Beige pants and shoes.

Cześć!
         No to mamy wooolne! Tak się cieszę, że już lada moment Święta. Porządki dopinamy na ostatni guzik. Zostało mi jeszcze mycie okien oraz sprzątanie pokoju, a także (a jakże) przygotowywanie potraw. Ale to już tradycyjnie w Wigilię. Nie wiem jak Wy, ale ja nie uznaję na przykład lepienia pierogów na kilka dni przed i mrożenia, a już w ogóle (co czasami też się zdarza "bo przecież nie mamy czasu na gotowanie") zamawiania na Wigilię... cateringu.  Umiecie wyobrazić sobie coś takiego? To tak samo, jakby pójść na wigilijną kolację do restauracji, a najlepiej to fast food'a. Dla mnie Wigilia zaczyna się już od południa, kiedy robimy sałatki, szykujemy pierogi, ryby, barszcz, uszka, słuchając radia grającego świąteczne piosenki i spędzamy w ten sposób czas razem. To nadaje niesamowity klimat i świątecznie nastraja. Co nam po "gotowcach", kiedy przez nie znika cała magia Świąt? :) Dziś popołudnie spędzam z przyjaciółkami! Będzie, będzie się działo! ;) Zapraszam na stylówkę, dzisiejszą, a właściwie... wczorajszą :) 
          Jest prosta, ale takie właśnie lubię- bez specjalnych kombinacji, a mimo to (moim zdaniem) ma coś w sobie. Uwielbiam wysokie kozaki. Wysokie (w tym wypadku) w znaczeniu "długie". Idealne by były, gdyby miały jeszcze nico wyższą platformę, jednak nie narzekam, to jedne z moich ulubionych butów, 100% wygody :) postanowiłam cały dół "zrobić" w beżu i dorzucić torebkę- a co powiecie o spodniach? :)



spodnie- VATENO
kurtka- Top Ubrania
buty- Ibucik
naszyjnik, pierścionek- Ringsandtings
szalik- no name
bluzka- no name


A jak Wasze świąteczne przygotowania? :) 
Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

64 komentarze:

  1. Mi niestety do sprzątania zostało nieco więcej niż Tobie, ale myślę, że dam radę :)
    Ładne zdjęcia, super wyglądasz ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo mi się wydaje, albo jakość zdjęć jest lepsza. :)
    Dawno mnie tu nie było.
    Fajnie się prezentujesz! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemna stylizacja, super zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie kochana...zestaw kolorystyczny bardzo w moim guście, a buciki mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie było mnie na Twoim blogu,ale widzę,że sporo zmian tutaj zaszło :) no i wypiękniałaś! :) moje przygotowania do świąt idą baaardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tych świąt nie czuję kompletnie! mam wrażenie, że to święta Wielkanocne a nie Bożego Narodzenia, nawet śniegu nie ma ;/
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. długo wyczekiwana przerwa świąteczna <3
    świetna torebka i buty

    OdpowiedzUsuń
  8. nowa adres do bloga! http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/ przepraszam za komplikację i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz w takich kolorach :) bardzo mi sie podoba ta torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja mi się podoba, ale właśnie coś mi nie pasuje w tych spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :)) W moim domu może i nie ma tych 12 potraw, ale za to wszystko jest robione tuż przed Wigilią :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz fantastycznie jak zawsze, wszystko mi się podoba :)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja zauważyłam, że jest lepsza jakość zdjęć ;) Piękne! Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog ! obserwuje :) i zapraszam do mnie
    http://xciamciaramcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie przełamałaś te wszystkie ciemniejsze kolory tą bluzeczką :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. w końcu wolne ♥
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit ,a zwłaszcza kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) Widzę, że ostatnio stawiasz na mocniejszy makijaż - bardzo Ci pasuje:)
    Poza tym podoba mi się bardzo kurtka i szalik, lubię takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Http://Ovtoc.Com?Key=Handbag+Michael+Kors+Outlet Heading outt of tοwn begin the mornіng oг after rush hour eaѕess the particular issue of an extended ԁrive.
    Concernіng faѕhion, accessorizing approprіately with jewelry oг possibly a handbag incrеases the attractivеness of
    a fancy dress, as well as a person's enjoyment from a special occasіon.
    While many women have purchased a dress for any
    upcoming romantic date or celebratory event, the handbag is oftеn an
    afterthought.. does michael kors have an outlet store online

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladne buty- przede mna jeszcze mnostwo przygotowan i kompletny brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  23. ja pierogi zrobiłam już i zamroziłam , dla mnie to normalne

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, cały w moim stylu jak nigdy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nie wyobrażam sobie jak można by było zamówić potrawy na wigilię, gdzie jest to święto tak rodzinne... Wydaje mi się, że było by to bardzo "olewatorskie" podejście. Mam nadzieję, że w Polskich domach takie sytuacje zdarzają się rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty mi się podobają. Uwielbiam takie kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. połączenie beżowych spodni i butów bardzo na plus, dzięki temu nie są zaburzone proporcje sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się torebka! :) Nie mogę się doczekać lepienia pierogów, mniam mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. połączenie spodni i butów świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ladna stylizacja :) przygotowywanie potraw to cudowne zajecie, zapachy, ktore unosza sie po kuchni, nie wyobrazam sobie jakbym moja rodzina zamawiala gotowce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz naprawdę super :) Bardzo podoba mi się torebka i buty - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja! Bardzo fajny naszyjnik:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodzinay rewelacja@!!!! Czyżbyś makijażyk mocniejszy miała?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. z dnia na dzień coraz śliczniejsza ! :) buziaczki, Kats :*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzooo mi się podoba torebka!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne połączenie kolorów, torebka bardzo mi się podoba :)
    również nie wyobrażam sobie cateringu na święta... to nie przyjęcie biznesowe! a co własne pierogi to własne, najsmaczniejsze :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziwne, że nikt nie zauważył, że masz za ciemny podkład na twarzy ! -_-

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia. Fajnie się prezentujesz. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. lubie polaczenie bezu z blekitem ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  40. cool boots and bag dear :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. PRETTY <3
    valeskamitrano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz fajnie, ale zmieniłabym buty na ciemniejsze, bo zlewają się ze spodniami. Co do przygotowywania wigilii to ja nie mam nic przeciwko wcześniejszemu gotowaniu czy zamawianiu cateringu. Sama nie przepadam za gotowaniem.
    jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Great holiday drinks! I love the Santa beer cozy.

    OdpowiedzUsuń
  44. haha, świąteczne hity w radiu, dobre sobie :D chciałabym, ale moja mama nigdy nie może się przy nich skupić jak lepi uszka czy przygotowuje coś :D nigdy! zawsze krzyczy, żeby wyłączyć :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Wesołych Świąt Kochana ;*
    śliczne zdjęcia !

    Zapraszam do mnie na konkurs !
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  46. hi dear. thank your for your comment on my blog! sure i want to follow each other! i'm following you now on gfc, don't forget to follow me back! :))

    xoxo, RUN YOUR WORLD

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna Ty:)
    Zapraszam do nas www.ddoubles.tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz :)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  49. dobrze, że buty są w kolorystyce spodni inaczej w newralgicznych miejscach w stylwetce pocięłabyś się optycznie co niekorzystnie by wyłynęło na proporcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje. Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top