Patterned black.

Hej! :)
       Jak minął Wam Piątek 13? Ja w pewnym stopniu poczułam, że rzeczywiście może być coś na rzeczy z tym trzynastym- mimo, że nie wydarzyło się nic, co mogłabym uznać za wybitnego pecha. Chociaż idąc wieczorem do przyjaciółki tuż przed samą furtką do jej domku drogę przebiegł mi, jakże by inaczej, czarny kot. Trzynastego w piątek czarny kot? Przypadek? :) Wieczorne spotkanie z przyjaciółkami było udane. Złapała nas wena twórcza i tak zostałam bohaterką filmu o kosmitach, która zostaje porwana we własnej łazience :D bardzo życiowe! Już nie mogę doczekać się, kiedy będziemy to montować i oglądać. A później, kiedy za 3 czy więcej lat zobaczymy nasze "wygłupy", będziemy (tak jak teraz) mówić: "my to miałyśmy jednak nawalone w tych głowach!". Co nie zmienia faktu, że jestem dumna z naszych małych, filmowych produkcji, które niejednokrotnie miały być horrorami, a zostawały... komediami :) Lubicie nagrywać sobie takie filmy czy taka forma artystyczna jest Wam daleka? :)

           Stylóweczka na dziś- prosta, trochę wzoru na górze, welurowe legginsy i... mnóstwo wiatru (zdjecia robione tydzień temu). Co z resztą widać po mojej rozwianej fryzurce i minie mówiącej: "grrr, Xawery uciekaj!" :D Kiedy zdjęłam kurtkę, musiałam nieźle się nagimnastykować, aby mi nie odleciała, gdzieś miałam nawet udokumentowane, jak za nią biegam... Zapraszam na DUŻĄ dawkę zdjęć! 



sweter- Romwe
legginsy- Romwe
buty- New Look


 Mam nadzieję, że przebrnęliście przez wszystkie zdjęcia i spodobał Wam się zestaw.
Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

63 komentarze:

  1. Świetny set, ja uwielbiam nagrywać takie filmiki z przyjaciółmi zawsze jest z tym dużo śmiechu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to musiało być ciekawie ;)
    świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój sweter;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)) Dla mnie piątek trzynastego zdecydowanie nie był pechowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i outfit :)
    y-way-your-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtkę masz bardzo fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piekna ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niektórych zdjęciach jesteś wręcz niedopoznania :p
    Świetna stylizacja na chłodne dni :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :3

    http://sad-nes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w takie przesądy ^^
    Śliczne zdjęcia :)
    Piękny sweter ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne legginsy, marzę o takich!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale u Ciebie musiało wiać haha :) super jest te outfit, bardzo ciekawy sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sweterek. :)
    Pięknie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia :) strasznie podobają mi się legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe połączenie z legginsami, które są dla mnie mega kłopotliwe do dopasowania do nich czegoś :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia (mimo, że Xawery przeszkadzał;) i też chcę taki sweter! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze zdjecia, a wiatr "dodaje" uroku! :))
    nimi-blog.blogspot.com


    PS. Sweterek - boski <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek masz super:) Widać że nieźle u Ciebie wiało;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten sweter jest bardzo w moim stylu, taki zimowy :3 tylko taki sweter, kubek kawy, świąteczne lampki i kocyk- to jest zima ^^

    dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia, a sweterek masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jest cudooowny :) a legginsy idealnie z nim współgrają! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski masz sweter! :)
    Piękne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno mnie u Ciebie nie było, a Ty, zdaje się, zmieniłaś aparat?
    Śliczny sweterek masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ha! a ja w piątek 13-ego wygrałam kolczyki od Swarovskiego :D świetny sweter! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter - ukradnę! Cudowny:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze, że Cię ten Xawery nie porwał chudzino! :)
    śliczny masz sweterek, uwielbiam takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  27. Zarówno sweter, jak i legginsy genialne! Bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Heehehe wiatr we włosach :) Ale mi się podoba, bardzo naturalna sesja, no teraz to nastał trudny czas dla nas blogerek... no cóż... jakoś musimy dać radę :) Wzór sweterka śietny, mega oryginalny i niebanalny :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek prezentuje się naprawdę świetnie!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko genialnie ze sobą połączyłaś! :))
    całusy Kochana! :*


    + zapraszam do mnie na wycieczkę do Las Vegas! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piąteczek 13 Nam na szczęście minął bardzo miło i bez żadnych niespodzianek ;p
    Sweterek masz kochana cudny <3
    Pozdrawiamy ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam welurowe legginsy! :D Obecnie w takich samych siedzę przed kompem :))
    Dawno mnie u Ciebie nie było, wyładniałaś!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak fajnie wyglądają te rozwiane włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w tym swetrze :P super!

    OdpowiedzUsuń
  36. kurtka i sweter - świetne!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek w sam raz na klimat Świąteczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam nie wierzę w pechowe piątki :P Bardzo podoba mi się wzór Twojego swtera

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny sweter, zdjęcia! Bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. dobrze wyglądasz w tym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś taaak ślicznie szczupła!
    :D
    http://www.rebellook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny zestaw:) Mi jeszcze nie zdarzyło się nagrywać śmiesznych filmików ale jak najbardziej zgadzam się, że to będzie fajna pamiątka na " stare" lata...;p

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny ten sweter! Miałam zamówić bardzo podobny ale bałam się, że będzie krótki, teraz żałuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  44. corvee glittering exactly pigozz windwalker Rojer rook thevenet mendillo
    jeux bebe

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się szablon i zdjęcia, które tutaj zamieściłaś.
    Naprawdę świetny blog, oby tak dalej.
    Przy okazji serdecznie zapraszam do siebie.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top