Loose.

Hej! :)

         W weekend teoretycznie powinno się odpoczywać, ale jak na razie ja nie mogę sobie na o pozwolić. Wczoraj postanowiłam zająć się rzeczami, które potencjalnie mogłyby mi zabrać zbyt dużo sobotniego czasu, także co nieco mam już z głowy :) ale wolałabym, aby był już koniec przyszłego tygodnia. Poza tym marzę już o wolnym świątecznym, odpoczynku, całej świątecznej atmosferze... Z resztą kto by nie marzył? :)
Wczoraj też nasz Xawery pokazał pazurki- w mikołajkowym prezencie zafundował mega intensywny grad, a potem śnieg i oczywiście bardzo silny wiatr. Akurat wracałam z centrum- szczęście w nieszczęściu, że byłam wtedy w autobusie :D postanowił również innymi przewrócić pojemniki na odpady i "wynieść" je parę metrów w bok, a dokładniej na ulicę biegnącą przed moim blokiem. Ale co to tam przy pozrywanych liniach wysokiego napięcia, braku prądu czy wypadkach, jakie miały miejsce w innych częściach północnej Polski. Chyba jednak nie mam na co narzekać ;)

      A teraz stylóweczka, która właściwie nie pasuje do tego, co można zobaczyć za oknami. To trochę celowy zabieg- a niech będzie wbrew pogodzie, o! :) Mam na sobie dość luźny zestaw (luźna góra, luźne spodnie), który jednak można przerobić na trochę bardziej elegancki. Wystarczy "wymienić" marynarkę oraz założyć szpilki, a spodnie załatwią resztę :) są genialne, bardzo wygodne, nadają się niemalże na każdą okazję. Mnie najbardziej odpowiadają jednak w takim wydaniu, połączenie z beżową marynarką, podkradniętą z szafy siostry (i wcale nie zauważyła, gdy robiła mi zdjęcia :)).
Prosto, ale nie do końca typowo. Lubię to! 


 marynarka- Sinsay
spodnie- Choies
bluzka- Persunmall
buty- Perfect_styl


     Uwielbiam słyszeć w radiu świąteczne piosenki. W ogóle, ostatnio praktycznie codziennie słucham radia Złote Przeboje i doszłam do wniosku, że... kiedyś to była muzyka! Naprawdę nastraja. Wy też tak macie? A może tylko ja jakaś taka staroświecka? ;)
Do napisania w przyszłym tygodniu :)
Buziaki,
Kats. 

Buziaki,
Kats.

 Instagram


CONVERSATION

67 komentarze:

  1. ale piękne pierwsze zdjęcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój;)
    też już marze o przerwie świątecznej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak jesteś ze Szczecina a z tego co oglądałam to tam nieźle orkan narozrabiał. Grad ? Masakra to już nie są przelewki. Co do stylizacji to jak zwykle super. Piosenki świąteczne lubię słuchać, ale w umiarkowanej ilości.. A radio znam i bardzo lubię. Masz rację tam jest muzyka przez duże M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszulka ;)

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka cuuudo!!!!
    bede zaglądac;) zapraszam też do mnie;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj też już marzę o świątecznym odpoczynku! :)
    Ładnie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh ten Xawery...
    świetnie wyglądasz i masz genialne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza z Sinsay świetna jest! bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurteczka jest świetnia ! :) Niestety ja poczułam bardzo Ksawerego (mieszkam nad samym morzem) był tak silny wiatr że rzuciło mną o płot i dostałam gałęzią ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza :) Mam podobną też od Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały outfit - marynarka cudna!
    podoba mi się tutaj :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Xawery dał nam faktycznie nieźle popalić ostatnio :(
    mam nadzieje, ze w koncu znajdziesz czas aby odpoczać !:*
    Pieknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  13. JA bym raczej powiedziała, że nie zapał, tylko chęć oderwania się od trosk:))) A każdy sposób jest dobry:D Ja bym na twoim miejscu zamarzła;P My myślimy nad wyjazdem do jakiegoś cieplejszego miejsca na świecie na przyszłą zimę;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze cudnie wyglądasz <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczna jesteś! pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, prosty i wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie poszczególne elementy outfitu gryzą się ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Ja też uwielbiam świąteczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są fenomenalne! Sama chciałabym je miec!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całe szczęście nas ominęło te wielkie zawirowanie. Wieje, ale nie tak mocno. Świetna ta pikowana bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam kupić tą kurtkę jest super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, lubię pikowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę Ci powodzenia w nadchodzącym tygodniu..
    a co do muzyki to faktycznie, ja też lubię posłuchać starych kawałków ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamarzłabym :D Aczkolwiek mam ochotę wylecieć na zdjęcia w samej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba! fajnie wyszłaś na zdjeciach:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana marynarkę to Ty masz świetną! Super wyglądasz.
    Pozdrawiamy cieplutko :-*
    Zapraszamy do nas :)

    Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosto, na luzie i ładnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. boska kurtka i spodnie! Ładnie Ci w beżowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi si ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jest ta kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw :)
    marynarka świetna! :) siostra ma dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. botki śliczne :))

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna marynarka!:) sama chętnie bym ją podebrała Twojej siostrze :D
    I też uwielbiam słuchać świątecznych piosenek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marynarka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna pikowana narzutka, lubię wszystko co pikowane ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurteczka genialna kochana! super kolor


    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Brr nie za zimno? :)
    Pozdrawiam, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia! ja też marzę już o wolnym, mam go bardzo mało i wszystko daje mi się już we znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  40. kurteczka jak dla mnie super uwielbiam pikowane rzeczy;]

    pozdrawiam Nattalja;]

    OdpowiedzUsuń
  41. żakochałam się w twych butkach!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzka z motywem krzyża to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie wyglądasz :) Marynarka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful look!!! nice blog!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  45. This web property is actually owned by a company
    named Imperial E-Club Limited, which is based in Antigua and Barbuda.
    They must offer a safe and a secure gaming environment to all the players.
    Real - Time Gaming can be played in two distinct versions, flash or download.
    The public is crying out to these lawmakers to change
    the online gambling laws.

    Take a look at my web blog; international removals

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top