Pomysły na udane świąteczne prezenty :)

Hej! ;)
      Wreszcie uporałam się z kolokwiami. Z całą pewnością był to najtrudniejszy i najbardziej "zawalony" zaliczeniami tydzień w tym roku akademickim. Cieszę się, że już mam to za sobą, chociaż do Świąt i tak nie będzie luzu, bo czekają mnie 2 zaliczenia- ale to dużo mniej, niż teraz :) wreszcie mogę odpocząć. Dzisiejszy egzamin poszedł mi dobrze, wejściówka także, z czystym sumieniem mogę wrócić na bloga :)
          Zewsząd słyszymy już świąteczne piosenki. Wyjątkowo w tym roku nie przeszkadzało mi to, że zaczęli je puszczać tak wcześnie (tzn. pod koniec listopada). Świąteczny klimat udzielił mi się bardzo i nawet duża ilość nauki (czuję się jakby była sesja, serio -.-) nie przeszkodzi mi w cieszeniu się nadchodzącym czasem! :)
          
         Chyba każdy z nas uwielbia obdarowywać bliskich prezentami. Drobiazgi czy nie drobiazgi- każde świadczą o przywiązaniu, miłości, pamięci. Dostawanie ich jest fajne, ale to obdarowywanie cieszy najbardziej- i uśmiech, szczery uśmiech osoby, która go dostała :) Święta są do niego idealną okazją. Niektórzy jednak wybierają podarunki tylko dlatego, że "wypada" coś dać. I tu zaczyna się problem- problem nietrafionych prezentów. 
Nie zapomnę miny mojej siostry, kiedy koleżanki dały jej na urodziny katalog z Avonu oraz jej własny parasol, który kiedyś u nich zostawiła- mówiła wszystko :D oczywiście był to żart, właściwy prezent także otrzymała, ale mimo to wszystkie nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu :) 


         Dziś pokażę Wam kilka ciekawych pomysłów na to, co możemy (bez obaw o "nietrafienie") zostawić mamie, tacie, chłopakowi czy dziewczynie pod 
choinką ;) wszystkie pochodzą ze sklepu BONPRIX




        I tak, niekwestionowanym numerem jeden, jaki znalazłam na tej stronie, jest przeuroczy zegar ścienny z sową. I nie nadaje się on, moim zdaniem, tylko do pokoju dziecięcego. Sama chętnie powiesiłabym taki w swoim pokoju! :)
znajdziecie go TUTAJ

        Jednak oprócz niego wpadło mi w oko sporo innych rzeczy. Co powiecie na akcesoria dekoracyjne do domu? One zawsze są trafione, należy jedynie wybrać coś, co pasuje do stylu w danym pomieszczeniu. Dla wielbicieli kawy- idealny będzie obrus, który przypomni o niej każdego poranka (choć czy w ogóle jest taka potrzeba? :)) 
dostępny TUTAJ


        Spodobały mi się także ramki na zdjęcia. Można włożyć do nich fotografie, które uwieczniają najpiękniejsze chwile- warto przenieść je na papier, zamiast trzymać wszystko na płytach czy na dysku. Mają zawsze większą wartość :) Świeczniki w kształcie serca także są dobrym pomysłem, zwłaszcza dla drugiej połówki. I miłośników pięknych zapachów! 

dostępne TUTAJ i TUTAJ

        Dlaczego by także nie podarować czegoś swoim maluchom? Kombinezon dla niemowląt albo bluza z ulubionym nadrukiem będzie świetna dla każdej pociechy. Chociaż myślę, że każda mama chętnie zobaczyłaby taki i u siebie :)
dostępne TUTAJ i TUTAJ

        A pod swoją choinką baaaardzo chętnie widziałabym jakiś piękny zegarek. Te dwa wyglądają genialnie. Gdybym mogła wybrać, to przypominałby jeden z tych dwóch. Oba inne, ale oba przepiękne :)
TUTAJTUTAJ

         Zwróciłam też także uwagę na biżuterię i torebki. Dwa śliczne naszyjniki, ale polecam przejrzeć także inne, same cudeńka.
 TUTAJTUTAJTUTAJ i TUTAJ


        Tacie, zamiast standarowych skarpetek czy koszuli dobrym pomysłem będzie... skórzany pas, każdy mężczyzna, który lubi dobrze wyglądać, będzie zadowolony. I na koniec znowu coś dla drugiej połówki... Przeurocza pościel, chociaż nadaje się także jako prezent na Walentynki :) ale do nich jeszcze daleeeeko (chociaż przy obecnym tempie "lecenia czasu" wcale nie tak daleko).
dostępne TUTAJ i TUTAJ


Co spodobało Wam się najbardziej? ;)
A może macie własne prezenty dla bliskich? Podzielcie się!
Zapraszm na BONPRIX!

Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

53 komentarze:

  1. Ja najbardziej ucieszyłabym się z tej misiowej pościeli :) Urocza :) Pozdrawiam, Daria


    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, pościel z miśkami jest po prostu przesłodka! :) Ogólnie pomysły na prezenty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zegar ścienny jest najlepszy :)

    zapraszam także do siebie

    www.daaraaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pościel z misiami jest boskaaa!!!
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. te świeczki i zegarek są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegar z sową :D Prześwietny,
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar ścienny i zegarek na rękę są cudowne ! *.*
    Obserwujemy ? :)
    + zapraszam na bloga :)
    http://klauuuudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tydzień jak to powiedziałaś zawalony kolokwiami. Najbardziej podoba mi się ramka na zdjęcie, ale wszystko jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Super pomysły! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tym parasolem. ;))) Propozycje na prezent są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem ci że te koleżanki miały dobry pomysł :D
    świetne rzeczy :) większość mogłabym dostać

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tym beżowo - złotym zegarku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne pomysły, zegarek czy dekoracje do domu- najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona zegarem! Sama chętnie bym taki powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skorzystam z pomysłów :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. prezenty dla blskich na pewno praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pomysły na prezent!!! Najbardziej podoba mi się pościel i te świece tworzące serduszko !

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne rzeczy i wspaniałe pomysły :)
    zapraszam do mnie na konkurs, to tylko chwila, a gwarantuje ciekawą nagrodę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, Aguś jak zawsze bardzo pomocne Twoje notki.
    Ja jakoś świąt nie czuje, nie lubię świątecznych piosenek w listopadzie ;)
    ale z pomysłów skorzystam napewno:)
    Szczególnie spodobały mi się zegarki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twooje pomysły są całkiem ciekawe, ja mam co roku ten sam problem co komu kupoić ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się bardzo zegarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pomysły na prezent :)
    Pościel i ta ramka w kształcie serca idealne na prezent dla drugiej połówki na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł z pościelą dobry;) Ładny wzór;)

    Zapraszam do mnie

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmieniłam nazwę i adres bloga więc zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne pomysły!!!
    Pozdrawiam;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zegar z sową jest ok, ale nie kupiłabym go do pokoju dzieci ani mojego, ponieważ nie pokazuje dokładnej godziny, a ja lubię rzeczy praktyczne :)

    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sówka totalnie urocza! plus pościel mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niebieski zegarek jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam obdarowywać bliskich!:) Listę staram się pisać na bieżąco, wyłapując przez cały rok co kto mówi :) w ten sposób zazwyczaj pod koniec listopada wszystko kompletuje unikając stresów, kolejek i długiego czekania na paczki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  31. sowiasty zegarek jest cudny c:

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top