Otwarcie sklepu Sinsay w Szczecinie!

Hej! :) 

   Wreszcie sobota, koniec męczącego tygodnia na uczelni, uff! Wczoraj wreszcie odpoczęłam od nauki i mogłam zająć sie czymś, co sprawia mi dużo więcej radości. Wczoraj wraz ze znajomymi blogerkami (oraz jednym rodzynkiem :)) z mojego miasta i okolic wybrałyśmy się na otwarcie sklepu Sinsay, na które zostałyśmy zaproszone w charakterze gości specjalnych :) w końcu udało nam się spotkać, więc była okazja, aby na spokojnie porozmawiać i poekscytować się najnowszą kolekcją. To już drugi Sinsay w Szczecinie, do niego jest mi zdecydowanie bardziej po drodze. Przyznam, że wiele ubrań i dodatków zrobiło na mnie duże wrażenie. Świetne czapki, torebki, a także bardzo kolorowe i wiosenne ubrania- myślę, że każda młoda kobieta znajdzie tam coś dla siebie. Z pewnością wybiorę się tam w najbliższym czasie po raz drugi, ponieważ dziś były ogromne kolejki (zarówno do przymierzalni jak i kas), że nie starczyłoby mi cierpliwości... Upatrzyłam jednak kilka fajnych perełek :) DJ zadbał o odpowiednią muzykę i klimat, a sympatyczni prowadzący o pozytywny odbiór przez klientów. Organizowali też konkursy, w których można było wygrać koszulki z wybranym przez siebie wzorem- a my, blogerzy, bawiliśmy się w jurorów :) 
      Standardowo, jak to w Sinsay'u bywa, była także fotobudka, w której wszyscy zrobiliśmy sobie baaardzo dużo zdjęć. Mieliśmy przy tym niezły ubaw (te selfie teraz takie 'modne' :P). Bardzo się cieszę, że mogłam tam wczoraj być, jako jedna z pierwszych obejrzeć najnowszą, wiosenno- letnią kolekcję i znów spotkać się z fajnymi ludźmi :) więcej takich otwarć poproszę!


 

 Jak podoba Wam się ta fotorelacja? :)
Kilka zdjęć dodałam również na Instagram- obserwujcie aby być na bieżąco!:
@katsuumiaga

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

52 komentarze:

  1. Również byłam, fajna sprawa. Super wyglądałaś, bo przechodziłam koło Ciebie i chciałam się przywitać, ale byłaś z kimś zagadana, więc nie chciałam przeszkaszać :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Na pewno było fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy są w tym sklepie. :D
    Świetne fotki ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą markę, w każdej kolekcji można znaleźć coś dla siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ten sklep jest super :)
    Fajnie miałaś, że byłaś na otwarciu ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marka , lubię ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Sinsay! :) super fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, al mamy fajne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gość specjalny fiu fiu :)) Fajnie, że miło spędziłaś czas :*
    Buziaki, w wolnej chwili wpadnij do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, też byłam na otwarciu u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że bylo pozytywnie;)
    mam do Ciebie prośbę, mogłabyś poklikać mi w linki ?
    http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    byłabym bardzo wdzięczna ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak fajnie :) zazdroszcze spotkania

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam sinsay! wiele rzeczy trafia w mój gust :)
    widać, że się świetnie bawiliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Sinsay! Z reguły robię zakupy online, bo w okolicy nie ma sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. otwarcia Sinseya są super! <3 widać, że dobrze się bawiłaś <3 super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna relacja! Też dostałam zaproszenie, ale niestety w tym czasie musiałam wyjechać ;c
    a widzę, że było super

    OdpowiedzUsuń
  17. Super:) Lubię ten sklep ;D
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Sinsay!! :)
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Te zdjecia z budki są zajebiste! :) Tak budka stwoi cały czas w tych sklepach?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że jeszcze znajdzie się inna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, lubię bardzo ten sklep ":D
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. takie zdjęcia z automatu to moje marzenie <3 mam tylko 1 sztukę :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę udziału w takim wydarzeeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Często kupuję rzeczy w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę, bardzo zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam jeszcze w Sinsayu, ale wydaje mi się, że ja już jestem na niego trochę za stara.

    OdpowiedzUsuń
  27. Było genialnie, miło było Was poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze nie byłam w sinsayu ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. baaardzo mi się podobało :) świetna relacja i świetne zdjęcia Aguś! :):*

    www.steffanolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie:) ja ostatnio starałam się do pracy w sinsay w opolu ale nie wyszło:)

    pozdrawiam;)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wszyscy fajnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też z miłą chęcia bym zrobiła sobie fotki z Tobą :** śliczną spódniczkę miałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham ten sklep. Gdybym ja była tam zaproszona jak y to bym umarła :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że świetnie się bawiłyście :) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna fotorelacja! :) ja niestety nie mogłam być u mnie w Białymstoku na otwarciu :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten sklep:)
    Wpadnij kochana na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne rzeczy mają w tym sklepie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top