Wojskowe wzory.

Hej! 

        Mam nadzieję, że dobrze rozpoczęliście weekend. Moje plany niestety pokrzyżował ból brzucha, dlatego też wczorajszy wieczór spędziłam w fotelu przed telewizorem, z laptopem na kolanach- czyli w najmniej produktywny sposób, jaki tylko jest możliwy. Czasami nawet to lubię mimo, że na dłuższą metę nie potrafię robić tylko jednej rzeczy przez kilka godzin. Wczoraj z Asią miałam też małą misję "prezentową", ale więcej nie zdradzę, bo moja przyjaciółka lubi tutaj zaglądać- i byłoby po niespodziance (szczerze to mam nadzieję, że akurat dziś tutaj nie wejdzie). W każdym razie, wybieramy się dziś na jej urodziny, więc sprawa jest najwyższej wagi! ;)

    
  Dzisiejsza stylówka jaka jest, każdy widzi. Znam osoby, które uwielbiają motyw moro, ale i takie, które na sam jego widok krzyczą "fe, zabierz mi to z oczu!". Jako, że jestem legginsowym freakiem, a dodatkowo lubię wzory- te wpadły mi w oko od razu, gdy je zobaczyłam. Wojskowym raczej nie będę, choć legginsy mogą przywodzić na myśl takie właśnie skojarzenie. Ale postawiłam na raczej eleganckie detale- szpilki z błyszczącym czubkiem oraz biżuterię. Myślę, że dały całkiem niezły efekt. Dopełnieniem jest jedna z  moich ostatnio ulubionych kurteczek :)

     
                                                                kurtka- TUTAJ
                                                               legginsy- TUTAJ
                                                               bluzka- TUTAJ
                                                               szpilki- TUTAJ
                                                            pierścionek- TUTAJ


A jakie Wy macie plany na dzisiejsze popołudnie i wieczór? Imprezujecie czy odpoczywacie? :) ja niedługo wybieram się na siłownię, a po południu na urodziny przyjaciółki. Bądźcie na bieżąco na Instagramie! @katsuumiaga

Buziaki,
Kats. 

CONVERSATION

74 komentarze:

  1. Ciekawie :)
    Nowy post na blogu, zapraszam !
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź mi oddaj swoją figurę. *-*
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :)
    bardzo podoba mi się Twoja kurtka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Outfit ;))
    .
    Mam prośbę jeśli masz chwilkę i dobre serduszko poklikałabyś w baner i w linki w moim poście staram się o współpracę z firmą sheinside. Jest to dla mnie bardzo ważne :) http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląasz, legginsy są świetne i szpilki - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, czasami to chyba każdy lubi posiedzieć z laptopem i nic nie robić :)
    Super wyglądasz ^^
    Mam nadzieję, że ból brzucha Ci szybko minie :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten wzór! Mam takie legginsy ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne buciki! Ogólnie całość na wieeeelki plus.
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta stylizacja :) Najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurteczka i torebka

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka jest przepieeeeekna < 3
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. buty mega!!!!! ;0

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze stylizacje zdecydowanie zasłużyła na duży plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie dziś mam na sobie podobne spodnie :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądasz! Sama mam legginsy moro, ale jakoś nie umiem się do nich przekonać ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. spileczki fantastyczne, zestaw do Ciebie pasuje jednak jesli mialabym go nosic dołożyłabym sporo od siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Te leginsy sa super :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubiłam wojskowych dodatków spodni itd ale od dzisiaj się to zmieniło!
    super stylizacja, będę tu częściej zaglądać,
    zapraszam do mnie chociaż inna tematyka

    buziaki ;*

    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz! Od dłuższego czasu regularnie przeglądam Twojego bloga i muszę przyznać, że zrobiłaś ogromny postęp, naprawdę lubię tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta kurtka. Ciekawe połączenie faktur i materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look, genialnie ubrania, bardzo ciekawie i modnie je zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie mogłam się przekonać do moro :p Ale kurtkę masz świetną, fajne połączenie materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great outfit!

    Most wanted Spring dresses and what's new in my closet on lowbudget-lowcost Fashion Blog
    + GIVEAWAY here

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie podobały mi się takie legginsy, ale na Tobie wyglądają świetnie! Zyskały w moich oczach:))
    Swietnie wyglądasz;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne połączenie! uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. tez mam tę kurteczkę - jest boska;-) ale legginsy wymiatają. fajny pomysł na stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacja, bardzo mi się podobają takie militarne outfity :)
    Zaprasza też do mnie, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła u mnie komentarz :)
    http://divoces.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, ale chętnie zajrzę do Ciebie :) jeśli podoba Ci się mój blog to jak najbardziej zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  33. Kobieco a jednocześnie z pazurkiem:) Świetnie Ci w tej stylizacji! I te fantastyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  34. no nie mów, że kupiłaś te buty za 30zł :O

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful, what a weblog it is! This web site presents valuable data
    to us, keep it up.

    Also visit my blog post; Tandblekning Hemma

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiście nie przepadam za motywem moro-nie miałam nigdy żadnego ciuszka w taki wzór,ale na Tobie te legginsy bardzo mi sie podobają :)
    Szpileczki są super i ta cena :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) 30 zł za takie szpileczki to naprawdę mało, a naprawdę są dobrej jakości !

      Usuń
  37. Mam pytanko: jak się nosi takie legginsy do rajstop pod spodem. Czy te dwie warstwy jakoś nie przylegają do siebie? Bo nigdy tak się nie ubierałam, a nurtuje mnie to trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zakładam rajstop pod legginsy, więc nie wiem :) tutaj mam stopki do szpilek :)

      Usuń
  38. Super, chociaż ubrałabym chyba inne buty do tego zestawu. Najbardziej podoba mi się Twoja kurtka- rewelacja :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. super
    obserwuję :)
    liczę na rewanż tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz absolutnie rewelacyjnie. Wojskowo aczkolwiek w bardzo kobiecym, seksownym stylu. Tak trzymać :-D

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna kurteczka, przydałaby mi się taka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. mimo, że nie lubię wzoru moro (nie bierz tego do siebie) to wyglądasz wspaniale <33 . zapiera dech w piersiach. a ramoneska?! bomba!!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jakie śliczne szpilki!!! Z ciekawości, stabilne są? Bo pewnie jak sama wiesz z szpilkami to różnie bywa ;)
    Buziaki Kochana! ;*
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. legginsy powaliły mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się wszystko poza właśnie tymi spodniami/legginsami:) Nie w moim stylu. Ale na zdjęciach super!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pikowana kurteczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  47. I've read a few good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.

    I surprise how a lot effort you place to create one of these fantastic informative web site.



    my web page ... agrandir son penis

    OdpowiedzUsuń
  48. te wzór nadał charakteru Tobie jak i całej stylizacji!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  49. prada メンズ 財布
    This is my first time visit at here and i am really pleassant to read everthing
    at single place.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pretty section of content. I just stumbled upon your web
    site and in accession capital to assert that
    I acquire actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello my friend! I want to say that this post is awesome, great written and include almost all significant infos.

    I'd like to see extra posts like this .

    OdpowiedzUsuń
  52. Because the admin of this web site is working, no uncertainty very rapidly it
    will be well-known, due to its feature contents.

    OdpowiedzUsuń
  53. whoah this blog is wonderful i love studying your posts.
    Stay up the great work! You know, lots of individuals are searching
    round for this info, you could help them greatly.

    OdpowiedzUsuń
  54. This design is steller! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your
    videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top