Szczęśliwi czasu nie liczą? :)

Hej! ;)
         Pewnie część z Was już ma za sobą pierwszy, poświąteczny dzień w szkole. Mam nadzieję, że minął Wam on "bezboleśnie" i dotrwaliście do... długiego weekendu :) cieszę się, że dopiero we wtorek idę na uczelnię, a jeszcze bardziej, że w środę mamy zajęcia poniedziałkowe, a nie środowe- dzięki temu nie będę siedziała na uczelni do 19:30, uffff!
         Pogoda ostatnio nas rozpieszcza- jest naprawdę dużo słońca i temperatura na poziomie 7 - 8 stopni. Żyć nie umierać! A i podczas robienia zdjęć zestawów dużo łatwiej zdjąć kurtkę bez narażania się na mrooooozy, haha :D ale powiedzcie sami- mamy piękną wiosnę tej zimy. I oby tak dalej. Wczoraj słyszałam nawet, że gdzieś na lubelszczyźnie pojawiły się... truskawki! Czytałam także, że w moim mieście w Parku Letnim zakwitła wiśnia! I to już jestem w stanie sprawdzić sama, kiedy we wtorek wybiorę się do miasta, zrobię mały spacer z uczelni, bo mam tam niemalże rzut beretem ;) 

         Pozostając w temacie kończącego się świątecznego czasu- hmm, mówi się, że szczęśliwi czasu nie liczą. Coś w tym jest- chociażby będąc na wakacjach człowiek, wolny od obowiązków, może po prostu się... zapomnieć, nie myśli o niczym, co mogłoby mu zaburzyć błogi odpoczynek. Wakacje, ferie czy Święta jednak nie mogą trwać wiecznie. W końcu trzeba będzie wrócić do pracy, szkoły, na uczelnię, wcześnie wstawać, robić zakupy, biegać na autobus, pociąg- a czas jest naszym największym wrogiem. Spóźnianie tym bardziej, chyba, że lubimy mieć dodatkowe problemy i niepotrzebny stres. Zegarek (na rękę bądź ten w telefonie) jest nam wtedy niezbędny- a kiedy w parze z funkcją praktyczną idzie wyjątkowy design- mamy duet idealny :) takim krótkim wstępem chcę Was zaprosić do sklepu ZEGAROWNIA, w którym znajdziecie setki zegarków w różnorodnym, wyjątkowym stylu.





zegarki damskie

różowy zegarek

tanie zegarki markowe

         Pomyślałam, że pokażę Wam kilka najciekawszych według mnie modeli damskich zegarków. Pod poniższym linkiem znajdziecie ich wielokrotnie więcej. Sklep Zegarownia sprzedaje zegarki wielu znanych marek- między innymi Casio, Adriatica, Adidas, Calvin Klein, Diesel i Fossil. Oprócz różnorodności pod tym kątem, jest także ogromny wybór stylów. Niektóre idealnie nadają się do stylizacji eleganckich, inne- sportowych, od kolorów natomiast można dostać zawrotu głowy :) 

         Oczywiście oprócz damskich modeli znajdziecie tam także zegarki męskie, dziecięce i uniwersalne. Wszystkie równie efektowne :)


Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

59 komentarze:

  1. Pogoda ostatnio jest naprawdę rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zegarki, uwielbiam je oglądać - ale nie nosić ... nie zniosłabym obecności zegarka na nadgarstku, problem mam nawet z noszeniem bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna pogoda. Kocham zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaspana, ale dotarłam do długiego weekendu hah :D
    Super zegarki ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zegarki :) taak zdecydowanie mamy piękną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie muszę sobie kupić zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten beżowo różowy jest łądny ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się te zegarki ;) udane weekendu! :*

    http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam dziewczęce, ładne, błyszczące a zarazem delikatne zegarki :) ładnie wyglądają i są bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  10. No racja, czasami przyjemnie jest nie liczyć czasu, ale akurat zegarki to jeden z moich ulubionych gadżetów - mam ich chyba 8 :))

    OdpowiedzUsuń
  11. z takimi zegarkami na ręku to można liczyć czas co jakiś czas ;P przyjemnie by się na nie zerkało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już wczoraj byłam na praktykach i to 12 godzin, ciężko było ale dałam radę.
    tak, odnośnie tych truskawek to mówili to w naszej Panoramie Lubelskiej ; )
    odnośnie tego czasu - rzeczywiście tak jest.. w wakacje nie ważne czy jest poniedziałek, czy niedziela, bo i tak masz wolne i możesz cieszyć się błogim lenistwem ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zegarki! niestety w moim ulubionym rozsypały się wskazówki, nie wiem jakim cudem :( ale przynajmniej mam powód do kupienia nowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś żaden nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Zwłaszcza 2 i 3:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście szybko mi minęły te dwa dni :)
    świetne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze mam wolne - dzięki Bogu ;)
    Bardzo fajny ten sklep, który poleciłaś.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. też jeszcze mam na szczęście wolne ;)
    pozdrowionka
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zegarki ,ale żaden nie przypadł mi do gustu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio pogoda faktycznie jest świetna :D Tylko coś dzisiaj u mnie było szaro, ale cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja szukam zegarka z perełkami, aby wyglądał od razu tak delikatnie jak bransoletka :)

    Pozdrawiam,

    http://umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Odczuwam pewien pogodowy podstęp. Na chwilę obecną aura iście wiosenna, ciekawe co przed Nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, dawno mnie tu nie było ;-)
    Bardzo ciekawe zegarki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zegarki! ;)
    Ciekawe czy przybędzie zima. Oby nie szybko! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety w czwartek i piątek nie miałam już wolnego, ale szybko zleciało i znów przedłużony weekend:).
    Te zegarki są genialne ♥♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też słyszałam o tych truskawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo przygarnęłabym taki zegarek Lacoste jak na pierwszym zdjęciu, przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na szczęście na uczelnię wracam dopiero we wtorek. Lenistwo jest cudowne ale trzeba się jednak wziąć za siebie i wrócić do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam mniej więcej milion zegarków, a nie noszę nawet jednego... To bez znaczenia jak piękne przedstawiłaś w tym poście, żaden z nich niestety się dla mnie nie nadaje ;D A piękne to one są...

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się drugi i ostatni zegarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się zegarki. Zastanowię się, czy nie kupić sobie jakiegoś! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pogoda cudna. Możemy się wybrać na małą sesyjkę. Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zegarki,;) zajrzyj jeśli możesz http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ojeeeny jakie cudowne zegarki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy zegarek super :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zegarki ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zegarki ja ostatnio czaje się na jakiś srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U moich rodziców bez wypuścił pąki. Ale chyba niekoniecznie mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne zegarki, jednak wolę te elektornicze :))

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. całkiem ciekawe zegarki ;) niestety rzadko kiedy noszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne te zegarki! najbardziej podobają mi sie te z LACOSTE ♥
    pozdrawiam
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham zegarki,dodają elegancji ^^

    obserwuję :)
    zapraszam :)
    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    + mam pytanko,jak zrobić taką wtyczkę na fb z lajkami? nigdzie nie mogę trafic na to :c

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja polecam Timexy. Sama ma dwa i super się noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A jakie jest twoje zdanie o zegarkach drewnianych? Modne czy już trend malejący? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam wszystkie osoby zainteresowane tematem. Jeżeli szukacie oferty sprawdzonego sklepu internetowego z wyjątkowymi zegarkami, to na pewno będziecie zainteresowani ofertą na stronie https://zatokazegarkow.pl/zegarki-automatyczne . Ktoś z Was również z niej korzystał?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top