Burgundy and black.

Hej :)
          Uwielbiam takie słoneczne dni, jakimi ostatnio częstuje nas Zima (aczkolwiek wolałabym, aby ustąpiła miejsca Wiośnie, która da, poza słońcem, jeszcze wyższe temperatury :)). I chociaż dziś niebo znowu zakryły chmury (oby nie padało!), to wczoraj grzechem było nie wyjść z domu. Rano koleżanka wyciągnęła mnie na zakupy. Po południu poszłam z drugą na spacer- a że jakiś czas się nie widziałyśmy, miałyśmy o czym pogadać. Fajnie spędziłam czas. Wczoraj dostałam wyniki z dwóch ostatnich egzaminów. 4,5 i 5- zwłaszcza tej ostatniej 5 się nie spodziewałam, ale chyba opłaciło się poświęcić kilka godzin snu i wstać wcześnie rano przypomnieć sobie najważniejsze zagadnienia :)

          Spódniczkę z tego zestawu widzieliście już kilka razy, ale bardzo ją lubię, dlatego mogę Was nią katować. Chyba nie będziecie mieli mi tego za złe? ;) tym razem postawiłam na kolor bordowy oraz ponadczasową czerń. Uważam, że to połączenie kolorów sprawdza się i na co dzień i na poważniejsze okazje, na przykład egzamin. Jeśli chodzi o mnie, nie jestem zwolenniczką typowo galowego stroju, lubię coś sobie zawsze do tego "pokombinować". A co powiecie o opasce? Moim zdaniem jest przeurocza, sprawdzi się na zimny, ale słoneczny dzień- kiedy nie chcemy odstraszać pogody czapką :)


                                                               buty- TUTAJ
spódniczka- TUTAJ
bluzka- no name
marynarka- TUTAJ
opaska- TUTAJ
naszyjnik- TUTAJ


Na dziś już mam trochę planów, siedzenie plackiem w domu to nie jest najlepsze rozwiązanie na wolne dwa tygodnie :)

 Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

57 komentarze:

  1. super stylizacja. bardzo boskie ciuchy <3

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, wyglądasz w niej jak dziewczynka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw i piękna spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne połączenie kolorów! Opaska słodka :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ty to masz gust dziewczyno!! ekstra spodnica!; *

    www.ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz
    Cudowna jest ta spódniczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja, nawet nie wiedziałam że opaska może wyglądać tak dobrze na włosach!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja, świetna spódnica:) właśnie szukam takiej tylko czarnej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No matter if some one searches for his necessary thing, so he/she desires to be available that in detail, therefore that thing
    is maintained over here.

    my website :: michael kors mens watches macy

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądałaś! :))) ekstra kolorki ogólnie :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look ;)
    Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Miranda Cosgrove! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się opaska, z miłą chęcią sobie taką zakupię. Sprawdzi się i do włosów rozpuszczonych i do kitki :) A spódniczka to po prostu wymiata :) jest cudowna i orginalna jeśli chodzi o kolor :)
    Pozdrawiam kochana, kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka i marynarka są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz ;) a burgund bardzo modny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba! Swietna spódniczka a i kurteczką bym nie pogardziła.
    I gratuluję tak dobrze zaliczonej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mi się podoba stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna stylizacja. Marynarka piękna :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. połączenie kurtki i spódniczki idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestes ladna a zawsze masz tak rozwalone wlosy, szkoda trochę, a ubrania konkretne spodniczka b.ladna

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje włosy są tak jak by ciemniejsze. Farbowałaś je?

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka jest piękna ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja :)) Na zdjęciach czuć już wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam takie słoneczne dni *__*
    Ślicznie wyglądasz, super spódnica :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Marynarka i spódniczka są cudowne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje zadanych egzaminów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)
    ps. gratuluje zdanych egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz lepsze stylizacje :) Spódniczka jest przepiękna! Powinnaś częściej w takich chodzić, bo masz do tego świetne nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny look :) mi sie bardzo podoba ;) zparaszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wygladasz , spódniczka wymiata :)

    Zapraszam , poklikasz w linki ? To ważne
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  33. swietne buty i naszyjnik!

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie się powtórzę, ale jesteś wręcz stworzona do spódniczek i rajstop. Na tych zdjęciach wyglądasz pięknie. Coraz ciekawiej się tu robi u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna spódniczka :) pięknie wygladasz kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny zestaw :) szukam takiej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia i śliczna ta spódniczka :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. marynarka ma świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze pomysłowo :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ta spodniczka jest nieziemska ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Na początku gratuluję zdanych egzaminów i świetnych ocen! :*
    Ja właśnie wczoraj pisałam słowa wsparcia dla studentów i jednocześnie sama jednak niezmiernie się ciesze, że czasy studiowania (a właściwie tego co w nich najgorsze czyli egzaminów właśnie) mam już za sobą :)
    Stylizacja świetna, szczególnie kurteczka.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogólnie nie do końca mój styl, ale spódniczka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie połączenie kolorów! Żakiecik jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Idealna stylizacja!
    Ślicznie wyglądasz!
    Piękna marynarka :)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna kolorystyka :)
    cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie ze sobą wszystko połączyłaś!
    Gratuluję tak ładnie zaliczonej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow Aga nie poznalam cie w takiej stylizacji wygladasz nieziemsko!!! baaardzo pozytywny look;]

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeej ta spódniczka jest genialna !

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top