Prostownica do włosów Babyliss.

Hej :)

        Dzisiejszy post będzie nieco inny, niż ostatnie. Dam Wam trochę odpocząć od mojej osoby, bo pewnie macie dość ciągłego oglądania zdjęć jakiejś tam dziewuchy i tego, co i kiedy na siebie założyła :) co prawda szafa stanowi przeważającą większość treści mojego bloga, ale lubię co jakiś czas wprowadzać co nieco o pielęgnacji czy kosmetykach. Już od dłuższego czasu przymierzałam się do kupna nowej prostownicy do włosów. Zazwyczaj korzystałam z modelu za... max. 30 zł z supermarketu, która skutecznie paliła, wyrywała, niszczyła i znęcała się nad moimi włosami. Mimo, że lubię siebie w wyprostowanych, to ograniczałam jej użycie. Przegladając blogi i opinie na forach w internecie, zdecydowałam się na zakup prostownicy marki Babyliss Sublim Touch ST230. Posiada ona także możliwość robienia fal, ale nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować. Co do samego prostowania- po raz pierwszy w życiu nie czułam, że coś mi tam wyrywa włosy. Były mega gładkie i proste przez cały dzień, beż użycia żadnych specyfików. Kosztowała prawie 110 zł (przez internet) i na pewno nie były to pieniądze wyrzucone w błoto. Ot, fajny prezent na Walentynki sobie zrobiłam, chociaż ich nie obchodzę... :) 



           Czy ktoś z Was używał tej prostownicy bądź innej z Babyliss? Ja jestem pod dużym wrażeniem, mam nadzieję, że przy odpowiedniej pielęgnacji moje włosy nie będą przeżywały tychże katuszy, co do tej pory. Polećcie mi jakieś fajne kosmetyki. Jak na razie używam od kilku dni przed myciem nafty kosmetycznej z olejkiem rycynowym Anna (produkt dostępny TUTAJ). Może włoski trochę ozdrowieją :) 
Post nie jest sponsorowany, w razie wątpliwości :)

Zapraszam Was także do obserwacji mojego profilu na INSTAGRAMIE @katsuumiaga a także polubienia na FB TUTAJ :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

51 komentarze:

  1. Marzy mi się prostownica z funkcją kręcenia :P Mimo, że mam lokówkę o dużej średnicy to taki gadzet też chętnie bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie Ci się z niej dobrze korzystało.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś namiętnie prostowałam włosy jakimiś prostownicami z marketów ; DD ale od dobrych kilku lat odstawiłam prostownicę w kąt, wolę moję naturalne włosy ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Great time, I need to buy one too :))

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedys prostownice z babylise ;) była bardzo dobra i miałam ją dość długo :) ta wygląda fajnie :) zapraszam do mnie;_)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ta prostownica wygląda, aczkolwiek ja raczej nie używam :)
    No i nie przesadzaj, nikt nie ma dość oglądania Twoich stylizacji :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja postanowiłam odstawić prostownice, już nie prostuję włosów 5 rok :)! chyba, że sporadycznie jakieś wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem te za 30 zł są fajne:) Miałam takie dwie, które naprawdę były fajne, nie paliły włosów, prostowały długotrwale i służyły mi bardzo długo. Niestety jedna się popsuła, a druga już tak nie grzeje jak trzeba. Ostatnio kupiłam w biedronce po taniości i nie jestem z niej zadowolona.

    Jak patrzę na tą co Ty zakupiłaś to myślę że bym ją bardzo polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ;) Gdybym nie kupila ostatnio swojej pewnie skusilabym sie na ta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja odstawiłam prostownice na rzecz sprayu do prostowania włosów z mariona. Początkowo łączyłam go z prostownicą, ale teraz gdy mam krótkie włosy już nie muszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na fajną ;)

