Patterned jacket.

Hej! :)
         Dziś przedostatni dzień 2013 roku. Dla mnie był on pełen i sukcesów i (po części) porażek. Z tych ostatnich na szczęście wyciągnęłam odpowiednie wnioski i do tej pory jestem dumna z tego, że udało mi się "przeistoczyć" je w pozytywy. Zyskałam mnóstwo optymizmu dzięki temu, że mam przy sobie bliskich- przyjaciół, rodzinę, od której zawsze otrzymam wsparcie. Ostatnie dni w ogóle są dla mnie mega zaskakujące. Bardzo pozytywnie :) 
Wczoraj obejrzałam też skoki- rozpoczął się Turniej Czterech Skoczni, a później wyciągnęłam kumpelę na przednoworocznego szampana :)
Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla nas wszystkich jeszcze lepszy, niż mijający. To, co chcemy zostawić, zostawmy za sobą- bo jedne rzeczy się kończą, a inne zaczynają :) chciałabym (i dla siebie i dla Was), aby 2014 był pełen optymizmu, sukcesów, ale i wyzwań, które będą kształtować nasze charaktery :) 

       No ale, ostatni grudnia dopiero jutro, także dziś jeszcze czas na stylizację, a większe życzenia będą jutro. Tym razem postawiłam na odcienie czerwieni i bordo. Najbardziej spodobała mi się marynarka- ze względu na wzory oraz klimat, jaki wprowadza. A że lubię wzory, to dodałam również panterkową apaszkę, aby nie było monotonnie. Spodnie w odcieniach beżu- podobają mi się, są mega mega ciepłe, wyłożone czymś przypominającym polar, ale nieco mniej "puchowym" :) chociażby ze względu na te spodnie chciałabym chociaż na jeden dzień mieć prawdziwą, śnieżną zimę (i żeby ten śnieg cudownie wyparował, a nie topił się przez kilka następnych dni :D). Lity też baaardzo lubię, z butów na obcasie są moimi ulubionymi- możecie wierzyć lub nie, idealnie nadają się do biegania na autobus, bo ta wysokość nie jest w ogóle odczuwalna :) 

pannterka nadal modna


bluzka- Romwe
marynarka- Romwe
spodnie- Romwe
buty- Shoes in the city
apaszka- Zara

red lips
nowy rok
niebieskie oczy
wzorzyste tkaniny

 Mam nadzieję, że Wasze plany na Sylwestra prezentują się bardzo ciekawie, pamiętajcie, mówi się, że jaki Nowy Rok, taki cały rok! :) 

Buziaki,
Kats.
____________________________

Pierwsza wielka wyprzedaż w 2014 w Romwe!
Obniżki do 70%
A już niedługo nowości na wiosnę ;) 
 12/31/2013 - 1/6/2014

CONVERSATION

60 komentarze:

  1. Marynarka jest wspaniała! :) No i przede wszystkim kochanie nieziemsko wyglądasz w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także mijający rok przyniósł sporo sukcesów :) zdobyłam wyższe wykształcenie, rozwijam bloga :) wszystko idzie po mojej myśli, mam nadzieję, że tak zostanie ;P
    Co do Twojej stylizacji - kurtka bardzo mi się podoba! Fajnie ją połączyłaś z resztą stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) jak zawsze kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, super stylizacja :D
    Skoro ten rok był udany, to zyczę by 2014 był jeszcze lepszy! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To cieszę się, że rok 2012 dla Ciebie był udany, ale mimo to życzę, aby nadchodzący 2014 był jeszcze lepszy :*
    Świetnie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, pasuje do ciebie ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wygladasz.:-D
    Czy twoj kierunek studiow jest trudny?
    Duzo jest tam chemii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudny, chemii jest sporo, ale wszystko się da ogarnąć jak się chce ;)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja <3 Ja też mam nadzieję, że nowy rok będzie lepszy niż ten obecny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! podoba Mi się:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowna bluza!! I spodnie bosko leżą ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe mogę się nadziwić, że te kilka kg różnicy zrobiło taki efekt. Wszystko od razu inaczej leży. SUPER.
    Żakiet jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko super :) tylko apaszki bym nie założyła, bo nie lubię panterki ;P
    szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! Udanego Sylwestra i spełnienia marzeń w Nowym Roku! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw kochana:)Marynarka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ci ślicznie w takim kolorze ust!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, no jasne, chciałabym zobaczyć jak biegniesz w tych butach na autobus ;)) Spodnie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna marynarka a najbardziej mi się podoba zestawienia kolorów Twojego outfitu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great style! And I really love your header!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja, szczesliwego nowego roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia:) ładna jesteś *_* ! fajnie tu . Udanego sylwestra <3
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do siebie - http://daria--bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twojego bloga ! wyglądasz fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! :):)
    Bardzo mi się podoba Twoja bluza :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! :):)

    Bardzo chciałabym prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. osobiście wywaliłabym tę apaszkę,ale poza tym cała reszta super :) ślicznie wyglądasz drobinko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz. To chyba najlepsza stylizacja u Ciebie tego roku :) Nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz super! A kolor na ustach dodaje stylizacji pazura <3 Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne spodnie :) życzę szczęsliwego nowego roku i szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  29. ta marynarka jest idealna! pożycz :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jak ślicznie! Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna marynarka, cała stylizacja bardzo ładna :)

    http://pomiedzy-dwoma-swiatami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam lity! Ogółem ciekawy look. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie, ładnie Ci w takim makijażu, zestaw naprawdę fajny! Szczęśliwego 2014!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne połączenie, w dodatku z moimi ulubionymi litami!
    Co do 2014 roku, to mam nadzieję, że będzie on dla Ciebie najlepszym rokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  36. czerwone usta bardzooo ci pasują!!!

    byłabym naprawdę bardzo wdzięczna jakbyś kliknęła w banner sheinside.com na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz świetnie :****
    jejku o takich spodniach MARZĘ!!!! serioooo!

    OdpowiedzUsuń
  38. I am thankful that I found this website , precisely the right info that I was searching for! . What do you think about this here
    Jeux de beauté

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak do tej pory wszystko okey, narzekam tylko na ilość nauki, ale to przecież normalne. Niektórzy wykładowcy są tak zafascynowani swoimi przedmiotami, że wybiegają poza temat i dopiero po czasie zauważają nasze miny mówiące 'ale o czym Pan mówi? co to jest?', niekiedy jednak można wyłapać ciekawe rzeczy :) Trzy zjazdy i sesja - od początku stycznia jest to ten czas, kiedy trzeba się wziąć w garść u kuć nocami :c Ale damy radę! :)
    A jak Tobie idzie? :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top