Czarny płaszcz.

Hej :)

        Mam nadzieję, że rozpoczęliście weekend tak, jak sobie zaplanowaliście. A może nie planowaliście, a również było ciekawie? Czasami spontaniczne wyjścia czy spotkania są najlepszym rozwiązaniem- piątek daje zawsze dużo możliwości :) chociaż ja mam już za sobą etap, kiedy chodziłam na imprezy nie raz nawet kilka razy w tygodniu (teraz nie wiem, jak mogło mi się to nie nudzić :D). Teraz dużo więcej radości, niż bieganie z imprezy na imprezę, sprawia mi spędzanie czasu na rozmowach z przyjaciółmi, wspólnych wygłupach, gdzie nikt nie patrzy na nas krzywo i nie zastanawia się "eee, co one, nienormalne?". Oczywiście potańczyć jak najbardziej chętnie pójdę, ale już nie tak często, jak kiedyś- ważne, że w fajnym gronie :) wczoraj poszłam pobawić się z koleżankami z roku, wcześniej spotkałyśmy się na "ploty". Było o czym rozmawiać :) 

        Znacie kobietę, która nie ma ani jednej pary szpilek w swojej szafie? Zastanówcie się... No właśnie. Chyba ciężko będzie taką znaleźć. Poza tym, że są one jednym z największych atrybutów kobiecości, podkreślają sylwetkę, dodają uroku- one po prostu są. I to wystarczy do tego, aby kobiety kupowały je dziesiątkami :) pomyślcie, czy cokolwiek na tym świecie ma taką... siłę przebicia? :) ja co prawda na co dzień cenię przede wszystkim wygodę, także moje studia tego wymagają. Jednak jak każda z nas lubię poczuć się elegancko i wskoczyć w obcasy i spódnicę :) tym razem postawiłam na czarne botki, bordową spódnicę oraz czarny płaszcz. Dopełnieniem jest panterkowa apaszka (niezawodna) oraz czarne rajstopy.



                                                            płaszcz- TUTAJ
spódnica- TUTAJ
rajstopy- TUTAJ
apaszka- Zara
buty- TUTAJ


Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw. Dajcie znać, co sądzicie! ;-)
Zapraszam do obserwowania mnie na Instagramie @katsuumiaga i do polubienia na FB :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

70 komentarze:

  1. Fajny zestaw :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest sliczny, ale zakochana jestem w spódniczce :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :) kurcze, jak chodzisz tak na uczelnię, to muszą od ciebie wzroku nie odrywać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcasy noszę na uczelnię rzadko, bo mam laboratoria, pełno noży, sprzęt do obróbki cieplnej itp, także nie byłoby to bezpieczne :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna spódniczka skórzana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)
    mam pytanko: jak wykonałaś szablon na bloga? Byłabym wdzięczna za odpowiedź pod moim postem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny look ; ]

    pozdrawiam, i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, świetnie wyglądasz :) *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie było mnie u Ciebie :), widzę, że wyglądasz coraz ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz , spódniczka cudna ! ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty i spódniczka :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia! :)

    http://glammates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia! :)

    http://glammates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w takim razie przyjrzę się Twojemu nagłówkowi i spróbuję wykonać coś swojego.
    Dzięki za radę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz, taki zestaw jak najbardziej pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całość świetnie skomponowana,ale botki! cudeńko,też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz co, te buty dla mnie sa fenomenalne, kiedys lubilam czern i pewnie spodobaloby mi sie wszystko teraz jej znacznie unikam, :)) ale buty oooo tak <3
    Pozdrawiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto i ładnie. Śliczne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódniczka! Sliczna stylizacja ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz ślicznie! Spódniczka cudowna! Czekam też na ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy twoich szczuplutkich nóżkach te botki wyglądają super!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny płaszczyk ale spódnica i buty również fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :) spódniczka i buty są świetne ^ ^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękną masz tą spódniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny płasz i mini !
    ten kolor jej ... < 3

