Płaszcze na zimę- przegląd!

Hej! :)
            UFFFFF, wreszcie mogę powiedzieć, że zakończył się najgorszy tydzień na uczelni. Do samych Świąt nie chcieli nam dać spokoju, na szczęście już jesteśmy po tych wszystkich zaliczeniach :) ostatnio udało mi się zrobić wszystko, co sobie zaplanowałam, organizacja czasu całkiem dobra, dzięki niej mam więcej wolnego czasu, a i ten"zajęty" lepiej pożytkuję. Ale teraz w końcu odpocznę :) w weekend zabieram się (wreszcie za sprzątanie).

          Dziś mam dla Was kilka propozycji na zimowe okrycia wierzchnie. Tym razem będą to eleganckie i nieco bardziej sportowe płaszczyki. Mimo, że na co dzień dużo bardziej praktyczne są typowe, zimowe kurtki na naprawdę ciepłym "podłożu", jednak tym razem przyjrzałam się tym, które o wiele bardziej pasują do eleganckiej sukienki sylwestrowej (taaak ostatni dzień roku już niedługo, Ameryki nie odkryłam, ale coraz bardziej zaczynam "niemócsiędoczekać" :D). Mały przegląd ze sklepu BUYTRENDS, przeglądajcie asortyment, bo naprawdę jest w czym wybierać, a ceny wcale nie należą do najwyższych :) nie mam na myśli tylko okryć, ale także inne ubrania- jesienne, letnie, jest w czym przebierać.

                   TUTAJ                                       TUTAJ                 


                                     TUTAJ                                                  TUTAJ

                                         TUTAJ                                             TUTAJ

                                      TUTAJ                                              TUTAJ
  
                                       TUTAJ                                               TUTAJ

To 10 moich perełek, z których dosłownie każdą widziałabym w swojej szafie. Ale w BUTYRENDS jest jeszcze o wiele, wiele więcej ciekawych ubrań, którze warto obejrzeć. Polecam! :)
BUYTRENDS (proszę o kliknięcia :)


Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. Ja jeszcze jutro ostatni kolos przed świętami a potem i tak cała masa prac i innych rzeczy do napisania, ale zabiorę się za nie dopiero po świętach. Fajne rzeczy zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te płaszczyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym wszystkie chciała!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne płaszczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne te płaszcze! :)
    + zapraszam na mojego bloga, na którym właśnie trwa rozdanie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sklep i propozycje:))) ja niestety tydzień na uczelni zakończę wraz z piątkiem;/ a zaliczenia szykują się w w styczniu i lutym...ehhh

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam płaszczyki, ale zimą jest mi w nich po prostu... Za zimno, nawet po otuleniu się wełnianym kominem :(
    Pozdrawiam, do Świąt zostało już (tylko!) pięć dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAkie fajne!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wybory! :) Mam ten niebieski - jest uszyty chyba na azjatyckie elfy :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne płaszcze :) Drugi najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciuszki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne ale strasznie cienkie.. :/ tak czy inaczej potrzebuję na teraz coś grubszego, a na wiosnę w taki się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobaja mi sie zwlaszcza te kolorowe :)
    zapraszam na mojego nowego kosmetycznego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej podoba czarny z paskiem:) Ale ja jestem fanką jednego takiego w kwiatki i zamierzam go kupić na wiosnę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten drugi! Śliczny jest :D buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chetnie przygarnęłabym niektóre do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne, mi tez wydaja sie takie bardziej jesienne...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje, najbardziej podoba mi się 2 :))
    Ja mam teraz miesiąc przerwy od zajęć na uczelni, jeeeah;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne propozycje, najbardziej podoba mi się 7my płaszcz.

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    Zapraszam http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Szczeciniankę :) Piękny ten czarny płaszcz ...
    Jestem tu nowa, więc dopiero się rozkręcam, ale już dziś zapraszam Cię na www.steptobeauty.blogspot.com blog o modzie, urodzie i stylu życia. Pozdrawiam !! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super płaszczyki! Fajny przegląd ,ja już wybrałam swój plaszczyk ( a właściwie parkę) na zimę :33
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy i dwa ostatnie mnie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie przeglądy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super przeglad. fajne rzeczy zaprezentowalas. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Saved as a favorite, I really like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello, everything is going perfectly here
    and ofcourse every one is sharing information, that's genuinely excellent, keep
    up writing.

    OdpowiedzUsuń
  27. You actually make it seem so easy with your presentation but
    I find this matter to be really something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me. I'm looking forward for your next post, I'll try
    to get the hang of it!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks
    for supplying this information.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would
    be okay. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new updates.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  31. Everyone loves what you guys are up too. This kind of clever work and exposure!
    Keep up the great works guys I've included you guys to our blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, that's what I was looking for, what a data!
    present here at this website, thanks admin of this web page.

    OdpowiedzUsuń
  33. Simply wish to say your article is as surprising. The clarity in your post is just excellent and
    i can assume you are an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your RSS
    feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top