Flowery.

Hej! ;)
       Ledwo się obejrzałam, a tu za kilka dni miną trzy lata, odkąd zaczęłam prowadzić bloga! Jejku, jak ten czas szybko leci. W ciągu tego czasu zmieniło się w moim życiu tyle rzeczy. Czasami wracam do pierwszych wpisów, choć niejednokrotnie są to teksty, których dziś na pewno bym nie napisała :) jednak to część mnie i część historii bloga, nie miałabym sumienia, aby się ich "wyprzeć" :) sesja się skończyła, zatem mam więcej czasu dla bliskich mi osób. Wczorajszy wieczór spędziłam w towarzystwie moich przyjaciółek, jak zawsze były ploteczki, pograłyśmy też w karty i Sccrabble (<3). Ale wcześniej bez reszty wciągnęło mnie oglądanie jazdy figurowej na Olimpiadzie. To cudowny i mega efektowny sport, a stroje i muzyka zapierają dech. Zawsze marzyło mi się tak potrafić.

      Zdjęcia stylizacji z tego posta zrobiłam wczoraj i powiem szczerze, że zdjęcie kurtki w taką pogodę nie sprawiło mi żadnego problemu, ba- dzień był ciepły i bardzo pogodny. A że dla mnie połowa lutego to prawie odpowiednia pora, aby wyciągnąć wiosenne rzeczy, postanowiłam, że pojawi się zestaw w bardziej pasującym do pogody klimacie :)  kwieciste spodnie grają tu główną rolę, ich kolorystyka jest optymistyczna, podobnie, jak bluzki. Założyłam także szarą marynarkę, apaszkę oraz czarne sneakersy. Podoba Wam się taki zestaw? ;)


buty- TUTAJ
spodnie- TUTAJ
marynarka- TUTAJ
apaszka- no name
bluzka- no name


Udanego dniaaa :)
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

75 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja, taka wiosenna. :) Jak ja wracam do swoich pierwszych wpisów, mam ochotę kasować. :D Buziaki. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wiosenna stylizacja:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie sa przepiekne ;) ogolnie cala stylizacja bardzo przypadla mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw już nieco wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flap tal print is definitely one of my favorite prints and it can be combined on plenty of different ways! You look amazing dear, have a lovely day xx

    fashionvitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw cudny, a legginsy naprawdę wpadły mi w oko;)


    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. what a wonderful look. love your flower pants so much!
    suits you so well.
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. kwieciste spodnie nadają stylizacji nieprzeciętnego look'u - brawo ! pozdrawiam; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ! Powiało wiosną :) Chociaż może do tego stroju założyłabym inne buty... ale i tak jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z najlepszych twoich stylizacji ;) Świetne spodnie! :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się zmiana jaką przeszłaś przez ostatnie miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja trenuję jazdę figurową i muszę przyznać, ze to świetny sport :)
    uwielbiam takie spodnie, idealnie nadają się na nadchodzącą wiosnę. super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest już wiosna, więc śmiało można się rozbierać :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. łał świetnie wyglądasz ;) aż czuć wiosnę ;) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wiosennie! Bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/
    http://szeroko-szerzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam wrażenie, że trochę przytyłaś i od razu wyglądasz lepiej, tak promiennie :)
    a spodnie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie śliczne są te spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne spodnie. :)

    u mnie nowa notka, zapraszam:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja,uwielbiam kwiatki <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie suuper! Rzeczywiscie jest coraz cieplej i czuc wiosne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są rewelacyjne. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie ;) Zakochałam się w spodniach, idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz mega śliczne te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana pięknie wyglądasz! Spodnie przywołują wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już 3 lata?? Wow :O
    Gratulacje i oby tych lat było jeszcze więcej :)
    Śliczne spodnie *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kwiaty to tymczasowy must have :)) piękne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ty ślicznie wyglądasz *,* , wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieziemska stylizacja. :)
    Uwielbiam kwiatowe motywy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czuć wiosnę! spodnie i buty przebiły wszystko, idealnie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie buty mogły być w bardziej lżejszym kolorze ale ogólnie to mi się bardzo podoba!
    Świetne światło na zdjęciach!
    U mnie w marcu minie 4 lata! Jestem dumna z tego co osiągnęłam nawet jeśli to nie wiele;) Zmieniałam po przez bloga podejście do mody i zakupów!

