Black and grey.

Hej! ;)
      Jak zawsze sprawdza się zasada że wszystko, co dobre, szybko się kończy, a wolne świąteczne chyba najszybciej- staaaara zasada i (niestety) co rok nie zawodzi. Ehh. Tym razem mimo, że były to aż 2 tygodnie, minęły chyba jeszcze szybciej niż dotychczas. Rozleniwiłam się, jak każdy :) dziś mamy ostatni dzień wolnego, ale w większej części przeznaczę go na załatwianie spraw- niedługo jadę na miasto zawieźć płaszcz na aukcję (więcej szczegółów na dniach!), później idę na korepetycje z fizyki. Za to wieczorem umówiłam się z koleżanką na łyżwy. Aż 3 lata nie jeździłam, więc okaże się, w jakiej jestem "łyżwiarskiej" formie ;) wczoraj, wraz z przyjaciółkami raz jeszcze powitałyśmy Nowy Rok- Sylwestra spędzałyśmy osobno, także teraz wszystko nadrobiłyśmy, było genialnie :)


      Nawiązując do Sylwestra- dziś mam dla Was stylizację z sukienką właśnie z tego dnia. Zestawiłam ją jednak nieco inaczej, niż na imprezie i myślę, że w takim wydaniu również prezentuje się ciekawie. Sylwestrową stylówkę pokazywałam Wam TUTAJ. I w zasadzie sukienka nadal gra główną rolę, tym razem zamiast koturn ubrałam jednak płaskie workery, dodałam także szarą marynarkę, która nadaje zestawowi ciekawy klimat. Podoba Wam się? 

Sukienka na karnawał


buty- Salon_Anka
marynarka- Romwe 
sukienka- Shoplaperla (PODOBNE- TUTAJ)

Sukienka na dyskotekę
kobieco
Czerwona sukienka
Tanie sukienki
sukienka koktajlowa
czarne ubrania
eleganckie sukienki

W fotografa tym razem bawił się tata :)
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają, chociaż niektóre zostały wykonane pod słońce, dlatego są dość ciemne... Ale chyba sukienkę widać :) a to że jest słońce- tylko się cieszyć!

Buziaki,
Kats.

   Instagram

_______________________________

Przy okazji, na karnawałowy i studniówkowy czas
wyprzedaż sukienek na Romwe! Świetne także na Walentynki :)
Darmowa wysyłka na całym świecie :) SUKIENKI TUTAJ
Zapraszam również tutaj- promocje do 70% PROMOCJE :)




CONVERSATION

66 komentarze:

  1. genialny, sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety racja. Wszystko co dobre szybko się kończy. Ale cóż..
    Pięknie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja - mój klimat :)
    Ja też się rozleniwiłam przez te święta i sylwestra :( A teraz muszę w końcu wziąć się do do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska ta sukienka i makijaż :)

    zapraszam:
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, marynarka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wszystko połączyłaś:) Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Bardzo śliczne buty :) . Masz rację, że przez te dwa tygodnie każdy się rozleniwił. Czasem z nudów nic mi się nie chciało i byłam bardzo leniwa, ale już jutro koniec wolnego ( niestety) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie lubie lubie :D sukienka sliczna :) fotograf dobrze sie spisal :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sliczniee ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja:)
    Ładne zdjęćia :)
    zapraszam:amazing-life-girl.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestawik- lubię tego typu marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty strasznie wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna sukienka ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o właśnie miałam pisać, że tato takie ładne fotki cykał :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądałaś <3 jak ja się rozleniwiłam przez te święta i tą długą przerwę świateczną :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również nie wyobrażam sobie powrotu na uczelnie po tak długim wolnym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie to dobrałaś :))
    moja forma łyżwiarska jest na wysokim poziomie, mimo że trenuję dopiero pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i kolejny bardzo dobrze dopasowany zestaw, korzystny dla Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawasze wygladasz pieknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym wydaniu tez wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty jak zawsze sliczna!! wspaniałe buty i jaka pogoda za oknem!
    super

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem i nie ukrywam że czerpie wiele inspiracji i motywacji od ciebie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ehh, to lenistwo - skąd ja to znam.. ciężko wrócić do rzeczywistości : DD
    ze stylizacji podobają mi się najbardziej buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie zestaw super! na co dzien i do pracy

