Yesterday :)

Hej! ;)

        I mamy sobotę- jedna z nielicznych okazji, aby się wyspać. Chociaż nie wiem, jak Wy, ale ja mam tak, że im dłużej śpię, tym ciężej mi wstać i tym bardziej mi się potem chce spać... Macie tak samo? Człowiekowi nigdy się nie dogodzi, czasami mam takie wrażenie :)
      Wczoraj, w czasie okienka, zabrałyśmy się z dziewczynami za pisanie projektu z technologii roślinnej. Temat- produkcja nektaru z czarnej porzeczki, mamy za zadanie opisać cały proces technologiczny, wraz z opisem linii produkcyjnej, działania maszyn (i ich zdjęciami), przepisami BHP, schematem Sankey'a, zatrudnieniem, kosztami i zużyciem mediów tj. wodą itp i wydajnością produkcji Oo. Temat dość niewdzięczny biorąc pod uwagę fakt, że nigdy czegoś takiego nie robiłyśmy i nie wiemy, z której strony to "ugryźć". Ale co zrobić, może coś konkretnego uda nam się naskrobać :D 

Aleeee, co ja Was będę zanudzać- pewnie nie chcecie czytać o tym w sobotę (chociaż już nie raz mówiliście, że lubicie czytać o moich studiach ;)). Przejdźmy do outfitu:

      Dziś będzie na sportowo. Chociaż welurowe legginsy nie do końca zgrywają się ze sportową konwencją, jednak chodziło mi o takie małe przełamanie :) jest już dużo bardziej zimowo, ale w końcu ta zbliża się wielkimi krokami i temperatura +3 stopnie całkowicie przekonuje do założenia czapki na głowę, co by tu nie zmarznąć :) czerń lubię, ale nie jestem zwolenniczką ubierania się w nią od stóp do głów. Zdecydowanie wolę dodać coś bardziej kontrastowego, na przykład białą bluzę, tak jak tutaj :) 




buty- Deichmann
bluza- Romwe
legginsy- Romwe
czapka- Dreamcouple
kurtka- Top Ubrania

         Zachęcam Was baaardzo gorąco do zaglądania do tych sklepów, również tych, których bannery są po prawej stronie- dużo ciekawych ubrań w fajnych cenach! 


Buziaki,
Kats.

   Instagram

  



CONVERSATION

81 komentarze:

  1. Ładny zestaw, urocza czapka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, sobota to naprawdę jedna z nielicznych okazji żeby się wyspać..-.-
    Świetnie wyglądasz! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa!w czapkę też muszę zainwestować ; )

    pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudzinka z Ciebie :))
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Ja czasami jak mi się coś przyśni, budzę się ok 2-3 w nocy i jestem bardziej wyspana,niż wstaję o 5 ;/
    Buziaki,

    http://cocomaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. switny top:) i super czapka ;D tez musze sb kupic coś w tym stylu:)) zapraszam do mnie:)licze na obserwacje :) co ty na to ?-czekam ! http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa czapeczka :) Temat projektu interesujący. Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli uwazasz, ze jest zimno, to czemu masz rozpieta kurtke? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pokazuje co ma pod spodem?
      już się nie czepiaj :)

      Usuń
    2. zawsze się ktoś taki znajdzie Anja ;)

      Usuń
  9. ja mam tak samo ze spaniem - wstałam późno i teraz jestem tak rozleniwiona, że szok ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Też współpracuję z firmą dreamcouple :) Ja od nich mam koszulkę, którą pokazuję w ostatniej stylizacji na moim blogu :) Bardzo ładne zestawienie. Widać, że jest ciepłe i wygodne :)

    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw <3 Ja jakoś nie mogę spać za długo, bo potem jakoś tak mam mało energii :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzoo fajnie :))

    niikablog.blogspot.com <-------- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten zestaw. a czapka kapitalna !
    zapraszam do mnie na naukę angielskiego ;) http://learn-english-with-dzasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie, ja lubię takie sportowe wydania :) a co do snu, mi się strasznie pokiełbasiło i chodzę spać po 2, a jak mam wstać na 8 na zajęcia, to jest istna gehenna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dokładnie tak samo w kwestii spania, choć szczerze mówiąc o wiele bardziej wolę się 'przesypiać' niż 'niedosypiać' ;) uwielbiam welurowe legginsy! pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze mieć tą czapkę!
    Super blog, czekam na następne posty!

    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zaczęłaś się bardzo rozwijać, zestawy są bardziej przemyślane i spójne, ten wyszedł Ci świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw! mega bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te czapki!!! :D świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten zestaw :-) Kurteczka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. alee chudzina z Ciebie :o mega outfit :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa sprawa z tym projektem :) A stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie, na luzie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mój styl ale Ty wyglądasz super:))
    Też tak mam im dłużej śpię tym ciężej wstać;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wszystko połączyłaś, świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna stylizacja ! :) I uuuwielbiam Twoje nogi :)))))))))))))
    ahh, zazdroszcze tym, którzy umieją długo spać :) Mój zegar biologiczny budzi mnie juz po 7 :(

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się bluza! :D
    zapraszam do siebie, nowa notka ;3
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka jesteś szczuplutka :)
    bardzo fajny outfit!

    pozdrawiam :)
    http://packofblueberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba każdy tak ma... czasem jak śpię 12 godzin to nie mogę zwlec się z łózka, a jak śpię 3, 4 to normalnie jak nowo narodzona :D dziwne

    OdpowiedzUsuń
  31. ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu!! :D idealna ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wstaję tak czy siak, bo pies musi siku :P a potem z nim zasnąć to już cięzsza sprawa, zje śniadanie i już chce się bawić :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety też dopada mnie ten syndrom, dlatego ostatnimi czasy staram sięw weekendy wstawać max o 10 :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja za to jak zbyt długo pośpię to potem mnie głowa boli ;p nie mogę spać jakoś bardzo długo ;p śliczne zdjęcia, bardzo fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw ;D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw :) Buty cudne ~!

    Zapraszam na nowy post! http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/11/lity-i-eko-skora.html

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw :) Buty cudne ~!

    Zapraszam na nowy post! http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/11/lity-i-eko-skora.html

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw! buty cudne.

    Zapraszam na nowy post! http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/11/lity-i-eko-skora.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem jak to robisz ale ci we wszystkim jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. poodbają mi się legginsy i czapa :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Gorgeous look. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  42. Służy Ci jesień. I bluzy i spodnie i kurtki i czapki :) Nie wydajesz się już w nich taka szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a ostatnio udało mi się przytyć parę kg, także może i dlatego to zauważasz ;)

      Usuń
  43. Cała Ty na tych zdjęciach, wyglądasz fantastycznie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyny look! świetna czapka i legginsy :) cium!

    OdpowiedzUsuń
  45. Klasyka ! Świtnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda życia na sen !
    Świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja robiłam taki projekt o produkcji drożdży ;) Też strasznie przy tym jęczałam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo przyjemny zestaw. :) Przypomniałaś mi o czapce. :D
    Co do snu, to masz rację. Dlatego chyba znów powrócę do ustawiania budzika w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja-cudnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajna stylizacja! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś naprawde fotogeniczna :)
    zapraszam tez na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top