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko super gra, a buty mnie powaliły :) Mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. W kolejnym zestawie masz rajstopy firmy Sara. Czy z jakichś względów szczególnie preferujesz akurat rajstopy tej firmy? I który to konkretnie model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam kilka par za jednym razem, w ramach współpracy- to nie tajemnica :) rajstopy są bardzo dobrej jakości i nie mówię tego dlatego, że "tego wymaga umowa"- naprawdę są solidne, mają różnorodne wzory i kolory, także szeroki wybór dla każdej kobitki.
      Teraz szukałam modelu i chyba niestety jest już niedostępny :<

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o to, że promujesz dla samego faktu promowania, tylko czy rajtki tej firmy faktycznie są warte polecenia. A jakie konkretnie modele "testowałaś" i jakie masz opinie? W ofercie mają też takie grubsze, bawełniane - miałaś z nimi do czynienia?

      Usuń
    3. Mam te modele:
      http://sklep.sara-rajstopy.pl/index.php?route=product/product&path=49&product_id=82
      (dodawałam zdjęcia kilka postów temu, to post na samym dole tej strony)
      http://sklep.sara-rajstopy.pl/index.php?route=product/product&path=35&product_id=72
      http://sklep.sara-rajstopy.pl/index.php?route=product/product&path=35&product_id=57
      http://sklep.sara-rajstopy.pl/index.php?route=product/product&path=49&product_id=85

      Tych grubszych, bawełnianych nie miałam, więc trudno mi powiedzieć. Ale z tych, które mam, jestem zadowolona, ponieważ nie są one jak takie typowe, cieniutkie, które od razu się podrą. W sklepach często takie można znaleźć- potem dodatkowo robią się na nich różne "cićki", mechacą się. No i rajstopy Sara mają ten plus, że są dość dobrze rozciągliwe, więc nie ma wielkiego zagrożenia dziurami, chyba że ktoś działa przy nich nożyczkami :D

      Usuń
    4. A posiadasz jakieś bawełniane/wełniane rajstopy? Jakiej firmy byś polecała?

      Usuń
    5. Takich typowo bawełnianych nie mam. Mam albo takie mega ciepłe, zimowe (nie pamiętam, gdzie je kupiłam), albo takie, co tutaj na zdjęciach- nie są z tych najcieńszych, ale przez to, że mają wzór, można nosić je i na chłodniejsze dni :-)

      Usuń
    6. Osobiście w takich akurat w zimne dni się nie widzę. Na samą myśl robi się zimno. Widocznie masz dużą tolerancję na chłód.

      Usuń
  29. świetny płaszcz, i apaszka wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zakochana w tym płaszczu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestaw, rajstopy bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kolor spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja photoshopa nie posiadam, ale sobie poradziłam :)
    zainspirowałaś mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi weekend mija bardzo dobrze;)
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasuje do Ciebie ten zestaw idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniale wyglądasz! świetny zestaw :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju jaka Ty śliczna jesteś.:3

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie, a buty masz cudowne :)) !

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny zestaw :) Ja w szpilkach wychodzę bardzo rzadko... przeważnie tylko na jakieś uroczystości :) Moje nogi nie mają sił na nie :P Ale koturny lub grubszy obcas jeszcze tolerują ;)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajna stylizacja, wszystko świetnie się komponuje. I masz racje spontaniczne wypady bywają czasami ciekawe;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. płaszcz jest świetny i w ogóle ładnie wyglądasz ! :)

    zapraszam : http://misieeek-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty i płaszcz mi się podobają! Mega kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spódnica ma piękny kolor!!, ogólnie cała stylizacja świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog, śliczna jestes!
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super blog i wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również, że zajmuje się sprzedaża zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile cm mają buty? Wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem osobą, która nie ma ani jednak pary szpilek w swojej szafie. Jestem na nie za wysoka, choć fakt, czasem zazdroszczę dziewczynom, którym takie buty świetnie modelują nogi.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna spódniczka! Nogi rewelacyjnie wyglądają!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  49. moje kolory zdecydowanie :) uwielbiam takie kreacje, maja pazur :))) przepiękne buciki, dosłownie nie mogłam się napatrzeć <3

    buźka :)

    www.zyj-lepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top