Czerwona ramoneska.

Hej!

     Środowe popołudnie zawsze powoduje u mnie uśmiech na twarzy, bo oznacza, że za nami połowa tygodnia, a do weekendu ostały tylko dwa dni. A świadomość, że w przyszłym tygodniu zajęcia mam tylko w poniedziałek i wtorek, dodatkowo nastraja mnie optymizmem. Od początku semestru nie miałam jakiegoś dłuższego wolnego i chociaż czas leci w tempie ekspresowym, to zdążyłam się już zmęczyć. Na całe szczęście wszystkie zaliczenia mam do przodu, także mam nadzieję, że w Święta nadrobię wolny czas :) nie mogę się już doczekać. Dziś padało- akurat wtedy, kiedy byłam w drodze z i na zajęcia. A jak niedawno wróciłam, wyszło piękne słońce- szkoda, że nie wcześniej, ale... nie narzekajmy :)
    
       W dzisiejszej stylizacji postawiłam na kilka takich elementów, które moim zdaniem każdy powinien mieć w swojej szafie. Mam na myśli czarne spodnie oraz trampki. Spodnie- bo czerń jest ponadczasowa, trampki- jako, że to najwygodniejsze buty do wyjścia praktycznie wszędzie (i na imprezę zdarzyło mi się w nich pójść :)). Do tego dobrałam czerwoną ramoneskę, apaszkę i niebieski sweterek. I tak, skojarzenie może być nieco rockowe- chociaż osobiście uważam, że do "rockman'a" mi jeszcze daleko :)



  kurtka- TUTAJ
spodnie- TUTAJ
okulary- Chicnova
trampki- New Age
sweterek- Zara
apaszka- Zara


Korzystajcie z dzisiejszego dnia- mnie udało się dziś wyspać, niedawno zjadłam obiad, także mam dużo energii, mam nadzieję, że Wy także! :)

Zapraszam do obserwacji na Instagramie
@katsuumiaga
oraz do polubienia na Facebooku

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) moja koleżanka ma taką sama kurtkę :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okulary ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super, choć brakuje mi jednego detalu- paska przy spodniach.
    Ramoneska super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, wygoda stylizacja :) Ramoneska jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie zdjęcia ;o
    piękna jesteś, śliczne oczy !

    ootd oczywiscie tez super.

    u mnie nowy wpis :) http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka super ładnie ci w tym kolorze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się jedynie trampki ze względu (z tego co widzę) na płaską podeszwę, reszta super :)
    co do wyczekiwania na środę i zmęczenia uczelnią... mam to samo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, tak w moim stylu trochę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka, zdecydowanie wyróżnia się na tle innych ramonesek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze byłam negatywnie nastawiona do wszystkich ramonesek które nie są w czarnym kolorze ale ta wygląda na prawdę świetnie :)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczną masz ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesli mam byc szczerza a mam nadzieje, ze na to wlasnie liczysz to wg mnie kolorystycznie to sie gryzie. bordo z takim glebokim odcieniem nibieskiego niezbyt ze soba wspolgra ale to tylko moje zdanie :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia. Super look! :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ramoneska ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny zestaw!!!! :* cudna

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwien podkreśla Twoją piekną urodę - więcej uśmiechu! :)
    okulary - mistrzostwo! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kurtka sie super komponuje ze wszystkim :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, prosto. Uśmiechaj się więcej :D Odstraszasz takim ponurym wzrokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak trampki w szafie to podstawa :)
    Super wyglądasz :)
    Mam bardzo podobną apaszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czarnych spodni nigdy za wiele ;) Na ten sezon planuję miętowe trampki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta kurteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, kurteczka jest idealna, ma świetny kolor
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurtka a chustka dodaje wyrazu całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. odp na pytanie o mel b i tiffany. no cóż, treningi są 10 minutowe ale po czasie uczysz się ich na pamięć i wykonujesz wszystko coraz szybciej. Ja staram się aby wychodziło mi około 40 minut :) osobiście powiem tak, nie są to ćwiczenia strasznie ciężkie, wręcz przeciwnie, są bardzo przyjemne. jedynie co robię z filmikiem to tiffany boczki a reszte robie już bez filmików, ale wybrałam sobie najlepsze wg mnie ćwiczenia i głownie je robie. ogolnie poczatkowo caly zestaw rozgrzewka melb+brzuch+nogi+posladki+ramiona+tiffany schodzi około godziny ale pozniej, gdy już sama ułożysz program ćwiczeń 40 minut jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam za dużych ale za to nie mam prawie w cale zarysowanej talii a wiem, że po Tiffany robi się cudowna, dlatego ją męczę ;) poza tym to fajne cwiczenia, ktore daja mnooostwo radosci :)

      Usuń
  25. Och, a mnie strasznie męczy spanie. Podobają mi się detale - paznokcie, trampki, itp.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramoneska naprawdę świetna ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczna kurteczka, posoba mi sie ten kolor nie jest czarny a o to ostatnio mi chodzi ;)) uwolinic kolory <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewidentnie brakuje mi w szafie trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyglądasz!!:) ramoneska jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurteczka nie w moim kolorze, ale za to okularki masz genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kurteczka ! idealnie ;D

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie wyglądasz;) a jakośc zdjęc powala na nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great outfit, absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam ramoneski wszelkiej maści!

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się cieszę, że tylko 3 dni do szkoły i święta ! Każdemu się wolne przyda, nauka wbrew pozorom męczy ;)

    Co do stylizacji to bardzo trafiona! Ładnie wszystko dobrane, modnie, wygodnie - tak jak powinno być. Bardzo przypadła mi do gustu ramoneska, świetna no i klasyka, czyli trampeczki ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ^^ i podobają mi się okulary ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  37. cheap chanel handbags for cheap
    Hey there! I've been reading your web site for a
    long time now and finally got the courage to go ahead and give you a
    shout out from Houston Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top