Yellow pants.

Hej :) 

      Wczoraj rozpoczął się kwiecień. Ile primaaprilisowych żartów udało Wam się zrobić? Ja przyznam, że właściwie zapomniałam o tym dniu- rano przypomniał mi tylko wykładowca, a później co chwilę wypadało mi to z głowy. A gdy weszłam do domu, od razu usłyszałam "właaaśnie, dziś pierwszy kwietnia!", tak więc po zabawie- nie udałoby się zaskoczyć już nikogo w domu :) byłam za to tak zmęczona, że od razu położyłam się spać i nawet nie wiem, kiedy minęło mi 1,5 godziny. Pochmurny dzień tak działał. Bardzo rzadko śpię w dzień, ale muszę powiedzieć, że dużo lepiej się poczułam i nabrałam energii. Po południu pouczyłam się trochę, poćwiczyłam i w zasadzie dzień zleciał. A dziś wiadomością, która ucieszyła mnie najbardziej była ta, że zaliczyłam kolokwium z fizjologii, ufffff :) dobrze, że to już za mną :) pogoda także się poprawiła. Jest tak w kratkę- raz słońce, raz chmury, raz deszcz.

       Dzisiejsze zdjęcia będą w pogodnym klimacie. Wiosna zobowiązuje, a fakt, że już kwiecień i niedługo Wielkanoc- tym bardziej. Jeeej, czas od Bożego Narodzenia zleciał mi w tempie ekspresowym! Wracając do zestawu, postawiłam na spodnie w kolorze żółtym (a forsycje w tle specjalnie upodobniły się do nich ;)) oraz jeansową kurtkę, którą pokazywałam Wam ostatnio w połączeniu ze spódniczką. I po raz kolejny moje ostatnio ulubione białe sneakersy (mam nadzieję, że nie macie ich dość)- są bardzo wygodne, więc noszę je bardzo często. Wygoda na pierwszym miejscu! 


spodnie- TUTAJ
kurtka- VJStyle
buty- TUTAJ
t-shirt- Sinsay
okulary- ZeroUV
pierścień- TUTAJ


Teraz czas na odpoczynek, chcę się polenić przez te kilka godzin! :)
Udanego dnia!

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

67 komentarze:

  1. spodnie są naprawdę super ! kolor obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale kochana! piekne spodnie, swietne połączenie z górą

    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka bardzo mi się podoba, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo rzadko śpię w dzień :)
    świetnie wyglądasz :0

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny strój ;D spodnie mają świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. czy u każdej blogerki jest post o kwietniu ? :)
    ładnie wyglądasz na zdj :)

    u mnie również o kwietniiu : izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dałam się nabrać na żadne żarty i odwrotnie. Fajne spodnie lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, piekna, najlepsza :) zaczynam obserwowac ;)

    natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! Przepiękna kurtka ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny zestaw :) super buty!!

    www.dariannnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe spodnie u buuuty, ale spodnie to naprawde fajne, akurat sliczny odcien :)) (nie mamnowego postu nie trzeba zagladac :PP)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty :) Spodenki są obłędne :)

    Przepraszam, za moją nieobecność na twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor spodni akurat wpasowuję się w całą wiosnę , a kurtka jest cudowna :o
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. taaka śliczna kurteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wyglądasz w tym zestawieniu :)) ! Super kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale kurtka !! <3

    marlensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna dżinsowa kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. POCzuLAM wiosne super Aga!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie wiedziałam, że jest Prima Aprilis, dopiero koleżanki z klasy mnie uświadomiły. :D
    Świetny zestaw. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, ale jak dla mnie buty najpiękniejsze :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne wiosenne spodnie, chętnie bym takie dorwała w kolorze miętowym

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi po głowie chodzą limonkowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny wiosenny look! Kurteczka bardzo mi się podoba taka poprzecierana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nabrałam 3 osoby ^ ^
    Piękna kurtka xd
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeeeju, ale nogi :o Świetna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba :)
    Spodnie i kurtka są świetne :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kurtka jest przemeeega!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze się bałam żółtych odcieni w odzieży, a tu proszę jednak można w nich super wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kurtka, wygląda jak vintage żywcem wyjęty z lat 80 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. te spodnie to fajny, wiosenny akcent.
    niczym słoneczko.
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się kurtka ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. nooo faktycznie! co za zbieg okoliczności ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam tą kurtkę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniale wyglądasz, te buty, spodnie i pierścionek ... ahhh i weź tu nie wpadaj w kompleksy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor genialny, takie przybrudzone żółteczko, super :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  37. wygoda wygodą, ale jak pięknie wyglądają:D sama posiadam i uwielbiam!
    zapraszam do siebie na pierwszy post o mnie, www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Z góry przepraszam za spam, ale została utworzona na FB nowa grupa, której celem jest zebranie najlepszych blogów modowych. Żadne pamiętniki nastolatek itd. Jedynie blogi na wysokim poziomie będą przyjmowane. Jeśli miałabyś tylko ochotę zapraszam do grupy :)
    https://www.facebook.com/groups/846385505377133/

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się cały strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Kochana ;* Z powodu braku czasu mam mnóstwo blogowych zaległości, więc będę musiała sobie poczytać i popatrzeć, co ciekawego stworzyłaś w czasie mojej nieobecności. A dziś widzę, że kolejna udana stylizacja - gratulacje! :)
    Pozdrawiam :*
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super, kojarzą mi się z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawa kurtka ! :*
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurteczka robi robotę! mega!

    OdpowiedzUsuń
  44. Niezmiennie zachwycają mnie te buty.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie, rockowo, ale na luzie :) mam pytanie - jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia? są super!

    OdpowiedzUsuń
  46. naprawdę bardzo fajna stylizacja, wyglądasz bosko :) !

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo mi się podoba połączenie bluzki i kurtki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. super stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolor spodni jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacja jest po prostu boska! Kurtka i adidasy to moje faworyty :)

    Pozdrawiam,
    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zakochałam się w katanie <3
    fajny zestaw :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice post!

    See my new beauty post on http://floortjeloves.blogspot.com/

    XX

    OdpowiedzUsuń
  53. super na luzie<3
    kolor spodni b.fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top