz fantastycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz , świetne bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent do pięknych stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;) świetna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty Ci świetnie wydłużają nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne koturny :)

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobne jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. klasycznie ale bardzo fajnie to wyglada :)
    te jeansy nadają charakteru:))
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ''Święta, święta i po świętach'' - faktycznie to już chyba tradycja, heh..
    Ślicznie wyglądasz, wow wow *__* :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te jeansy, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, wzory na bluzce - idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej od jeansów podoba mi się kurtka. *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie były dziwne święta ale się udały:) Podoba mi się Twoja stylizacja:)

    Pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak słonecznie!
    piękny top ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza stylizacja na twoim blogu. Te spodnie są genialne! ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę tylu fajnych zdjęć!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, top cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne jeansy i zarąbiste buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super wszystko pasuje ;) narzutka jest śliczna. Pozdrawiam

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz ;) W sumie jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  23. wow fantastycznie wyglądasz, i te buty i bluzka! świetnie :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka niesamowicie mi się podoba!!:) Uwielbiam azteckie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  25. Azteckie wzory są przepiękne!!! Jeansy rurki zawsze w modzie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz w tych spodniach,ale najbardziej podobają mi sie buty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Mega bluza:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie minęły za szybko :( Świetne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. taaak rurki sa najlepsze podkreslaja wszelkie atuty:)))


    pieknie jak zawsze Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten motyw na bluzce uwielbiam! A kochana te spodnie idealnie podkreślają Twoją figurę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne jeansy, kurteczka też świetna

    OdpowiedzUsuń
  32. Super jeansy.
    Masz perfekcyjną figurę!Cwiczysz coś?:)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem fanka raczej jednolitych topow ale kurtka i jeansy super <3

    OdpowiedzUsuń
  34. zestaw bardzo fajny,a kolor dżinsów to już hmm..zajebiaszczy że tak powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. A u mnue kroluja rurki i boyfriendy ;) swietny zestaw i super bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zbyt masywne mi się wydają te koturny do tego delikatnego stroju :/ fajna ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No bo rurki najlepsze !:) Świetnie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw!
    Ja rurki kocham, jednak ciężko mi trafić na dopasowane :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super ;) uwielbiam takie jeansy;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja noszę proste spodnie, bo do rurek niestety nie mam nóg.

    OdpowiedzUsuń
  41. niebieskie jeansy.. takie proste, klasyczne, a takie ładne <3 super wyglądasz.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. nadrabiam zaległości u ciebie bo dopiero wróciłam :)
    świetna ( jak zawsze) stylizacja.
    muszę ci powiedzieć, że masz ładne włosy :)
    pozdrawiam !

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam te tregginsy z Pull&Bear, ale z wzorem marmurek. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow!
    piękne jeansy!
    świetnie podkreślają Twoje nogi.

    ja też się już tak przyzwyczaiłam do dopasowanych jeansów, że raczej nie skusiłabym się na żadne inne.

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  45. jeszcze całe życie przed Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna stylizacja! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. idealnie kochana!
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne spodnie :) chodziłabym w nich ; )
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  49. Idealne spodnie! Ślicznie wyglądasz :)
    Na święta pogoda wyjątkowo się udała, ale na majówkę podobno ma być gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Każda kolejna Twoja stylizacja zachwyca mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nominowałam Ciebie do zabawy LBA:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładnie ładnie! spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Barzo fajny zestaw. Tez uwielbiam jeasny,szczegolnie rurki :) masz piekne nogi! Bardzo podoba mi sie tez bluzka,ciekawa :)
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć! Stworzyłam swoją listę nominacji do LBA. Umieściłam w niej blogi, które według mnie są najlepsze. Nominuję też Ciebie http://agatkovelove.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-3.html jeżeli masz ochotę, to stwórz swoją listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja, sama bym wskoczyła w taką, a spodnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ja ostatnio poluję na boyfrendy :P


    ps. a u mnie? BABY BLUE - must have sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. o kurczę, ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. mam poodobne spodnie <3 ale masz ładne zdjęcia!
    Zapraszam również do siebie :))) I dziękuje za tak częste odwiedizny :**

    OdpowiedzUsuń
  62. zakochałam się w koturnach! :)
    http://shoaww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top