    Ja pamiętam, że z Tobą byłam od początku:) Nawet jak teraz patrzę to Cię do czegoś tam nominowałam:)

    pozdrawiam:)
    Zapraszam na nowy post!!!
    http://glammadz.blogspot.com/2014/02/w-domowym-zaciszu.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Na zdjęciach twoja stylizacja wygląda świetnie, a na żywo na pewno jeszcze lepiej. Kolory bardzo dobrze dopasowane. ;)
    Zapraszam do mnie: http://marysia-colorfulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzy lata to szmat czasu, życzę Ci oby i następne lata były tak owocne jak te poprzednie! :)
    Stylizacja bardzo wesoła, przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam kwieciste elementy na ubraniach :) zapraszam do siebie na rozdanie, do zdobycia kawior na pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:*
    http://fashionalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. kwiaty nie w moim stylu, ale na Tobie cała stylizacja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już gołe nóżki? Szybko

    OdpowiedzUsuń
  38. A na śląsku śnieg sypie, spodnie genialne:-))

    OdpowiedzUsuń
  39. Przypatne informacje:)
    Ciekawy blog,widac ze sie starasz! :))
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Xnataliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam floral zimą!

    pozdrawiam, Ola:* z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja, bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też tak czasem wracam i patrze co pisałam wcześniej i na prawdę dziwie się że coś takiego potrafiłam opublikować ;D Bardzo fajne spodnie, lubie takie wesołe rzeczy ;D I widzę że tak samo jak ja technologia żywności hehe ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie :) uwielbiam motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja sama ostatnio zaczelam prowadzic bloga , dopiero sie ucze ale sprawia mi to swietna zabawe i przejmnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie gwiazdeczko,spodnie są cudowne <3:*

    OdpowiedzUsuń
  46. z posta na post, coraz bardziej piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak wiosennie! :)
    I tak potwornie Ci zazdroszczę tego obiektywu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjęcia i wyglad.
    Kocham te spodnie ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie wyglądasz:) U mnie też ostatnio pogoda jest wiosenna więc pomału też zacznę wyciągać odpowiednie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ogólnie spoko zestaw tylko buty za ciężkie :-/
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. superowe spodnie!
    od razu wiosenniej i cieplej mi się zrobiło! <3 uwielbiam takie stylizacje :D

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. ślicznie wyglądasz tak promiennie:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jutro trzy latka Twojego bloga, a ja już dzisiaj życzę kolejnych trzech razy trzy do potęgi trzeciej ;) Wiele pomysłów, stylizacji i pomyślności w dalszym blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję, i życzę dalszych sukcesów bo naprawdę je już osiągasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I take pleasure in, cause I discovered just what I used to be taking a look for.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a great day. Bye

    Feel free to surf to my blog post :: Towing Software

    OdpowiedzUsuń
  56. What i do not realize is inn reality how you're not actually a lot more
    smartly-preferred than you may be now. You're so intelligent.

    You already know therefore considerably onn the subject of this
    topic, produced mee personally consider it from a lot of varied angles.
    Its like men and women don't seem to be involved unless it's
    one thing to do with Girl gaga! Your own stuffs nice.
    Always care foor it up!

    My blog post: telecharger minecraft

    OdpowiedzUsuń
  57. I ҡnow tɦis web site ցives quality based posts andd additional
    іnformation, is thеre anyy other site whch pгovides sսch stuff іn quality?


    Μy web page: breast actives review

    OdpowiedzUsuń
  58. I have been browsing online more than 3 hours lately, yet I never found any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty price sufficient for me. In my opinion, if
    all website owners and bloggers made just right content
    material as you did, the internet will probably be much more helpful
    than ever before.

    Look at my website: clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  59. Ԍreat website ƴou have here but I ԝas curious aboսt if yоu kneա of any
    community fforums tҺat cover tɦe same topics discussed ɦere?
    I'd really like tօ be a part of community ԝheгe I caո get
    opinions fгom օther knowledgeable people tɦat share thee same intеrest.
    ӏf уoս haνe any recommendations, pleasse lеt mе know.
    Ӎɑny tɦanks!

    Feel free tօ surf to mmy blog ... xbox live gratuit

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top