Studded cap.

Hej!
       Sobota, sobota, w końcu! Wczorajsze "wykładowe" popołudnie trochę mnie wyczerpało- siedzenie przez 3 godziny w jednym miejscu (uwierzcie mi) potrafi zmęczyć. Dobrze, że miałam pod ręką mangę, którą pożyczyła mi ostatnio koleżanka, więc miałam czym się zająć :) byłam również złożyć deklarację na praktyki wakacyjne- wydaje mi się, że będzie całkiem fajnie- pani z działu kadry jest bardzo sympatyczna, może dlatego :) wróciłam ok 18:00 i pierwszą wiadomością, jaką otrzymałam od rodziców było to, że jeden z najlepszych skoczków narciarskich, Thomas Morgenstern, miał ciężki wypadek w czasie treningu. Ma zmiażdżone płuca i obrażenia czaszki... Byłam w szoku, kiedy się dowiedziałam. On zawsze miał pecha- pamiętam, kiedy na początku kariery miał podobny, groźny wypadek, teraz w grudniu też się nieźle poturbował... To okropne, że nieszczęście tak często łapie się tych, którzy odnoszą największy sukces. Chociaż ten sport jest bardzo... "kontuzjorodny". To jeden z moich ulubionych zawodników, mam nadzieję, że chłopak z tego wyjdzie! Trzymam kciuki! 

         Przygotowałam dziś zestaw w innym stylu, niż poprzedni. W sportowych stylówkach czuję się chyba najbardziej komfortowo. Nie jest on zbyt "wymyślny", ale za to bardzo wygodny i praktyczny. Założyłam moje ulubione jeansy- w ich wypadku akceptuję tylko rurki- a także świetną bluzę (meeeega cieplutki "puszek" po wewnętrznej stronie). Całość uzupełniają sneakersy oraz czapka z kolcami- dawno jej na sobie nie miałam :)
         

czapka- Romwe 
spodnie- Pull and Bear
buty- Perfect Styl (podobne: TUTAJ)
bluzka- Persunmall

Skinny pants
trzymaj formę
czapka z kolcami
Romwe
dziewczyna w jeansach
adidasy na koturnie
jak żyć?
niebieskie oczy
polskie szafiarki
pull and bear
instagram

         Dziś po południu idę znowu udzielić korepetycji. Fajnie jest mieć świadomość, że ktoś rozumie moje (czasem dość pokrętne) tłumaczenie, a oprócz tego ma dzięki mnie lepsze stopnie :) może powinnam pomyśleć o karierze nauczyciela? ;) już jutro natomiast finał WOŚP- z tej okazji odsyłam Was do poprzedniego posta i na AUKCJE z których caaaały dochód zostanie przekazany na Orkiestrę :) 
Buziaki,
Kats.

PS. Jak podoba Wam się nowy nagłówek? ;) 

   Instagram
  

CONVERSATION

68 komentarze:

  1. Też bardzo się zmartwiłam upadkiem Morgiego.Super skoczek, sympatyczny i w ogóle. Wyglądało to koszmarnie. Trzymam kciuki żeby jak najszybciej z tego wyszedł. Z tymi płucami to chyba nie jest prawda, ktoś coś nie do końca dobrze przetłumaczył tak czytałam na Onecie dzisiaj. Mam nadzieję, że będzie z nim dobrze choć może nie wróci do sportu. Fajna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie najlepsza twoja stylizacja :)
    i też miałam te czapke, ale nei czułam się w niej dobrze, wiec sprzedałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja tę czapeczkę bardzo lubię, nie sprzedam! :P

      Usuń
  3. a mnie bardzo podoba się twoja koszulka :3
    taak, jutro WOŚP, wszyscy gramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za bardzo nie przepadam za ćwiekami, ale ta czapeczka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, no i czapka! :) Mi ciężko usiedzieć nawet godzinę w jednym miejscu, więc doskonale Cię rozumiem. :) Miłego nauczania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam zszokowana wiadomością o wypadku Thomasa.
    Świetna bluzka! Pięknie wyglądasz (:
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz w tym zestawie!
    zapraszam do obserwacji mojego kosmetycznego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapa ! < 3
    A Ty taaaaaaka śliczna *.*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. nie każdemu pasują takie czapki, ale Ty wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jak najbardziej na + ;D
    świetnie wyglądasz ;D
    a czapka jest meega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra koszulka i czapka ♥

    Miłego weekendu! ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja <3 ja bym nie mogła przebywać przez 3 godz. w jednym miejscu, także podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. od razu przypomniało mi się Kuusamo..jakiego on ma pecha ;/
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BUTTTYYYYYYYY ,BUTYYYYY, BUTYYYYY:) CHCEEEEE...ALMIKOFASHION.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja:) Bluza mi się podoba:) 3 godziny siedzieć i słuchać ględzenia o matko jak ty to wytrzymujesz:)


