New Year!

Hej! 
        Witajcie w Nowym Roku! Sylwester za nami, za nami także caaaaały 2013 rok- mimo, że oceniam go pozytywnie, marzę o tym, aby obecny rok przyniósł mi (i Wam!) jak najwięcej optymizmu :) jeśli chodzi o sylwestrowy wieczór, spędziłam go tam, gdzie rok temu- w Podgrodziu. To mała miejscowość nad Zalewem Szczecińskim. Nasz skład był nieco inny, niż rok temu, ale i tak bawiłam się super! ;) cieszę się, że mam jeszcze kilka dni wolnego, bo mogę trochę odpocząć. Czas zrobić jakieś zakupy, może przejdę się też pobuszować po wyprzedażach. Widzieliście gdzieś fajne promocje? :) 

         Dzisiejszy zestaw robiłam jeszcze w 2013, także nie mogę powiedzieć, że jest on noworoczny :) niemniej pasuje na obecną porę- nieco się ochłodziło, także taka puchowa kurteczka jest wskazana. Z resztą bardzo ją lubię, ma coś w sobie. Tak, jak ostatnio, założyłam lity, jednak tym razem dobrałam dresowe spodnie i myślę, że to dość udane połączenie. A Wam jak się wydaje? ;) 

Outwear


spodnie- Romwe
buty- Avaro
kurtka- Udobuy
bluzka- Zara

jak wyprostować włosy?
red lips
polish fashion blogger
lity buty
jaka kurtka na zimę?
fashion blogger
inspiracje
photography
czerwone usta

Mam nadzieję, że zestaw Wam się podoba. 
A teraz idę zrobić coś "pożytecznego" :)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. Bardzo fajna kurteczka.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, dobrych ocen na studiach i oczywiście wielu pomysłów na nowe stylizacje :)
    Pozdrawiam, Hayami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a buty to już w ogóle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyładniałaś :)
    Spodnie świetne, ale wg mnie nie do litów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie był by jeszcze lepsze gdyby na dole były by bardziej zwężone :) Lubię takie :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam się ! Kochana wyglądasz przepięknie! :) Muszę powiedzieć, że jak dla mnie to jedna z Twoich najlepszych stylizacji, świetnie pasuje do Twojej figury! A spodni totalnie zazdroszczę:) i te czerwone usta mm;)) Buźka !:) wszystkiego co najlepsze w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw :) Ja też mam jeszcze kilka dni wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz chudzinko ! :D
    Dużo sukcesów w 2014 :*

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że 2014 będzie o wiele, wiele lepszy niż 2014 ;)
    Bardzo ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie to połączyłaś-niby spodnie dresowe, zwykły top, ale przełamanie tego looku świetnym naszyjnikiem i czerwonymi ustami wyszło Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtałka wydaję się być bardzo ciepła:)
    szczęścia w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  12. podpisuję się pod pierwszym zdaniem! :)
    jeśli chodzi o zestaw- dla mnie genialnie połączyłaś te spodnie z resztą! poza tym czerwone usta bardzo Ci pasują! : )

    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne masz usta.

    Ps. Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow świetnie wyglądasz ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaką Ty masz cudowną kurtkę! ;;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska kurtka ♥

    | niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie, modnie i wygodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś chodziłam sobie po sklepach i jest duuużo przecen, ale jak zwykle kiedy spodziewam się trochę więcej kasy nic nie widzę fajnego :P a zanim dostanę to już wszystko się wyprzeda :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Też marzę o tym aby ten 20114 rok przyniósł duużo optymizmu i szczęścia :)
    Super wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. TAK TAK TAK! Jak miło, że przywitałaś nas w Nowym Roku tak dobrym zestawem! <3 Podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zawsze piękne zdjęcia!:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że się podoba! Spodnie są świetne i to połączenie z litami<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zaciekawiła mnie kurtka :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Usta świetne, buty też i te spodnie. Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw świetny i pasuję do Ciebie czerwona pomadka :).

    OdpowiedzUsuń
  26. slicznie ;D pewnie że się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa mieszanka stylów! wyszło bardzo fajnie:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie! Luźno i elegancko zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę też się zaopatrzyć w jakieś fajne spodnie dresowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój makijaż jest wspaniały. I widzę, że jakość zdjęć też się poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te spodnie są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne spodnie i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie . : )
    Szczęśliwego Nowego Roku! :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe połączenia, daję całkiem fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak dla mnie jeden z lepszych Twoich zestawów! :) prezentujesz się świetnie
    częściej używaj takiej szminki - bardzo dobrze Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe połączenie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kurtka i spodnie! :)

    pozdrawiam, www.cynt-k.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo mi się podoba zestawik ;-)
    Też liczę na dużo optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi jakoś nie leży takie połączenie, świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczęśliwego nowego roku :)
    Ślicznie Ci w tych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zestaw, bardzo podobają mi się takie dresowe spodnie z tymi butami wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zawsze pięknie :) Śliczne buciki, a kurteczka też niczego sobie :*

    Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super zdjecia i super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    masz rewelacyjne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja :)
    Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudownie wyglądasz ! piekna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne lity :) ale czy na dłuższą metę byłyby wygodne..

    OdpowiedzUsuń
  48. Według mnie nie pasują takie spodnie do takich butów.
    Ślicznie wyszłaś!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Ciekawe promocje są w Stradivariusie, Bershce oraz Pul&Bear ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. kurtka świetna! i dużo ładniejsze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie skomponowałaś stylizację. Naprawdę w dobrym guście dobrałaś każdy detal, dresy jak najbardziej tutaj pasują, kurtka bardzo mi się podoba. Każdy element stworzył spójną, interesującą całość! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  52. Lity cudo, uwielbiam te buciska! <3 świetne przełamanie ich spodniami dresowymi :) A jeśli chodzi o wyprzedaże, to w Stradivariusie, Bershce i Mohito już wyłowiłam kilka perełek, także leć czym prędzej i pochwal się koniecznie łupami :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hey there, You've done an excellent job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends.
    I am sure they'll be benefited from this site.

    Feel free to surf to my web-site ... cod ghosts wallhack - http://callofdutyghostshacks.webs.com,

    OdpowiedzUsuń
  54. właśnie takiej kurteczki szukam! :)jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nooo, podoba mi się! I to bardzo! :)) Mogłyby być tylko spodnie włożone w buty bo według mnie troszkę dziwnie to wygląda ale...ważne żeby Tobie się podobało i żebyś dobrze się w tym zestawie czuła! ;))
    P.S. Napisałam do Ciebie maila, mam nadzieję że odpiszesz. ;)) Pozdrawiam serdecznie! :**

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie spodnie! Bardzo ładnie Ci z taką czerwoną szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kats jak zwykle najlepsza! :* świetnie buty ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Mnie jakoś trudno dopasować sobie spodnie dresowe, mam wrażenie, że w każdych wyglądam beznadziejnie. Ty w swoich prezentujesz się naprawdę bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hello there! Quick question that's completely
    off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My blog looks weird when viewing from my iphone4.
    I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this issue.
    If you have any recommendations, please share. Thank you!


    my website ... how to train an aggressive dog

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top