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ograniczam prostownicę, właściwie to stosuję ją tylko raz na jakiś czas i to jeszcze też nie na całe włosy, ale na przód , by ładnie wywinąć :) Fajnie, że nowy nabytek się u Ciebie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy to typowe uparciuchy - ani je wyprostować ani zakręcić ;/
    Dlatego prostownicy używam żadko bo i tak na moich kłączkach efektów brak ;)
    Prostownica super - dużo o niej czytałam i gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też o niej słyszałam, ale ja zdecydowałam się na prostownice Remington, też o niej niedługo napisze na blogu, wiec zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazwyczaj prostuję tylko grzywkę, gdyż moje włosy nie są proste, ale i nie kręcone. Coś pomiędzy.
    Czasem zdarza mi się także wyprostowac całe włosy, ale po potraktowaniu prostownicą nakładam olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to fajny prezencik sobie sprawiłaś (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się nad kuponem prostownicy, ale ze względu na moje już strasznie rozdwojone końcówki, stwierdziłam, ze sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być dobrym produktem, może sobie kupię taką, bo moja nie jest jakaś najlepsza :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam taką prostownicę z funkcję kręcenia i ciągle miałam poparzoną szyję :P Wyglądało to jak malinki :P Szybko się jej pozbyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja prostuję włosy od święta ale jak już to porządną prostownicą a i najwazniejsze to kosmetyk, który zapobiega zniszczeniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam z Remingtona swoją, już chyba 7 rok... niezniszczalna :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz rzadko używam prostownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam prostownicę z Remingtona i ją bardzo lubię ;)
    mam nadzieję, że Twoja sprawdzi się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja raczej nie używam prostownicy. moja mama ma lokówko-suszarkę z tej firmy. :)
    zapraszam do mnie:
    http://julia-juuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ej ej! co za pisanie że mamy dość "jakiejś tam dziewuchy"? nie mów tak-kto by miał dość to by nie wchodził wcale i nie obserwował :*
    co do Babyliss....nie miałam,ale słyszałam że mają świetne produkty-ja sama kiedyś miałam ochotę ale na falownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też muszę sobie kupić jakąś nową dobrą prostownicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna na walentynki, taka różowa. :)

    Ja mam nadal jakąś tanią prostownicę, która niszczy moje kłaki, ale nie przeszkadza mi to, bo używam jej "raz na rok" :)
    Ale, jeżeli będę nabywać nową, to nad tą, którą zaprezentowałaś poważnie się zastanowię. :)

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  28. Od kiedy dwa lata temu zepsuła mi się moja prostownica, postanowiłam przestać prostować włosy także nie zamierzam do tego wracać;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Prostownica ważna rzecz :D Strasznie podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga i jakość zdjęć!
    Wspaniałe posty i styl pisania! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam prostownicę Brauna i jestem zadowolona :)
    Ta wygląda bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Używałam tej prostownicy, jest niezła, ale znalazłam lepszy model.
    Tę chętnie sprzedam.
    Na pewno duży plus za dwufunkcyjność- prostuje i faluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra prostownica to podstawa!!! Ja mam philipsa za ponad 200 zł i to byłą bardzo dobra inwestycja!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna jest, choć ja porzuciłam używanie prostownicy. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Raczej nie prostuję włosów, ale twoja nowość wydaję się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie używam w ogóle prostownic z tego względu, że po 5 minutach i tak mam pokręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Babyliss ma calkiem fajne produkty do wlosow :) Ja prostownice mam z Wahl Cutek i jestem mega zadowolona juz prawie 10 lat! :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie zobaczyłabym włoski zaraz po wyprostowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja odstawiłam prostownicę kilka lat temu, teraz mam taką z biedronki, ale używam raz na rok max :D A do pielęgnacji włosów na pewno polecam olej kokosowy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam tej firmy prostownice już 8 lat i służy mi do dziś :) polecam kosmetyki profesjonalne z loreal do kupienia na allegro
    Fale robiłam fajne są w dotyku ale poza tym nie bardzo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam lokówkę Babyliss i też polecam. Wymiar to chyba 38mm więc robi delikatne fale ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam i używam od grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja jest o tyle fajna, że wygodnie można nią kręcić włosy :) Ja już mam drugą prostownicę Babyliss i jestem zadowolona, ale moim postanowieniem noworocznym jest ograniczyć używanie prostownicy. I tak raz na tydzień albo nawet rzadziej używam i widzę różnicę. Wcześniej uzywałam nawet codziennie (głupia ja :D)

    OdpowiedzUsuń
  43. mam z tej firmy Curling Wand, która kosztowała mnie 150 zł jakieś 4 lata temu i do tej pory śmiga jak szalona, nie pali włosów, wyglądają przepięknie.. dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
  44. There is a place in Franklin, Tennessee known as Dental Bliss, and
    this place is like no other dentist office you may have visited
    before. There is no accreditation or certification for cosmetic dentistry.
    The bleaching of the teeth improves the appearance of
    patient's smile.

    Have a look at my blog - liverpool emergency dentist (weebly.com)

    OdpowiedzUsuń
  45. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment
    is added I get several e-mails with the same comment.

    Is there any way you can remove people from that service? Bless you!

    OdpowiedzUsuń
  46. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers however this article is genuinely a pleasant post, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  47. Whyy people still use to read news papers when in this
    technological world all is accessible on net?

    OdpowiedzUsuń
  48. Thanks for any other excellent post.The place else could anybody get that type of
    information in such a erfect manner of writing? I've a presentation next week,
    and I am on the look for shch information.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top