Sportowy look.

Hej! :) 
         
        Świąteczne wolne czas zacząć. Każdemu przyda się trochę odpoczynku od codziennych spraw. Przy okazji postanowiłam uporządkować trochę kilka rzeczy, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku miesięcy i mam nadzieję, że uda mi się to w 100%. Bo kiedy, jak nie wiosną, jest najlepszy czas na porządki? Oprócz tych domowych, świątecznych (okna już umyte, uff :D) warto zadbać także o siebie, swój umysł, posprzątać myśli i emocje. A u Was jak się to wszystko ma? Zajęliście się już porządkami (w tym dosłownym, jak i mniej dosłownym sensie)?

   Stylizacja będzie wiosenna. A że wiosną sport jest jak najbardziej wskazany, to będzie ona w sportowym klimacie. Dresowe spodnie lubię w zasadzie w każdym wydaniu- ze względu na wygodę, ale i to, że łatwo komponują się z różnymi elementami garderoby. Dobrze wyglądają i do szpilek i do litów. Tym razem postawiłam na nieco wygodniejszą, bardziej tradycyjną opcję- jest prosto, sportowo i praktycznie. Żeby nieco urozmaicić zestaw, założyłam wzorzysty, krótki top (który może skojarzyć się z wypadem na plażę) oraz jeansową kurtkę.



spodnie- TUTAJ
bluzka- Choies
kurtka- TUTAJ
torebka- New Look
buty- TUTAJ
pierścionek- TUTAJ
okulary- ZeroUV

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw. A Wy, wolicie tego typu spodnie w tradycyjnym czy bardziej eleganckim wydaniu? 

Buziaki,
Kats.

A w Romwe , z okazji Wielkanocy, duże promocje!
Zaoszczędź aż do 75%!

Od 15.04.14 do 22.04.14 
tutaj:
HAPPY EASTER DAY+ tylko 17.04 piękna biała koszula tylko za $11.99 :)
TUTAJ


CONVERSATION

80 komentarze:

  1. Wspaniałe kolory i stylizacja! Uwielbiam twoją sylwetkę!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Whoa i mean fantastic i will be quite impresed. Look at my own web site and also obtain Minecraft
    Wallet Format for your cell system incorporate ios
    android os.

    Feel free to visit my page - minecraft pocket edition download

    OdpowiedzUsuń
  3. Good article. I will be dealing with a few of these issues as well..


    my page :: Belanja Baju Distro

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz jak zawsze :) Tylko zakryj te nerki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie po prostu superr :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są cudne :))
    świetnie wygląda wgl cały look:)
    poza tym wpadł mi w oko pierścionek;p

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedz, czemu wygladasz jak laska ktora dobiera ciuchy na ryneczku? Boze wiesniara jak nic. buty jak od chinczyka, torba tez. reszta pewnie jakis sklepik wszystko po 5zl. Dziewczyno kazda Twoja styizjacja to stroj dziewczyny ze wsi... skoncz sie osmieszac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieśniacki to jest Twój komentarz...
      zresztą co za durne porównanie, dziewczyny z miasta potrafią się gorzej ubrać, więc najpierw się zastanów zanim coś napiszesz...z wielkiego miasta jesteś? akurat wieś się zmieniła...

      Usuń
    2. Oszzz, ale ktoś jest o Ciebie zazdrosny!:D
      I dobrze, bo jest co zazdrościć - świetna figura, fajne ciuchy, poza tym jesteś śliczna :)

      Usuń
    3. Ludzką głupota nie wygrasz zycia:) dlatego mimo że bloguje nie pokazuje twarzy Kat dala ten koment i nic jej w nim nie rusza, i super

      Usuń
    4. Silver dziękuję :)
      do Anonimwego- w sumie nie wiem, co miałoby mnie w nim ruszyć, to tylko kilka słów opinii wyrażonej hejtem, każdy ma do niej prawo. Chociaż dużo lepsza jest konstruktywna krytyka.

      Usuń
    5. Szczerze watpie, by osoba anonimowa zazdroscila Ci czegokolwiek. Poprostu ten stroj wyglada okropnie, nic do siebie nie pasuje, jedyne co jest fajne, to koszulka no iTwoja buzka oczywiscie. Jestes ladna, ale czasami w ogole nie potrafisz dobrac fajnie ciuchow... Porownujac Cie do innych bloggerek majacych prawie 3k followersow, Ty wygladasz naprawde marnie. Radzilabym wziac do reki katalogi i zaczac dobierac ciuchy ze smakiem, bo to co ostatnio pokazujesz, jest przynajmniej tandetne.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Wiesz cos w tym jest bo ludzie się wzoruja i później robia gafy jak ich idolka. Ale trudno kazdy jest inny jak czuje się tak dobrze, nie wtracajmy sie lub nie sledzmy bloga, tyle. Ja tez czesto mam mieszane uczucia co do strojów i nie wzoruje sie ale cóż bluzki ma fajne zawsze