    OdpowiedzUsuń
  17. Serio? 3 godziny w jednym miejscu?
    Ja bym oszalała O__o
    Super wyglądasz :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy nagłówek jest śliczny, bardzo lubię nagłówki tego typu :)
    Co do ubioru - wyglądasz super, czapka jest świetna, ale najbardziej podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyglądasz w jeansach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. naglowek na plus jest taki calkowicie "twoj":))
    a bluza rowniez ekstra lubie cie w takich luznych stylizacjach;]
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się taki nagłówek :) aa w takich rurkach powinnaś chodzić częściej :)
    świetna czapa :)
    a co do nowego wyglądu bloga to który wybrałaś szablon? (chodzi mi o to, że też chciałam mieć troche teksy i zdjęcie a pod tym "kliknij aby zobaczyć cały post" - nie mogłam tego znaleźć) ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Jeśli chodzi o szablon, to mam najprostszy z najprostszych, a opcja z "czytaj więcej" to zawijanie tekstu- w edycji posta można to zrobić.
      Tutaj masz wyjaśnione ładnie:
      http://blogger-poradniki.blogspot.com/2012/11/opcja-czytaj-wiecej-czyli-podzia-wpisu.html

      Usuń
    2. Dzięki! :D dobra, ale mam jeszcze jedno pytanie :D w jaki sposób pogrubiłaś i zmieniłaś czcionkę "czytaj dalej" ? :D bo teskt zmieniłam, ale czionka jest mało widoczna ;/

      Usuń
    3. A tu są specjalne kody html, musiałabyś popatrzeć, jest o tym dużo w internecie, np. tutaj :) to jest tak jakby grafika wstawiona zamiast zwykłego tekstu.
      http://blogger-poradniki.blogspot.com/search/label/Jak%20zamieni%C4%87%20napis%3A%20czytaj%20wi%C4%99cej%20w%20po%C5%9Bcie%20w%C5%82asn%C4%85%20grafik%C4%85

      Usuń
  22. fajny prosty zestaw! bluza świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś zgrabna :) Wysokie buty zdecydowanie Tobie służą, genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nagłówek jest dobry, nieprzekombinowany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też trzymam kciuki za Morgiego, napisałam nawet o nim notkę, nadal nie mogę w to uwierzyć...
    a co do stylizacja to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna bluza ona podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love ur look and ur style :)

    Looking great as usual ...<3

    kisses,

    Matea

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygladasz super! O wiele bardziej podobają mi się Twoje stylizacje odkąd nieco przytylas hihi :) wygladasz mega apetycznie tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjecia i cudną stylówa *,*
    Thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz genialnie w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie zaglądałam a tu takie zmiany!! super!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, idealnie do mnie pasuje :D cudowna bluza !
    A co do kontuzji, to w kazdym sporcie bardzo latwo o nia. W moim ulubionym klubie non stop ktoś ma jakis uraz, mniej czy bardziej powazny. A mowi sie, ze sport to zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. S\Świetnie wyglądasz! Buty ożywiają całość:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    OdpowiedzUsuń
  35. czy ty przypadkiem troszkę nie przybrałaś na wadze??? bo wyglądasz coraz lepiej, naprawdę tutaj już zaczynasz wyglądać dooobrze :))) zmiany są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) ponad 7 kg ;) dziękuję!

      Usuń
    2. eeej, jak ci się udało? kurcze, też o tym marzę!! u mnie właśnie wrzuciłam nowy post, tym razem raczej osobisty

      Usuń
    3. A, pisałam pod ostatnim postem dość dużo a ten temat, ktoś też się pytał :) także zerknij ;)

      Usuń
    4. Tzn. pod tym w czarnej kiecce ;D

      Usuń
  36. połączenie bluzki i czapki świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietnie wyglądasz! Co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  38. You look really great, darling! Come along and check out our latest inspiration post!
    All the best,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna czapka :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluzka i czapka skradly moje serducho <3 calosc swietna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za takimi czapkami, moim zdaniem nienaturalnie powiększają głowę ;p

    za to świetne buty, sama zapatruję się na taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. OOOOO ja tez przytyłam!!!! to piątka :***
    a bluza sliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Czapka to nie moje klimaty za to bluza niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja i hipnotyzujący kolor oczu ... ;) Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny, codzienny zestaw :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. O ja super wyglądasz!!! :D Piszesz, że moje nogi super wyglądają w jeansach? Spójrz na swoje laska! :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top