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja genialna, bardzo mi się podoba - naprawdę ciekawe zestawienie.
    Jeżeli chodzi o wolne, to ja akurat miałam wolne przeplatane z pracą, ale to jeszcze bardziej wybiło mnie z rytmu i też bardzo się rozleniwiłam.. Cóż, od jutra już całkiem szara rzeczywistość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. taki strój i ja bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Narrrreszcie chodzisz w sukienkach. Utrzymaj ten trend jak najdłużej Kochana, masz piękną figurę

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, wyglądasz prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka, tata się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty piekne! Jak się patrz na te zdjecia to trudno uwierzyć ze mamy styczeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba udało Ci się troszkę przytyć? to już kolejna stylizacja w której wygladasz obłędnie, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne butki :) ps. buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie pogardziłabym!
    Naprawdę świetny look! Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale sie zmieniasz :)))))
    wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aga ja juz bardzo długo cie obserwuje <3 i widze różnice :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem ci że ciekawie to wszystko razem wygląda :)
    Podoba mi się ta sukienka gdzie ją kupiłaś ?
    pozdrawiam http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz. Trzymaj tak dalej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny Blog;*
    Zapraszam do mnie : http://bajkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie wygladasz :-) służą Ci dodatkowe kg, wygladasz teraz bardzo Kobieco :-) trzymaj tak linię ... Głupio pytać ..teraz przy 170 to chyba masz 50 kg ... Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam 160 cm wzrostu :) ważę troszkę mniej niż 50 kg, chociaż myślę, że do mojego wzrostu to optymalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutko kg wiec jesz na co masz smak:-) zazdrosze, ja musze się ograniczac... Wyglądasz wysoko - bardzo zazdroszcze, ja mam niecale 160 a wyglądam jak mala dziewczyna i dziękuję za odpowiedz:-) dobranoc:*

      Usuń
  42. Zestaw taki hmmm z pazurem! :D Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kasiu, powiedz jak udało Ci sie w tak krotókim czasie przytyć, az 7 kg? Też bym chciała, ale niestety przy wzroście 165 waże jedynie 42 kg;/ okropnie sie z tym czuje;/ poradzisz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko* ;)
      Hmm wiesz, trudno tak jednoznacznie odpowiedzieć. W zasadzie od 3 lat nie mogłam jeść zbyt kalorycznie, tłusto itp, bo miałam wycięty woreczek żółciowy i lekarz zalecił mi taką, a nie inną dietę. W wakacje stwierdziłam, że ocenię, jak mój układ trawienny będzie reagował na bardziej tłuste rzeczy i okazało się, że nie czuję żadnych dolegliwości. Zaczęłam jeść więcej białego pieczywa, drożdżówek (są zdrowsze niż pączki, ale także kaloryczne :D), na kanapki obowiązkowo żółty ser lub pleśniowy, jajko, sporo dodatków np. majonezu (nie miałam z tym akurat problemu bo go uwielbiam), słodyczy też sobie nie odmawiam, ale nie w przesadzonych ilościach. Hmm, poza tym lubię sobie tak po prostu podejść do butelki z syropem malinowym i wypić "kilka głębszych" z gwinta, bo bardzo lubię słodkie, także tutaj też lajt :) no i regularne jedzenie, klucz do zdrowego stylu życia (niezależnie czy chcemy schudnąć, przytyć czy utrzymać sylwetkę). Nie przejadam się, jem 4 posiłki dziennie, jedyne co to właśnie uzupełniam je nieco bardziej kalorycznie, niż kiedyś.
      Mam też mniej stresów, co w dużej mierze przykłada się do samopoczucia-. od stresu człowiek chudnie. Psychiczne nastawienie jest bardzo istotne. Nikt nie lubi czuć się przejedzony, ale na początku tak właśnie jest, bo rozpychamy brzuszek :D
      Co do ruchu- mam umiarkowany, chociaż troszkę mięśni tu i tam by się przydało :)

      Powodzenia! Trzymam kciuki :)

      Usuń
  44. Ułaa, bardzo ładnie i kobieco wyglądasz! Sukienka ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka jest przepiękna !;) Wspaniale wyglądasz ;)
    Z ogromną chęcią dodaje do obserwowanych ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz śliczną buźkę:) Buty odjazdowe

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania jest bielizna EWA BIEN

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Nwm czy twego bloga śledzą chłopaki. Ja stwierdzam że odwalasz kawał dobrej roboty trzymaj tak dalej blog jak dla mnie jest super

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top