Szczecińscy blogerzy razem dla WOŚP!

        SIEMA! :)
     Nadejście Nowego Roku, poza wielkimi sylwestrowymi imprezami i powrotem do szkoły/ na uczelnię po przerwie świątecznej kojarzy nam się jeszcze z kilkoma innymi wydarzeniami. Miesiąc styczeń jest miesiącem karnawału, Dnia Babci i Dziadka, miesiącem studniówek. W styczniu co rok odbywa się też Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który zawsze jest bardzo mocno nagłaśniany przez media (i bardzo dobrze!). Jednoczy też wszystkich ludzi, którzy chcą wspomóc potrzebujących i zadziałać razem w słusznej sprawie! :) Mam wrażenie, że z roku na rok jest coraz więcej dobrych pomysłów na to, aby WOŚP działała jeszcze prężniej i mogła pomóc jeszcze większej liczbie osób. Fundacja ta cieszy się największym zaufaniem społecznym spośród wszystkich organizacji pozarządowych w Polsce! Dziś sprzęt zakupiony przez Fundację WOŚP pracuje we wszystkich oddziałach szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu dzieci, stanowiąc podstawę nowoczesnego wyposażenia polskiej medycyny dziecięcej. W ciągu 21 lat zakupione zostało kilkadziesiąt tysięcy urządzeń.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy




       Blogerzy i blogerki ze Szczecina postanowili zjednoczyć siły i razem pomóc przy 22. edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pieniądze będą zbierane na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów. 
Każdy chętny bloger  mógł  przeznaczyć coś od siebie na aukcje WOŚP. Do akcji dołączają się również osoby prywatne oraz firmy nie związane na co dzień z blogosferą. Licytacje na Allegro już ruszyły i pojawiły się na profilu sztabu Make It Funky Production ;) 
         Na licytacjach do tej pory znalazły się książki, poradniki, plecak a także... PAKIET 4 NURKOWAŃ NA GRAN CANARII, jak na razie ceny wahają się od złotówki, także warto licytować! Oprócz tego znajdą się też przedmioty handmade, zdjęcia, ubrania i różnego rodzaju usługi od blogerów np. indywidualne konsultacje z obszaru social media. Aukcje dostępne są tutaj: 

         Jeśli zainteresowało Was coś, zapraszamy do licytacji! Chcieliśmy, aby to, co podarujemy na aukcje WOŚP kojarzyło się bezpośrednio z tematyką naszych blogów. Pomyślałam, że podaruję płaszcz z ROMWE, (aukcja pojawi się za jakiś czas), który pokazywałam Wam kiedyś w jednej ze stylizacji- i to był jeden jedyny raz, kiedy go założyłam (przyznaję bez bicia- ale nie chcę, abyście pomyśleli, że daję na aukcję znoszoną rzecz, płaszczyk jest jak nowy!). 
         Mam nadzieję, że płaszczyk (ale i inne przedmioty!) będą cieszyć się powodzeniem na aukcjach i że zostaną zlicytowane za kwoty, które pomogą dzieciom i dorosłym, dla których będą zbierane. CAŁY DOCHÓD PRZEZNACZONY ZOSTANIE W CAŁOŚCI NA ORKIESTRĘ! :)


aukcje WOŚP




                Przyłączycie się? :)

                Buziaki, Kats.

CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Bardzo ładnie z Twojej strony, ja też co roku wspieram WOŚP;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo :)
    super pomysl z aukcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku zbieram pieniążki na tą akcje :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie z Twojej strony, naprawdę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jutro także będę wstawiać kilka rzeczy jeśli mi się uda, jeśli nie- moja kuzynka pomoże mi w tym i podeśle mi linki do aukcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również biorę udział w tej akcji i pomagam zbierać pieniążki! W niedzelę zaczynam :))
    Zapraszam do mnie,obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę miły gest :) Ja w tym roku będę wolontariuszką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest jedna z najlepszych akcji. Tak jak wspomniałaś, łączy wszystkich w jednym dniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) tym bardziej, że nie raz mamy do czynienia z osobami, które widzą tylko czubek własnego nosa i robią wszystko, by tylko im było dobrze- nie raz używając do tego rozwiązań niemalże absurdalnych (odnoszę wrażenie, że fejsbuk jest dla niektórych jest wyrocznią :D) i pokazując w ten sposób swoją "wyższość" nad innymi (tak im się chyba wydaje).
      Może chociaż w tym jednym dniu sięgną nieco dalej zasięgiem wzroku, niż swój nosek... :P

      Usuń
  9. Uwielbiam pomagać potrzebującym dlatego też byłam kilka razy wolontariuszem WOŚP-u :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miło z twojej strony że oddajesz swój płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie postąpiłaś:) Blogosfera to takie miejsce w sieci które powinno się angażować, przynajmniej moim zdaniem. Cieszę się, że ktoś myśli podobnie;) A płaszcz jest nie-sa-mo-wi-ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O genialnie że się również dołączyłam uważam że takie akcje są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z takim zjednoczeniem się do pomocy, ja osobiście w moim mieście będę chodziła z puszką i na pewno będę uczestniczyła w koncercie charytatywnym w hali sportowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczytny cel. Takie wspólne cele łącza ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pochwalam to ze oddajesz coś w sumie bardzo konkretnego, ubranie wierzchnie które ktoś może nosic z radoscia, a nie głupi t-shirt czy jakąś mała głupotę jak bransolete z bazarku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też jest o tym głośno! Ważne, że są nadal ludzie, dla których pomoc dla innych jest czymś naturalnym a nie jakimś dziwactwem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank yyou for sharing youг info. ӏ reаlly appгeciate уour efforts and I ωill be waiting fоr your nеxt writfe uрs thanks once аgain.


    Also visit my blog post; cheap Electronic Cigarette Apollo brands 2011

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę miły gest. Rewelacyjny pomysł. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie akcje, w których można pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super akcja i miły gest z Twojej strony!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie ze bierzesz udział w takich akcjach!!! A plaszczyk na pewno zostanie zlicytowany za fajna sumke bo jest mega oryginalny i piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna akcja... ja mam w ogóle taką wdzięczność do WOŚP dlatego, że dzięki niej teraz tutaj jestem. Też wspomogę jakoś na Swój sposób:)


    Zapraszam na drugie moje rozdanie: http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale nie tylko ja biorę w tym udział, także inni szczecińscy blogerzy oraz sklepy :)

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top