      Usuń
    7. Hmm nie traktujmy wszystkiego tak poważnie. Pokazuję na blogu to, w czym dobrze się czuję oraz to, w jaki sposób można wykorzystać jeden konkretny element na kilka sposobów, niekoniecznie konwencjonalnie :) lubię czasami poeksperymentować, jednym może się to podobać, innym nie- nie ma przymusu przecież ;)

      Usuń
    8. mądre słowa:)

      Usuń
  9. Nie wiem czemu ale jakoś góra nie współgra mi z dołem. Jedak połączenie tej bluzki z dżinsową kurtką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your article seem to be running off the screen in Internet explorer.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let
    you know. The layout look great though! Hope you get the issue resolved soon.

    Kudos

    my weblog - world of tanks noob meter

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten model okularów :)


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny look , Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.


    My blog ... Game of War Fire Age Hack

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo proszę jak pięknie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Podoba mi sie! Krotkie topy wiosna to swietne rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne wydanie stylizacji;) wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw na cieplejsze dni :))

    OdpowiedzUsuń
  18. It's remarkable to pay a visit this web site and reading the views of all
    mates concerning this post, while I am also keen of getting knowledge.


    Feel free to surf to my web-site ... flappy bird hack download free

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak już małe porządki zrobione. Super okulary.

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się połączenie spodni i topu, buty bym zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!
    spodnie mi się strasznie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja jest niczego sobie, jednak jak to ja zawsze dodlabym cos od siebie, a moze raczej cos odjęła :)) chyba te torebke :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie i buty bardzo fajne :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytając post i po kolei komentarze natrafiłam na hejta, jak zwykle- normalność na fajnym blogu. Nie przejmuj się broń boże ludźmi, którzy są tak 'odważni', że nawet nie potrafią się ujawnić w dodatku 0 kultury. Co do stylizacji, to na pewno top jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna! a te hejty na górze, tylko motywują .. Jeszcze zobaczą jak będziesz się "ośmieszać" jak osiągniesz jeszcze więcej niż teraz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie genialna i nie wiem o co chodzi temu anonimowi... zapewne zazdrość ;* nie przejmuj się ;*

    Gdybyś mogła wpaść do mnie byłabym bardzo szczęśliwa bo dopiero zaczynam ;)

    http://fashion-by-ariadna.blogspot.fr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne wyglądasz:) super te spodnie dresowe!
    Ja porządki mam codziennie;) Na szczęście tylko bieżące już;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz i super zdjęcia!! :) dziekuje za odwiedziny :**
    i zapraszam ponownie, całuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. bluzka jest śliczna, bardzo fajny luźny look :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj chyba zawsze będę Ci zazdrościć figury!:)) Pięknie wyglądasz. Ja w obu wydaniach lubię nosić dresy i na sportowo i trochę bardziej elegancko:D

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny topik! całość bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :*
    Bardzo podoba mi się twoja koszula ♥
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie świąt jeszcze nie czuć :( uwielbiam spodnie w tym stylu! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojjj lubię takie looki :D aczkolwiek jeszcze za zimno na to :D :*

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjne i wygodne połączenie :-) spodenki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. też bym chciała móc odsłaniać brzuch :(. ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  38. spodenki są świetne, a że nie mam takiego brzucha jak ty to zestawiłabym je z dłuższą tuniką, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz. Kocham ten top :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się połączenie bluzeczki z kurtką! Bluzeczka sama w sobie jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ostatnio łaziłam za takimi dresikami i jest duzo fajnych w newyorkerze ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. zwariowałam na punkcie tego topu!jeszcze w połączeniu z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow. Twoja figura jest świetna i ta bluzeczka pięknie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi dear! You look amazing. Love that jacket. is gorgeous! :)
    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj jak ja dawno u Ciebie nie byłam. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta stylizacja spełnia wszystkie warunki: po pierwsze - modnie, po drugie - wesoło i po trzecie - wygodnie! ;)
    I LOVE YOUR STYLE!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega top <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the
    site is extremely good.

    Feel free to visit my web-site ... Boom Beach Hack

    OdpowiedzUsuń
  49. I am curious to find out what blog system you happen to be
    utilizing? I'm having some minor security issues with my latest site and
    I would like to find something more risk-free. Do you have any recommendations?

    OdpowiedzUsuń
  50. My brother suggested I might like this web site.
    He was totally right. This post actually made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top