Grey dress.

       Hej!


         Ręka do góry, kto chciałby już weekend! Miniony mógłby się dla mnie nigdy nie kończyć, a już w ogóle perfekcyjnie by było, jakby tak zbliżająca się wielkimi krokaaaaami sesja minęła tak szybko, jak mijają wywołane do tablicy weekendy. Zostały lekko ponad 2 tygodnie do egzaminów. Mam nadzieję, że zdążę się nauczyć, chociaż zazwyczaj i tak każdy uczy się na kilka dni przed i mnie pewnie też to czeka. Ale co zrobić - nie ma co o tym myśleć jeszcze :) wczoraj był kolejny finał WOŚP. Wolontariuszy spotykałam niemalże co krok, najwięcej oczywiście było ich w galerii handlowej. Było więc dużo okazji, aby wspomóc Orkiestrę. Przypominam także o AUKCJACH SZCZECIŃSKICH BLOGERÓW- wszystkim, którzy wezmą udział, serdecznie dziękujemy w imieniu potrzebujących.

   Dziś będzie kolejna stylizacja. Tym razem nieco bardziej elegancka, niż poprzednia. Chociaż akurat ten fason sukienki można nosić na kilka sposobów, bo jest prosty i uniwersalny, a mimo to ma coś w sobie. W sukience (klik) podobają mi się skórzane rękawy i ten brak przekombinowania, tutaj akurat jest atutem :) do niej założyłam czarne rajstopy, koturny oraz kurteczkę pożyczoną od mamy :) podoba Wam się? 


sukienka- TUTAJ
rajstopy- no name
buty- Shoesinthecity
pierścień- Zielony Kot
kurtka- no name (podobne- TUTAJ)

czarne eleganckie koturny
Szara sukienka
smart clothes
long hair
dziewczyna girl
dziewczyna girl
ładna biżuteeria pierścionek
szafiarki ubrania blog

           Mam nadzieję, że nabierzecie odpowiednio dużo sił na kolejne dni. Ja mam to do siebie, że nawet w weekend nie umiem się wyspać, bo mając świadomość, że mogę spać dłuuugo, siedzę do późna. Wczoraj jednak położyłam się trochę wcześniej, bo wstawanie o 6.15 zobowiązuje- dobrze, że miałam sam WF i już jestem w domku :)


Buziaki,
Kats.

   Instagram
  

PS. Kto ma ochotę na małą- czarną? 
Tylko przez 24 godziny, 16.01.14 w cenie $27.99, promocja 35%. 
A do tego czasu, jeśli skomentujecie sukienkę i Wasz komentarz dostanie najwięcej lajków- możecie dostać ją w prezencie :) 
szczegóły tutaj: LITTLE BLACK DRESS


CONVERSATION

64 komentarze:

  1. U mnie już egzaminy się zaczęły:(
    Ja właśnie o takiej sukieneczce marzę! Ślicznie wyglądasz w niej:))
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak się tu pozmieniało, super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. No.. podobają mi się takie proste sukienki. Proste ale mają w sobie coś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie oficjalnie sesja zaczyna się 27, ale już za tydzień ma pierwsze zaliczenia. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sukienka, dobra na różne okazje dzięki temu, że jest taka uniwersalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta sukienka jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka świetna ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. wow mega buciki i fajna kompozycja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka ze skórkowymi rękawkami jest teraz na topie,tak samo płaszczyki,bardzo mi się podoba :)
    ślicznie wyglądasz,masz piękne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Podnoszę rękę* haha :D
    Ślicznie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz, a buty to już w ogóle cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej sukience wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest bardzo ładna, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajny blog, można spotkać dużo fajnych stylizacji :) Obserwujemy, będzie nam bardzo miło jeśli Ty również dołączysz do grona naszych obserwatorów :)

    http://smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne buty! Super zdjęcia. zazdroszcze osoby, która robi ci zdjęcia!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka!:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się stylizacje z użyciem szarego koloru ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;-) cudna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja!
    uwielbiam minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie wypiękniałaś! Nabrałaś też chyba więcej pewności siebie. W sukienkach i rajstopach wyglądasz rewelacyjnie. Jak dla mnie, w tej chwili masz najwięcej świeżości i uroku w polskiej blogosferze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze miło jest czytać takie słowa. :)

      Usuń
  23. Uwielbiam szary !W tym wydaniu sukieneczka prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie wygladasz! ;) w pl mozecie sie tak ubierac a ja mam pogode jak na syberii;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka cudowna w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia super, piękne światło!!! więc wyszło oszałamiająco, sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing dress!

    irinasenina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana pięknie wyglądasz!:)) Sliczna sukienka i te Twoje nózki tylko pozazdrościć;))

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne piekne zdjęcia


    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie :)))
    poklikasz w baner eastclothes.com na moim blogu? :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz bosko ;)
    bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka, super wyglądają te rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam zwykłe, proste koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie Ty masz cudne nogi! Świetnie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka i buty mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś prześliczna !
    Kocham twoje buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się ta sukienka :)
    i śliczne masz nogi!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie Ci w tej sukience chudzinko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. sukienka bardzo ładna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładnie kochana ;)

    zapraszam do mnie i mam prośbę, aby w nowym moim poście wejść dzięki niemu na stronę Sheinside, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :D obserwuję :D dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawie :)
    http://midnightmargaret.blogspot.com/
    http://eatmemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawie :)
    http://eatmemargaret.blogspot.com/
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top